Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 784

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64.7% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

53% Complete
2.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

40.9% Complete
2

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

47.5% Complete
2.4

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

63.3% Complete
3.2

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

36.4% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

54.3% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

58.7% Complete
2.9

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68.5% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

61.7% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

55% Complete
2.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.6% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

32.4% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.3% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

31.3% Complete
1.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Šiaulių ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2020-04-29, 13:46 | 4

Priimamojo darbuotojai nemandagūs ir nepatenkinti, jiems tikrai reikėtu klientų aptarnavimo mokymų. Pasijauti žmogus kaip išmaldos atvažiavęs. Nejau jie įsivaizduoja, kad žmonės čia atvyksta malonumui, atvažiuoja pagalbos ir tikisi elementaraus žmogiškumo.

2020-02-20, 00:50 | 2

Priėmimo- skubios pagalbos skyriuje dirba labai nemandagūs, nemalonūs, pasipūtę, nepatenkinti gydytojai. Atvežus mamą į priėmimo skyrių, iš pradžių leido būti kartu, paskui buvau nemandagiai išprašyta lauk, pagrasinta net apsauga.Kitas gydytojas pasiūlė veštis mamą namo arba į Vilnių, kai paklausiau, ką daryti, kai guldo seną, neįgalią mamą su plaućių uždegimu į vidaus ligų skyrių, kuriame jau nèra vietų ir mama gulės ant ratukų. Nelinkiu niekam patekti į tokį priėmimo skyrių

2019-11-11, 09:30 | 1

Gydytojai dirba gali ir geri, tačiau apie priėmimą neturiu žodžiu. Galbūt labiau reiktų informatyvumo tiek iš ligoninės darbuotojų tiek iš pačios ligoninės. Ne visi atvyksta vietiniai ir užsimerkę gali apeiti visą ligoninę. Atvykstame ir iš kitų miestų. Ateini, klausi, teiraujiesi kir tau reikia eiti, o niekas į tave dėmesio nekreipia, atsisėsk ir sėdėk. Gal kada prieisiu. Rodai kokius dokumentus turi, stumia šalin. Po pusvalandžio laukimo prie kabineto ( atrodo, kad prie to kurio reikia) ateina ir klausia ar visis čia laukiate? Tu pasakai, ko lauki ir tada pradeda moralizuoti kodėl čia lauki, ne čia ir pan. Nors prieš pusvalandį sakė kitaip.
Siūlyčiau darbuotojams pravesti instruktažą, kaip informuoti ir ką pasakyti pacientui, kuris nepažįsta klininkos. Bei ligoninės stendus ir sienas išnaudoti tinkamai - informacijos žymėjimu, kur, kaip elgtis atvykus į tam tikrą skyrių. Atvyksta ir pagyvenusių žmonių, kurie negali "palakstyti" taip, kaip jaunimas

2019-06-07, 13:00 | 2

Gyd. Acutė nebendraujanti, nesugebanti atlikti savo darbo, nereaguoja į klausimus ar prašymus. Jaučiasi esanti."....", kuriai nereikia bendrauti su artimaisiais

2019-05-30, 22:20 | 2

Tai ką medicina turi geriausio, tai patys šauniausi pasaulyje medikai. Nežemiškai dėkinga jiems visiems, jie daro tai kas jiems nepriklauso. Jie neeiliniai žmonės (
Viskas prasidėjo vakar temstant. Pastebėjome, kad mūsų ypatingo vaikino ištinęs žandikaulis.Tamsu. Pasimetę, nežinom ką daryti.Stresas užvaldo ir skubame į ligoninę. Kadangi ligoninė stomatologų neturi atsiduriame gerklės, ausų, nosies skyriuje. Mus labai šiltai ir maloniai priima gyd. Aurelija Baniukaitienė ir pradeda darbuotis. Atidaro pūlinį ir jį itin kruopščiai išvalo. Tada ji pasako, kad rytoj jos nebus, bet ji asmeniškai pakalbės su skyriaus vedėju, kad jis ir toliau mūsų nepaliktų - toliau valytų pūlius. Ji sako ir dėl kitos dienos dar sutarsiu su kolegom - atvažiuokit. Pasiekiame ligoninę rytojaus dieną ir patenkame į draugiškas LOR skyriaus vedėjo Audriaus Blauzdžiūno ir itin jo mielos sesutės rankas. Vėl kruopšti jų kova su pūliais. Gydytojas pakelia galvą ir sako, kad lauks mūsų dar rytoj:). Ačiū, Jums visiems nuostabūs medikai:) Ligoninė Jumis turi didžiuotis. Didelis ačiū už pagalbą, mūsų sergančiam sūnui.

2019-05-26, 14:12 | 1

2019 m. gegužės 19 d. buvau paguldyta į Šiaulių Respublikinę ligoninę, I kardiologijos reanimacijos skyrių. Esu patenkinta gydytojo, anesteziologės, ypač slaugytojos darbu, jų aptarnavimo kokybe. Slaugytoja labai maloniai bendravo, išklausė mane, labai rūpestinga darbuotoja. Ačiū darbuotojams už nuoširdų darbą. Likau sužavėta.

2019-05-03, 04:32 | 1

As lankiausi priemimo skyriuje su umiu pusles uzdegimu. Buvau paguldyta i svaria priimamojo lova, atejusi praktikante ar studente surinko visa reikiama anamneze apie mano negalavima. Keliolikos minuciu begyje buvo paskurti kraujo ir slapimo tyrimai. Buvau informuota, kad atsakymai bus mazdaug po poros valandu. Tyrimu atsakymai atejo gal po kokiu pusantros valandos, tada buvau palydeta i echoskopo kabineta, kur budintis nefrologas atliko inkstu echoskopija, kad isitikintu ar infekcija nepradejo kilt i inkstus. Buvo viskas isaiskinta, israsyti vaistai, pasidometa ar turesiu kaip gryzti namo. Na nevyksta viskas zaido greitumu patekus i gydymo istaiga, bet vargu ar tai imanoma, kai ir patys pacientai (nesakau kad visi) nera nei labai mandagus ar tolerantiski. Gal tos sesutes ar tas gydytojas pries jus turejo begalo nepalonu, nemandagu pacienta. Ten irgi dirba tik zmones. As pati kysi, padeku nesu niekada davusi ir neketinu to daryti. Paciai teko buti pakankamai sunkios būklės po gimdymo ir skyriaus vedejas mane vizitavo net per savo laisva savaitgali (Telšių ligonineje). Bukim patys tolerantiskesni, i pikta zodi neatsakykime piktu ir visiem bus tik geriau.

2019-03-14, 09:58 | 1

Betvarkių betvarkė. Prisiregistravau pas gydytoją, gavau siuntimą magnetiniui. Magnetinį pasidarau po 3 mėn, nes greičiau negaunu. Gydytoja prieš tai perspėja kad jei magnetinis bus ilgiau, nei po mėn. reikia iš naujo siuntimo iš šeimos gydytojo. Laukiu pas šeimos gydytoją 2 savaites pasiimu siuntimą vėl bandau registruotis pas neurologą negaunu talonų ir taip jau nuo vasario pradžios. Tuoj pasibaigs siuntimas nes galioja tik mėnuo laiko ir vėl iš pradžių.... Tai Jūs man pasakykit ar čia normalu, kad negaliu niekaip patekti pas gydytoją. Darykit tvarką juk taip negalima kad dirbantis žmogus mokantis mokesčius negalėtų prieiti pas gydytojus. Ar specialiai darote taip kad žmonės eitų privačiai ir mokėtų pinigus.

2019-02-25, 16:27 | 5

Teko nemažai gydytojų aplankyti, pasidaryti operaciją ir pagulėti keletą dienų šioje įstaigoje. Visas suteiktas paslaugas vertinčiau tik vidutiniškai, vos keletą specialistų mano nuomone ten dirba patenkinamai, dauguma dirba tik tam, jog reikia kažką dirbti. Ligoninės aplinka vietomis tiesiog apgailėtina, daug kur būtinas kosmetinis remontas, o apie tualetus geriau net nekalbėt, iškarto supykina prisiminus. Bendrai paėmus nesu patenkintas ligoninės teikiamomis paslaugomis.

2019-02-22, 13:25 | 3

Labai noriu padėkoti 2chirurginio skyriaus chirurgui Sigitui Paškevičiui ir cia dirbanciom sesutėm ir slaugutėm už gydyma ir priežiūra.Ačiū jums.Su pagarba Barzinskas.

2019-02-22, 13:25 | 3

Labai noriu padėkoti 2chirurginio skyriaus chirurgui Sigitui Paškevičiui ir cia dirbanciom sesutėm ir slaugutėm už gydyma ir priežiūra.Ačiū jums.Su pagarba Barzinskas.

2018-12-17, 23:09 | 1

teko ligoninėje gydyti savo tėvelius . Didelis ačiū reumatologei gyd. Jankauskienei ,galiu sakyti kad vien dėl jos mano tėtis dar gyvas .Labai atsakinga gydytoja.Priimamasis dirba atsakingai.Tik ne viskas nuo jų priklauso.Gulėjo tėvelis inkstu skyriuje,sakau ačiū.Gulėjo ir vidaus skyriuje.tai nieko gero negaliu pasakyti , mama neurologijos skyriuje gulėjo irgi negaliu pasakyti nieko gero apie skyrių. Galiu pasakyti tik tiek kad požiūris į seną ligonį visai atmestinas.O gydytojai ligoninėje serga didybės sindromu dar labai kvepia sovietmečiu.nuoširdumo bendravime nėra .Aš suprantu dideli krūviai daug darbo.Bet reikėtu prisiminti Hipokrato priesaiką .

2018-09-12, 18:21 | 3

Pritariu ministrui Aurelijui Verygai, kad tokias įstaigas reikia uždaryti. Ypač blogai vertinu Neurologijos skyrių. Jei liga neaiški, tai niekas ir netirs jos. Tikrąja ta žodžio prasme gydytojai meta : ko čia guli arba geriausiu atveju ryte paklausia: ar dar gyva? Pati blogiausia gydytoja: Dalia Gedmontaitė.

2018-08-02, 22:23 | 2

Noriu palikti atsiliepimą apie mokamų paslaugų skyrių. Konsultacinės poliklinikos kasas. Mano mama, turinti I grupės neįgalumą, gydosi Respublikinėje ligoninėje, gydytoja endokrinilogė paskyrė mokamus tyrimus, kuriuos reikėjo susimokėti kasoje... Čia ir prasidėjo visa bėda - mamą aptarnavusi kasininkė Rasa Rudienė ne tik kalbėjo pakeltu tonu, šaukė ant mamos, bet ir buvo rodomas nemandagus elgesys, užuot elgtųsi su pacientu maloniau. Atėjusi prie kasos mama pasijuto tarsi būtų kalta, kad sutrukdė ponios Rudienės laiką... Priešingai galėtume pasakyti apie minėtosios Rudienės kolegą Vyriausiąjį buhalterį Kęstą Česonį, kuris ne tik kompetetingai konsultavo, patarė, mandagiai aptarnavo, bet ir rodė supratingumą, atjautą ligoniui, liko neabejingas paciento bėdoms. Ačiū už tokį nuoširdumą ir norą padėti žmogui - ligoniui. O kasininkei reikėtų pasimokyti pagarbos žmogui, ir bent kiek žmogiškumo ligoniui iš šio jauno specialisto...

2018-07-24, 10:12 | 1

Vienintelis nemalonus-nepatpgus dalykas yra “Gyvos eilės”. Žmonės planuoja savo laiką. Ar tai reiškia, kad jeigu turi paskirtą laiką 14val. gali ateiti 10val. atsistoti į eilę ir tiesiog apsilankyti pas gydytoją. Ar tai yra sąžininga kitų pacientų atžvilgiu? Manau, tiek pacientams besilankantiems pas gydytoją, tiek pačiam gydytojui būtų paprasčiau planuoti savo asmeninį ir darbo laiką. Tai jau antras mano vizitas Šiaulių ligoninėje šiais metais, kai turiu laukti net keletą valandų, kad patekčiau pas sau paskirtą gydytoją. Suprantu apkrovas, tačiau manau, kad reikėtų ieškoti efektyvesnio laikui -sprendimo. Visą kitą tikrai šaunu.

;