Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.7% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.9% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.9% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.9% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.6% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

49.1% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.5% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

7.7% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2012-05-06, 14:52 | IP: 87.239.114.182

patinka,kad nereikia ilgai laukti prie mano šeimos gydytojo kabineto.Iš anksto užsirašant t.p.pakliuni per 1-2 dienas.O su temperatūra mane gydytoja priemė per 5 min.Malonu kad nereikia laukti.

2012-04-25, 18:16 | IP: *.*.*.*

PEDIATRAI NEBLOGI. SIAUBAS, VIEN TIK KIÅ ININKAI.

2012-04-12, 15:32 | IP: *.*.*.*

Kai nueini į priėmimą, toks jausmas, jog esi nereikalingas. Ne pas visus žinoma,bet dauguma taip daro.Ir visi labai pavargę ir amžinai užsiėmę.Bet toks vaizdas,kad niekas nieko neveikia.Tik vaikšto vienas paskui kitą.Kai kurie tik pro langus dairosi.Niekam neįdomu kad sergi.Sunku išrašyti receptą ar pasiųsti pas specialistą.

2012-04-06, 15:04 | IP: *.*.*.*

Nera Buvau prirasytas prie sitos poliklinikos 15 metu. Galiu pasakyti kad tai vienas is blogiausiu pasirinkymu gyvenime. Sita poliklinika reikia reorganizuoti. Jau senai. Aisku ne visi daktarai yra nekokie. Tikri profesionalai i tikrai geri zmones: Ala Lurje ir Marina Mazonene. Deja ponia Mazonene jau nebedirba.

2012-03-19, 11:08 | IP: *.*.*.*

Kartais norisi nusikeikti, kuomet daktarai tarpusavy "kariauja" per ligonius: vienas pas kita siusdami, arba tyrimams atlikti, i ligos istorija arba pamirsta irasyti atatinkama irasa arba del kokiu nors kitokiu priezasciu to nepadaro, na tada tai jau... Tiesiog prasideda teroras "o kodel jusu gydytoja neirase" ir t.t. ir pan. As, po sunkios ligos daznai iseinu is sios poliklinikos kaip nusikaltes zmogus. Ir tai todel, kad daktarai "nepasidalija" savo ligoniais arba nedadaro to ar kito iraso. Tai gal reiketu duoti ligoniams savo korteles - susitvarkytume kaip reikia.

;