Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 784

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64.7% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

53.3% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

39.7% Complete
2

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

47% Complete
2.3

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

66.1% Complete
3.3

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

36.6% Complete
1.8

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

54.8% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

58.4% Complete
2.9

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

61.7% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

54.7% Complete
2.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.4% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

31.6% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

27.4% Complete
1.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Šiaulių ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-06-07, 13:00 | 2

Gyd. Acutė nebendraujanti, nesugebanti atlikti savo darbo, nereaguoja į klausimus ar prašymus. Jaučiasi esanti."....", kuriai nereikia bendrauti su artimaisiais

2019-05-30, 22:20 | 2

Tai ką medicina turi geriausio, tai patys šauniausi pasaulyje medikai. Nežemiškai dėkinga jiems visiems, jie daro tai kas jiems nepriklauso. Jie neeiliniai žmonės (
Viskas prasidėjo vakar temstant. Pastebėjome, kad mūsų ypatingo vaikino ištinęs žandikaulis.Tamsu. Pasimetę, nežinom ką daryti.Stresas užvaldo ir skubame į ligoninę. Kadangi ligoninė stomatologų neturi atsiduriame gerklės, ausų, nosies skyriuje. Mus labai šiltai ir maloniai priima gyd. Aurelija Baniukaitienė ir pradeda darbuotis. Atidaro pūlinį ir jį itin kruopščiai išvalo. Tada ji pasako, kad rytoj jos nebus, bet ji asmeniškai pakalbės su skyriaus vedėju, kad jis ir toliau mūsų nepaliktų - toliau valytų pūlius. Ji sako ir dėl kitos dienos dar sutarsiu su kolegom - atvažiuokit. Pasiekiame ligoninę rytojaus dieną ir patenkame į draugiškas LOR skyriaus vedėjo Audriaus Blauzdžiūno ir itin jo mielos sesutės rankas. Vėl kruopšti jų kova su pūliais. Gydytojas pakelia galvą ir sako, kad lauks mūsų dar rytoj:). Ačiū, Jums visiems nuostabūs medikai:) Ligoninė Jumis turi didžiuotis. Didelis ačiū už pagalbą, mūsų sergančiam sūnui.

2019-05-26, 14:12 | 1

2019 m. gegužės 19 d. buvau paguldyta į Šiaulių Respublikinę ligoninę, I kardiologijos reanimacijos skyrių. Esu patenkinta gydytojo, anesteziologės, ypač slaugytojos darbu, jų aptarnavimo kokybe. Slaugytoja labai maloniai bendravo, išklausė mane, labai rūpestinga darbuotoja. Ačiū darbuotojams už nuoširdų darbą. Likau sužavėta.

2019-05-03, 04:32 | 1

As lankiausi priemimo skyriuje su umiu pusles uzdegimu. Buvau paguldyta i svaria priimamojo lova, atejusi praktikante ar studente surinko visa reikiama anamneze apie mano negalavima. Keliolikos minuciu begyje buvo paskurti kraujo ir slapimo tyrimai. Buvau informuota, kad atsakymai bus mazdaug po poros valandu. Tyrimu atsakymai atejo gal po kokiu pusantros valandos, tada buvau palydeta i echoskopo kabineta, kur budintis nefrologas atliko inkstu echoskopija, kad isitikintu ar infekcija nepradejo kilt i inkstus. Buvo viskas isaiskinta, israsyti vaistai, pasidometa ar turesiu kaip gryzti namo. Na nevyksta viskas zaido greitumu patekus i gydymo istaiga, bet vargu ar tai imanoma, kai ir patys pacientai (nesakau kad visi) nera nei labai mandagus ar tolerantiski. Gal tos sesutes ar tas gydytojas pries jus turejo begalo nepalonu, nemandagu pacienta. Ten irgi dirba tik zmones. As pati kysi, padeku nesu niekada davusi ir neketinu to daryti. Paciai teko buti pakankamai sunkios būklės po gimdymo ir skyriaus vedejas mane vizitavo net per savo laisva savaitgali (Telšių ligonineje). Bukim patys tolerantiskesni, i pikta zodi neatsakykime piktu ir visiem bus tik geriau.

2019-03-14, 09:58 | 1

Betvarkių betvarkė. Prisiregistravau pas gydytoją, gavau siuntimą magnetiniui. Magnetinį pasidarau po 3 mėn, nes greičiau negaunu. Gydytoja prieš tai perspėja kad jei magnetinis bus ilgiau, nei po mėn. reikia iš naujo siuntimo iš šeimos gydytojo. Laukiu pas šeimos gydytoją 2 savaites pasiimu siuntimą vėl bandau registruotis pas neurologą negaunu talonų ir taip jau nuo vasario pradžios. Tuoj pasibaigs siuntimas nes galioja tik mėnuo laiko ir vėl iš pradžių.... Tai Jūs man pasakykit ar čia normalu, kad negaliu niekaip patekti pas gydytoją. Darykit tvarką juk taip negalima kad dirbantis žmogus mokantis mokesčius negalėtų prieiti pas gydytojus. Ar specialiai darote taip kad žmonės eitų privačiai ir mokėtų pinigus.

;