Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.7% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.9% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.9% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.9% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.6% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

49.1% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.5% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

7.7% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2012-01-12, 19:16 | IP: *.*.*.*

kol kas nera visa įstaigos veikla didelė dalis, priklauso nuo įstaigos vadovo

2011-10-19, 15:48 | IP: *.*.*.*

Registraturos darbuotojos itin nekulturingos,bendrauti atrodo su zmonem visai nemoka. vietoj to kad registruoti pacientus daznai uzsiima pasaliniais dalykais, kalbasi sustojusios tarpusavyje, arba asmeniniais reikalais mobiliaisiais telefonais, prisiskambint i sios poliklinikos registratura kartais tiesiog neimanom, ir ne del to kad uzimta, o del to kad registratores nekelia telefono ragelio.

2011-06-14, 12:45 | IP: *.*.*.*

siaip jejgu jau kalbeti apskrytai apie istaiga,tai nebolga,ypac,gydytojai dauguma is senu laiku,ismanantys...bet keiciasa laikas,keiciasai ir gydytojai..visiems rupi pinigai,juos uz tai smerkti negalima...bet nesvarbu,ar moka jiems ar ne,jie PRIVALO su pacientais elgtis pagarbiai!!!!!!! patys pacientai nesa jiems kisius,o po to skundziasi! kisius yma visus ir nesa visur! del registraturos darbo,tai merginos-moterys galetu buti ir svelnesnes,ir dazniau sedeti prie langeliu,kad nereiketu ilgai laukti...o labai yra nepatogu susikalbeti su registraturos darbuotojais...jos nedagirdi,pacientai nedagirsdi,kadangi reikia pasilenkti,kad susikalbeti..o tai LABAI NEPATOGU!

2011-05-12, 03:22 | IP: *.*.*.*

Vaikų gyd. Šepetienės darbu esame patenkinti, visada tiksliai nustato diagnozę ir paskiria tinkamus vaistus.Taip pat reabilitologei gerb. Kirsnienei didelis ačiū už pagalbą gydantis po traumos- labai maloni ir profesionali gydytoja. Niekada neikite pas gyd. Muravskaja, jei nesate tuo metu pasiruošę jai duoti pinigų. Visada duodavau už apsilankymą 50 lt, tai viskas būdavo daug maž normalei, bet keletą kartų teko ateiti be pinigų, tai skirtumas buvo labai didelis.Jei tik pamato, kad nieko negaus- iš kart susiraukia, kalba puse lūpų , būna labai nemalonu.Jei tik gauna pinigų- tai pasidaro saldi kaip medus.Bet kai dažnai tenka lankytis, kaskart juk nepriduosi....Juokingiausia buvo kai kartą nunešiau kavos ir saldainių dėžę- ji pažiūrėjo į mane ir sako, kad kitą sykį geriau pinigais duočiau.Taip tiesiai šviesiai ir pasakė. Buvo labai nemalonu.

2011-04-29, 19:18 | IP: *.*.*.*

Basiausia poliklinika, blogiau negali būti

;