Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1214

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

38.7% Complete
1.9

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

36.9% Complete
1.8

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

37.9% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.5% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

35.9% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

44.6% Complete
2.2

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trÅ«ksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

52.6% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

49.1% Complete
2.5

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

57.5% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

5% Complete
0.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.1% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

7.7% Complete
0.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "NAUJININKŲ POLIKLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2019-07-01, 09:54 | 2

Baisiausia poliklinika Vilniuje! Atėjau po operacijos, vos galėjau stovėti (sedėti negalėjau), lygiai 7 val. ryte priėjau prie registratūros langelio kur kopijuoja dokumentus ir mandagiai paprašiau darbuotojos padaryti medicininių dokumentų kopijas ir kad man sunku stovėti. Mane taip aprekė, kad pirmom minutėm net pasimečiau. Darbuotoja rėkė, kad jos darbas prasideda nuo 7 val. ir dar reikia įjungti kompiuterį, atidaryti seifa ir tt, ir jeigu aš negaliu stovėti, tai man reikia sedėti (o aš negalėjau, be to , man užrašymas pas gydytoją buvo 7.20). Ant kiek aš suprantu jos darbą: nuo 7 val. Ji PRIVALO jau aptarnauti lankytojus o nejunginėti kompiterio ir t.t., darbo vieta TURI BŪTI paruošta darbui nuo 7 val. Darbuotuoja jauna, 30 metų jaunesnė už manę, mano manymu, nerodė jokios pagarbos nei amžiui, nei ligonio būklei. Mano manymu, tokių žmonių negalima net iš tolo prileisti prie darbo su kitais žmonėmis, ypač gydymo įstaigose. Norisi tikėtis, kad poliklinkos vadovė atkreips dėmesį į šį atvejį ir ateityje tokie atvejai nesikartos...

2019-06-18, 14:05 | 1

Pati blogiausia poliklinika Vilniaus mieste. Gydytojai į pacientą žiuri kaip į priešą. Visiškas neorganizuotumas į med. komisiją praeinantiems žmonėms.

2019-01-16, 10:51 | 10

Vienintelis didelis priekaištas, kad laboratorijoje, paėmus vaikui/kudikiui kraują iš piršto, net nepasivarginama užklijuoti pleistro. Nesuvokiu, ar taupymo sumetimais, ar dėl baimės persidirbti, vaikas išleidžiamas besiblaškantis, besitaškantis krauju, vatos nenulaikysi mėnesių kudikiui. Niekur kitur tokio reiškinio neteko matyti. Stebina net. Paprašius pas laborantę pleistro, surūgęs veidas atsisako duoti arba duoda išprašius, bet su nepasitenkinimu..

2018-10-22, 20:02 | 1

Šiandieną buvau užsiregistravusi pas gydytoją L.Nichamkiną, kuri apžiūrėjusi nusprendė, kad man kairės rankos dviejų pirštų tirpimas gali būti dėl neurologinio susirgimo. Tą pačią dieną šiek tiek palaukus buvau apžiūrėta neurologės D.A.Kupriščenkienės. Buvo paskirtas gydymas. Esu maloniai nustebinta tokio operatyvumo, malonaus aptarnavimo. Manau, kad be rimto administracijos darbo su kolektyvu tokio rezultato nepasiektų. Noriu padėkoti už geras emocijas mane aptarnavusioms gydytojoms bei poliklinikos administracijai už palaikomą tvarką įstaigoje.

2018-10-12, 11:02 | 2

Sveiki, ne vieną kartą teko lankytis Naujininkų poliklinikoj, patirties ir bendravimo buvo ir blogo ir gero. Na o paskutinis apsilankymas buvo labai malonus ir neskausmingas. Noriu padėkoti gyd. D. A. Kupriščenkienei (neurologė) ir jos slaugytojai už malonų bendravimą, supratimą ir atjautą. Nuoširdus ačiū. Su pagarba V. Treninienė.

;