Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1220

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.2% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

47.3% Complete
2.4

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

49.4% Complete
2.5

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

50.3% Complete
2.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

77.5% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

56.3% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

52% Complete
2.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

60.3% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

56.6% Complete
2.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

45.7% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

61% Complete
3.1

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

56% Complete
2.8

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

7.2% Complete
0.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

73.3% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2019-01-03, 09:32 | 1

Esu labai nepatenkinta Karoliniškių poliklinikos Pilaitės skyriaus registratūros darbuotojų elgesiu. Skambinant užsiregistruoti, pavyzdžiui, turint gana nemažą temperatūrą, vieną kartą užrašo vizitui pas gydytoją, kitą kartą liepia ateiti ryte nuo 7 valandos ir laukti gyvoje eilėje, o atėjus tą 7 valandą, dażnai pareiškia, jog laisvų talonų nėra, nors prie gydytojų kabinetų būna tuščia - nei vieno žmogaus. Kažkada atėjus 7 valandą ryto, kaip kad ir buvo liepusi registratorė, man buvo pasakyta, kad vietų pas gydytoją nėra, bet kadangi turėjau aukštą temperatūrą, beveik 39 laipsnius, pasakiau, kad palauksiu tiek,kiek reikės, nes jaučiuosi blogai. Registratorė supyko, kad taip pasakiau, bet liepė eiti prie daktarės kabineto ir laukti kol bus atnešta mano kortelė. Nuėjus prie kabineto durų, aplink nebuvo nei vieno paciento, bet registratorė piktybiškai neatnešė mano kortelės. Tada pati daktarė, pamačiusi, jog turiu temperatūros, priėmė mane be paciento kortelės ir tai įvyko pakankmai greitai, nors registratūroje man buvo pasakyta, kad pas dakatre yra ilga eilė ir teks laukti labai ilgai.

Kitas atvejis šioje poliklinikoje mane privertė susipykti su registatūros darbuotoja bei tai nulėmė mano apsisprendimą persirašyti į kitą gydymo įstaigą. Per žiemos šventes, grįžusi į savo gimtąjį miestą patyriau traumą. Nuvykau į savo gimtojo miesto ligoninės priimamąjį, ten man buvo suteikta pirminė medicinos pagalba, uždėtas gipsas ir t.t.,bet mane apžiūrėjęs chirurgas liepė užsiregistruoti paš šeimos daktarę ir gauti iš jos siuntimą pas traumatologą, nes man buvo įtariama gana rimta kojos trauma. Ir vat čia prasidėjo ,, cirkas", švelniai tariant. Kadangi buvau su gipsu, tai tiesiai į polikliniką nėjau, o paskambinau užsiregistruoti. Man paskambinus buvo pasakyta, jog mano šeimos daktarė atostogauja. Tada aš pasiteiravau ar nebūtų galimybės užsirašyti pas kitą daktarę, nes jaučiu kojos skausmus ir chirurgas ligoninės priimamajame man liepė kuo greičkau gauti siuntimą pas traumatologą. Tada man registratūros darbuotoja pasakė ateiti kitą dieną ryte, 7 valanda ir užsiregistruoti. Atėjus tai kitai dienai, lauke siautė pūga, su ramentais nueiti iki poliklinikos buvo tikras iššūkis. Priėjus prie registatūros darbuotojos ir pakartojus vakarykštį pokalbį, darbuotoja į mane dėbtelėjo tokiu žvilgsniu, jog aš būčiau kvailiausias žmogus šitoje žemėje ir pareiškė - jūsų šeimos daktarė šiandien dirbs nuo 15 valandos. Tada aš pasimečiau ir pasakiau, jog buvau informuota, kad mano dakatrė atostogauja ir todėl turiu ateiti iš ryto į polikliniką, kad būčiai priimta pas kitą gydytoją. Registratūros darbuotoja šaltu veidu pasakė - ne jūsų daktarė dirbs nuo 15 valandos, tada ir ateikit. Tada aš susierzinusi pareiškiau, jog su ramentais man vaikščioti ir ypač tokiu oru, kada pusto, nėra lengva ir norėčiau, kad būčiau priimta pas kitą gydytoją, kaip man ir buvo žaidėta, ir kad aš nesu kalta, jog buvau blogai informuota apie savo šeimos daktarės tariamas atostogas, tai tada registratūros darbuotoja liepė atsisėsti ir laukti kol į darbą atvyks kita daktarė ir neva nėra aišku kada ji pasirodys darbe. Aš sutikau, atsisėdau ir laukiau. Nepraėjus nei 5 minutėms, spėju aš tą registratūros darbuotoją savo buvimu labai erzinau, ji pasakė, kad daktarė jau yra (nors prieš tai man buvo pasakyta, kad daktarė dar negreit atvažiuos - matyt buvo meluota). Tada ji ,,atseit" nuėjo pas tą daktarę paklausti ar mane priimtų tam siuntimui pas traumatologą išrašyti. Grįžusi įžūliu balsu pareiškė, jog daktarė KATEGORIŠKAI atsisako mane priimti. Žodį kategoriškai ji pabrėžė net kelis kartus. Ir liepė man ateiti mano gydytojos budėjimo laiku, t.y. 15 valandą. Mano pasakymai, jog vaikščioti yra sunku buvo nėnitais. Šioje situacijoje dar yra klausimas ar į tą daktarę buvo pasikreipta, ar tai buvo tik suvaidinta, nes niekaip nesuprantu kaip žmogui, su kojos trauma, kuriam ne tik vaikšcioti yra sunku, bet netgi ir sėdeti, nes gipsas uždėtas per visą kojos ilgį, yra liepiama vaikšcioti iš poliklinikos pirmyn-atgal, nesuteikiama jokia pagalba, nors aš sutikau palaukti kol atsirastų tarpas ir mane kokia nors daktarė pas save priimtų. Bet čia, pasikartosiu, man buvo pareikšta - jog esu kategoriškai atsisakoma priimti.

Tai gal galite pasakyti ką žmogui daryti? Turbūt jei žmogus ir numirtų ligoninėje belaukdamas pagalbos jis vis tiek pats liktų kaltas. Dar vienas klausimas - už ką mes mokame mokesčius jeigu medicininės pagalbos vis tiek nesulaukiame?

Visas toks Karolinškių poliklinikos Pilaitės skyriaus darbuotojų elgesys mane paskatino persirašyti į privačią kliniką, kur su ta pačia sugipsuota koja buvau priimta dar tą pačią dieną, iš karto man pas juos prisiregistravus ir taip, deja, čia už gydymą mokėsiu pinigėliylus, bet bent jau gausiu man reikiamą gydymą.

Tegaliu pasakyti viena - GĖDA KAROLINŠKIŲ POLIKLINIKOS PILAITĖS SKYRIUI.

2017-11-16, 23:41 | IP: *.*.*.*

Gydytoja visiškai nesupranta savo darbą.

2017-10-17, 10:33 | 1

Siaubas visiskas. Kai uzsirasai is anksto planiniam vizitui tai viskas ok. Bet kai suserga vaikas tai papulti neimanoma. Gydytoja sako skambinkite imkite papildoma taloneli, registratura neduoda, sako skambinti gydytojai. Ir taip ratu. Serga dabar o papulti galima po savaites.

2016-09-23, 18:10 | IP: 78.157.64.250

Labai patiko. kalbėjo mandagiai. Noriai atsakynėjo į klausymus .Tačiau nepatiko registratūroje dirbančios moterys. Su viena iš jų kalbėjau telefonu tai antra karta neskambinčiau . Nemaloniai aptarnavo.

2016-04-18, 10:44 | IP: 78.60.61.173

Naujas šviesus pastatas, kabinetai tvarkingi. Patogus susisiekimas, visada yra, kur palikti automobilį. Malonūs darbuotojai rūbinėje. Dėmesingi gydytojai. Registratūroje nelabai malonios darbuotojos, kurios dažnai net nepastebi prie langelio laukiančių žmonių, nenoriai suteikia informaciją. Trūksta įrangos nėščiųjų priežiūrai.

;