Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2862

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

65.2% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

78.2% Complete
3.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

74.7% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.4% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

88.3% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

77.6% Complete
3.9

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.6% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

78% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.8% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.1% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

65.8% Complete
3.3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

47.4% Complete
2.4

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

88% Complete
4.4

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Northway medicinos centrai"
Pacientų atsiliepimai
2023-11-28, 14:28 | 1

Если вы позвонили и записались на прием с острой болью, это не значит, что когда вы придете в клинику вас примут. Поэтому в случае срочной записи не рекомендую эту клинику. Никаких извинений на ресепшене я не услышала. Я предложила послушать запись нашего разговора,где была указана дата и время, но мне сказали,ой да мы наверное ошиблись. И найти 10 мин (столько обычно длится прием) у врача тоже не смогли.

2023-05-25, 11:13 | 2

Puikus ir labai paslaugus personalas, man buvo atliekama kelio operacija, viskas atitiko lūkesčius, vertinu labai teigiamai ir rekomenduoju! Dar kartą Didelis AČIŪ :)

2022-10-05, 14:28 | 9

Gera medicinos įstaiga, visuomene kreipiuosi, kai reikia kokybiškos paslaugos greitai. Visi gydytojai, su kuriais susidūriau - nuostabūs, profesionalūs, dėmesingi, mylintys savo darbą, atiduodantis visas žinias problemos sprendimui. Esu dėkinga visam personalui.

2022-08-17, 13:15 | 4

Konsultacija pas gydytoją Žėbą trūko 10min., kainavo 75 eur, kurios metu pasakė: štai popieriukas, jame tyrimų sąrašas, kuriuos turite atlikti PRIEŠ konsultaciją dėl nevaisingumo. Kitą kartą paprašykite siuntimo poliklinikoje.
Poliklinikoje mano gydytoja nedirbo, kita pavaduojanti gydytoja maloniai skyrė savo brangų laiką ir išrašė siuntimą, pasakė, kad atvykti jo nereikia, jis yra e-sveikatoje.
Užrašymo pas Žėbą teko laukti dar dvi savaites. Atėjus paaiškėjo, kad su manimi nėra ką aptarinėti, nes su e-sveikata jis nedirba ir čia ir dabar mano tyrimų pažiūrėti savo kompiuteryje neturi laiko ir nenori.

Gal jau pabaikime su tais popierėliais kiekvienoje klinikoje. Turime investavę milijonus į visuotinę šalies elektroninę sveikatos kortelę, gal ja ir naudokimės, o ne spausdinkimės krūvas siuntimų ir tyrimų rezultatų, su kuriais vienur reikia spausdintis, kiturs ne.

Gydytoją vertinu kaip arogantišką žmogų, kuriam anot jo "pacientų netrūksta, paklausa keliskart viršija pasiūlą, todėl gydytojas pats renkasi, su kuo dirbti".

Šios klinikos pacientė nebebūsiu ir tikrai ne dėl susireikšminimo, o dėl išleistų veltui pinigų.

2022-05-24, 15:56 | 1

Turiu didelių problemų su virškinimu. Be abejo, pirmiausia kreipiausi į šeimos gydytoją, kuri išrašė siuntimą pas gastroenterologą. Deja, eilė prie valstybės mums garantuojamų medicininių paslaugų, už kurias kiekvieną mėnesį susimoku, nusidriekė tiek, kad laukti būtų tekę apie porą mėnesių (kai yra blogai, tai pakankamai ilgas laiko tarpas). Taigi, nusprendžiau kreiptis į privačią kliniką. Kaip sakant – gali taupyti „ant visko“, išskyrus sveikatos. Kreipiausi į NORTHWAY medicinos centrą Klaipėdoje, kur dirba „geriausi savo srities specialistai“. Šis centras visur išreklamuotas, pakelėse kabo didžiausios šio centro iškabos, nukreipiančios žmogų „tinkama linkme“. Žinoma, ten laukti teko trumpiau, bet už laiką jau reikėjo nemažai susimokėti.

Taigi, pirmoji konsultacija pas gastroenterologą Andrių Kederį – gydytojas jaunas, malonus, nusiuntė atlikti tyrimų – jokių priekaištų. Tik jau pastebėjau vieną detalę – sunkiai gaudosi elektroninėje erdvėje ir NORTHWAY elektroninėje sistemoje, todėl pasikvietė kolegę, kad padėtų surasti reikiamą tyrimą. Pagalvojau – ai, gal naujai įsidarbinęs, pradžioje sunkiau gaudosi. Bet tikriausiai geras specialistas, o man tai svarbiausia.

Atlikus tyrimus užsirašiau pakartotinei konsultacijai, kad atliktų organų echoskopiją ir pakonsultuotų dėl tyrimų rezultatų. Vėl mokėjau nemažus pinigėlius, bet kaip sakant – sveikatai nesutaupysi.

Kadangi tyrimai nieko konkretaus neparodė, gydytojas nusprendė, kad visgi reikėtų atlikti kolonoskopiją (storosios žarnos tyrimą), kuriam reikia pasiruošti. Paieškojome tinkamiausio ir artimiausio laiko, kuomet jis galėtų atlikti šį tyrimą. Ir čia prasidėjo visas įdomumas – gydytojas teigė, kad jis nelabai moka naudotis elektronine sistema ir tinkamai užregistruoti, todėl sakė, kad registratūroje pasakys visą informaciją – užregistruos ir pasakys, kaip pasiruošti tyrimui. Man tai pasirodė keistoka, bet už manęs jau į vidų brovėsi kitas žmogus ir sutikau – nuėjau iki registratūros, kur man, anot gydytojo, turėjo suteikti visą informaciją.

Nuėjus iki registratūros, užsiregistravau tyrimui ir paprašiau, kad suteiktų informacijos, kaip pasiruošti tyrimui. Išgirdau atsakymą: „Šią informaciją jums gali suteikti tik gydytojas“. Sakau, „bet aš ką tik pas jį buvau ir jis nukreipė mane pas jus“. „Deja, mes nieko negalime pakomentuoti. Pabandykite kreiptis į savo šeimos gydytoją, gal pasakys kaip pasiruošti“.

Žinoma, supykau. Ir dėl gydytojo nekompetencijos, ir aplaidumo, ir to, kad mokėjau didžiulius pinigus už tai, kad siųstų mane atgal pas šeimos gydytoją. Maža to, grįžus ir paskambinus šeimos gydytojai, ši nurodė, kad visą informaciją kaip pasiruošti tyrimui, turėjo suteikti gastroenterologas.

Taigi, nusprendžiau geranoriškai dar kartą kreiptis į NORTHWAY ir apibūdinti situaciją. Pasiskambinus išgirdau vėl tą patį atsakymą – „visą informaciją jums turėjo suteikti gydytojas, mes niekuo negalime padėti“. Sakau, „gal būtų galima kažkaip pasiskambinti gydytojui asmeniškai, arba bent laišką parašyti ir išsiaiškinti, kaip man pasiruošti tyrimui?“ „Ne, gydytojų asmeninių duomenų neatskleidžiame, galite nebent užsirašyti pakartotinei konsultacijai“.

Žinoma… Pakartotinei konsultacijai už nemenką pinigų sumą. Už tą informaciją, kurią gydytojas man turėjo suteikti PRAEITOS KONSULTACIJOS METU. Tikrai nemokėsiu. Ir visam laikui atsisveikinsiu su NORTHWAY medicinos centru. Linkiu atsisveikinti ir kitiems. Nes ten dirba sukčiai. Tai yra atviras tyčiojimasis iš žmonių. Tai yra pasipinigavimas iš žmonių nelaimės.

Galbūt tai buvo gydytojo klaida ar nekompetencija – jaunas, nepatyręs, aplaidus… Bet tuomet NORTHWAY medicinos centras, kuriame palikau kalną pinigų, galėjo ištaisyti šią klaidą ir tiesiog leisti susisiekti su gydytoju. Jie to nepadarė. O tai tik dar kartą įrodo, kad jie yra aferistai, siekiantys pasipinigauti bet kokiomis sąlygomis…

Dabar turiu iš naujo ieškotis naujo gastroenterologo ir laukti eilėse. Pinigai išleisti vėjams.

2022-04-12, 19:42 | 1

Gydytojas R.Dagilaitis atliko darbą puikiai, bet tai, kas vyko po operacijos- nesuvokiama. Po operacijos atvykau apmokėti paslaugą-operaciją. Į įstaigą vykau su šeimos gydytojo siuntimu. Po operacijos kasoje pareikalauta sumokėti ir už konsultaciją, kuri apmokama VLK. Tai bandžiau pasakyti kasoje. Kasoje arogantiškai man buvo pasakyta, jog VLK ir taip apmoka už mano operaciją 900 Eur., todėl konsultacijos yra apmokamos ( beje, kitu apmokėjimu). Tik po kreipimosi į VLK., lėšos už konsultaciją ( 110 EUR) man buvo grąžintos. Gėdinga patirtis

2022-02-02, 15:32 | 3

Pritariu komentarui del nuotolines konsultacijos. Panasu i viesa istaiga- pas kuri nori gydytoja vietos negausi. O kai laisva seimos gydytoja (I.C.) pasako, kad kelios savaites siuo metu temperatura
yra normalu, tai belieka pagalbos kreiptis kitur.

2022-01-17, 21:18 | 2

Užkelta kaina neatitinka kokybės. Neesu turėjus prastesnęs konsultacijos nei šioj įstaigoj. 60 eurų NUOTOLINĖ konsultacija nuėjo tam, kad gydytoja bandytų įtikint jog viskas gerai, vietoj to kad išsiustų daryt tyrimus (kame turėtų būt labiau suinteresuota). Turėjau įtikinėti gydytoją, kad išsiųstų tyrimų, ir gavau tik "pastebėk save dar tris dienas" " 37.5 yra normali temperatūra". ir normalu kad savaitėmis laikosi. ačiū ????
(PGR neįgiamas)
Never again

2022-01-17, 21:18 | 2

Užkelta kaina neatitinka kokybės. Neesu turėjus prastesnęs konsultacijos nei šioj įstaigoj. 60 eurų NUOTOLINĖ konsultacija nuėjo tam, kad gydytoja bandytų įtikint jog viskas gerai, vietoj to kad išsiustų daryt tyrimus (kame turėtų būt labiau suinteresuota). Turėjau įtikinėti gydytoją, kad išsiųstų tyrimų, ir gavau tik "pastebėk save dar tris dienas" " 37.5 yra normali temperatūra". ir normalu kad savaitėmis laikosi. ačiū ????
(PGR neįgiamas)
Never again

2021-12-29, 09:26 | 2

2018 m. atlikta įaugusio kojos nago operacija - nagas vos po kelių mėnesių įaugo vėl. Tokios kokybės paslaugą galima gauti ir valstybinėje gydymo įstaigoje, todėl nėra prasmės eiti privačiai ir mokėti pinigus.
Visa laimė, radau kitur privatų chirurgą, kuris puikiai atliko savo darbą (2019 m.) ir nagas daugiau nebeataugo.

2021-06-14, 22:26 | 19

Registratūros darbuotojos visiškai nesuinteresuotos pacientais.

2021-04-02, 19:14 | 2

Nothing but Animals!!

Must be that you're used to treating animals so you behave likewise.

It is utterly disgusting to have to even write this but It is my social duty to write you and paste this and my review to every public website and let as many people know about the quality of your service. Pure Lithuanian Garbage provided by Lithuanians proud to be delivering garbage to people.

DO NOT PUT YOURSELF IN THE HANDS OF THESE CHARLATANS !

Your receptionists are the first point of contact with the manners worse than a rabid dog. Pure Lithuanian character, pure Lithuanian rudeness.

Perhaps you have made enough money so my public review will do you good.

Animals.

2021-01-12, 16:37 | 2

Atvykome padaryti 6 men. kudikiui alergologiniu tyrimu. Gydytojai alergologei Tamosiunienei priekaistu neturim, ji tikrai gera specialiste. Taciau noreciau ivertinti laboratorijos kompetencija, o tiksliau - procedurinio darbuotojas. Atvykus girdejome jau ten esancio kudikio verksmus, bet kadangi musu vaikas Antakalnio poliklinikoj veninio kraujo paemima iskente su sypsena ir nuolat kalbinamas - kazkaip net negalvojome, kad auksto lygio privacioje sveikatos istaigoje galim buti visi taip sutraumuoti. Pries mus esanciam vaikui (taip pat labai mazam) verkus visa 15 min procedura, o tada isejus su perbalusia mama, uzejome i kabineta - pasitiko nepasitenkinima pries mus buvusiu vaikeliu dusavimu reiskianti ir replikas metanti moteris (nevadinsiu specialiste, nes tokio apibudinimo ji neverta). Musu vaikas sedejo ramiai, be jokiu nepasitenkinimo zenklu. Ta moteris pasikviete is poilsio kambario, kur kavute gere ir snekuciavosi visas burys zmoniu, kita moteri, kad palaikytu vaikeliui ranka. Butinybes tam tikrai nebuvo, nes vaikas sedejo ramiai. Pavojaus zenklai pasireiske, kai jos abi bande nusikratyti proceduros atsakomybes. “Tu dursi?”, “ne, gal tu..”, “tai gal tu paimk”. Pagaliau issprendus dilema, viena ju uzverzusi juostele suspaude kaire ranka iki kol pamelynavo. Vaikas pradejo rodyti diskomforto zenklus. Kita ieskojo venos ir ruosesi durt. Pagaliau, po poros minuciu ieskojimo, idurusi kazkur, bet ne i vena, pradejo ta adata, nerandu kito zodzio, “makaloti”. Vaikas pradejo verkti, naturali reakcija. Is idurimo vietos pradejo nedideliais kiekiais teketi kraujas. Kazkur minute neradusi venos, ta moteris istrauke is odos adata ir vel ja “sugrudo” atgal. Pora minuciu tokio ieskojimo ir pagaliau adata venoje, valio. Reikejo paimti du meginius dviems tyrimams. Vienas pribego sekmingai, kitam jau kazkaip neuzteko, gal buvo uzspausta per stipriai, nes ranka buvo melyna (nezinau, nesu medikas). Nusprende tos moteriskes padaryt ta pati su kita ranka, kitam meginiui. Nu galvojam, gal bus geriau. Vaikas jau verke su asarom. Gerai, kad si kart nesigincino del to, kam teks durti. Paklausem tos moters, kuri turejo durti vel, ar ji turi praktikos su vaikais, ypac tokiais mazais. Atsake “taip, kasdien tenka”.
Ta pati situacija su kita ranka - duria letai, nepataiko, istraukia, kraujas teka, bet ne i megintuveli. Paprasem istraukti, isejom is procedurinio, susiradom vadove ir pasnekejom. Vadoves pozicija zinoma “pasnekesiu, issiaiskinsiu, surasiu kita zmogu, kuris atliks procedura tinkamai”. Bet visi tie “labai gaila, kad taip nutiko” neistrins nei is vaiko, nei is musu, kaip to vaiko tevu, atminties tu 15 minuciu, per kurias ten visi trys ejom is proto. Neaisku kaip vaikas toliau reaguos i adatas, nes po Antakalnio poliklinikos, kai per 5 minutes buvo paimti 2 meginiai be jokio streso vaikui ir mums - viskas dar buvo gerai.
Pasiulymas klinikai - jei samdot auksto lygio gydytojus, pasistenkit, kad ir kitas personalas butu bent jau panasios kompetencijos, nes atrode, kad krauja ima arkliui, o ne kudikiui.

2020-12-16, 20:42 | 1

Uźsiregistravau į vizitą prieš menesį laiko. Ryte prieš vizitą radau laišką tarp reklaminių laiškų, kad mano vizitas atšauktas. Kodėl niekas neinformavo telefonu ir nepasiūlė kito vizito laiko?!

2020-07-31, 19:15 | 1

Turejau sioje klinikoje plastine planine operacija, tai nerekomenduociau del aptarnaujancio personalo niekada ten kreiptis, jeigu moki pinigus, tai kazin ar galima zeminanciai elgtis. Po bendrijos nejautros prabudus buvau isprasyta po valandos palikti palata, nesvarbu kad pacientas dar vos gyvas ir neatsipeikejes po narkozes. Nors pries operacija buvo aptarta leidziama atsibusti ir prabuti iki 17 val. Ziauru.

2019-10-21, 14:12 | 8

Gydytoja pas kuria lankiausi, nuostabi. Tikrai gydytoja rekomenduociau - bendravo maloniai, apziurejo, pakomentavo tyrimus (buvau atsinesusi is kitu istaigu). Gavau siuntima MRT tyrimui, pasidariau tyrima, bet uzsirasyt pas gydytoja nepavyko nuo rugpjucio menesio. Skambinau i istaiga, tai gydytoja grafiko nepateike, pateiks kita savo darbo diena, mes jums paskambinsim. Po tos “darbo dienos” nepaskambino - skambinu po savaites - gydytoja dar nepateike grafiko, mes jums paskambinsim. Na tai taip ir skambina nuo rugpjucio, pas gydytoja taip ir neuzsirasiau. Ir apskritai atrodo, kad cia atsakomybes permetimas ant gydytojos, del grafiko nepateikimo, ir savo pareigu nevykdymas - jeigu zymites pacientus, kam turit paskambinti - tai gal pasiremontuokit sistema, kad nepamirstumet paskambinti, arba bent tikslia data pasakykit, kada paskambinti patiems. Ar jums pacientai reikalingi tik pirminei konsultacijai?

2019-02-19, 21:49 | 4

Gydytojai geri,bet paslaugu kainos brangiausios Vilniuje, yra kaip yra

2018-04-03, 15:16 | 2

Apie rezultatus dar nieko negaliu pasakyti, jie bus matomi vėliau, bet tikiuosi, kad sumokėjęs apie 7 EU už minutę turėsiu puikų rezultatą. Tikiuosi, kad ši įstaiga pilnai prisiima atsakomybę, gerbia pacientus.

2018-03-03, 20:30 | 27

priklauso nuo to kass atsitinka, bendrosios praktikos gydytoja i. dirba gerai, jei reikia nukreipia pas specialistus diagnozri patikslinti, nes nera tinkamu specialistu bei aparaturos

2017-12-25, 21:36 | 4

Reikėjo atlikti skubų kraujo grupės tyrimą. Aptarnavo mandagiai, greitai, tačiau, kaip žadėta, neinformavo apie tyrimo rezultatus tą pačią dieną, nors ir administracijos darbuotojos ir gydytojos paprašiau tai padaryti dėl kitą rytą būsimos skubios operacijos. Rezultatai buvo atsiųsti tik kitą dieną, po atskiro paraginimo telefonu. Skubus tyrimas neatitiko skubaus tyrimo sąvokos ir dėl to nuvylė.

2017-09-19, 16:44 | IP: 88.119.150.150

Kelis kartus teko registruotis man ir mano seimos nariams. Niekada nebuvome priimti laiku. Prie kabineto teko praleisti bent 30min. Manau, jog mokant tokiu tarifu uz paslaugas istaiga turetu vertinti klientu laika.

2017-08-17, 12:04 | 1

Gydytojas R. Žiobakas savo srities Profesionalas. Ačiū

2017-08-09, 08:48 | 1

Klinikoje lankiausi tris kartus paliko gerą įspūdį, visas aptarnaujantis personalas. Kiekvienas profesionaliai atliko savo darbą. Atliktos operacijos rezultatais esu patenkinta. Didelis Ačiū Gyditojui R. Žiobakui ir visam operacijos metu dalyvavusiam personalui. Seselės po operacijos tris paras prižiūrėjusios buvo labai paslaugios ir nuoširdžios kas tikrai labai padėjo gretai atsistoti ant kojų: Dar karta nuoširdžiai DĖKOJU visiems. Sėkmės darbuose! Su pagarba Vita P.

2017-07-07, 02:22 | IP: 83.189.215.254

Puiki gydymo įstaiga, visi tyrimai, greitas aptarnavimas, maloni aplinka, dauguma reikalingų specialistų, puikūs šeimos gydytojai, tik su parkavimu sunkiau, bet mes važiuojam ten specialiai iš centro. Kaina atitinka kokybę.

2017-03-31, 11:56 | IP: 77.241.200.50

Lankausi šioje gydymo įstaigoje kai skubiai reikia pas šeimos gydytoją - Asta Mastavičiūtė puiki specialistė, entuziastinga, jaunatviška, profesionali ir dėmesinga. Dabar stengiuosi visada užsirašyti pas ją arba pas gyd. Burokienę, nes kiti gydytojai nuvylė - formaliai išrašo receptus, nepasigilindami į problemos esmę. Teko lankytis ir pas kitų sričių specialistus - tai toks jausmas, kad jie ten susirinkę tiesiog pinigų užsidirbti, bet, kad nuoširdžiai domėtųsi pacientu, tiesiog yra vienetai. Buvo apsilankymų, kur tiesiog pasijaučiau kalta, kad atėjau ir sutrukdžiau kavą gerti.
Įstaiga yra patogi, nes pagalbą daugeliu atvejų galima gauti greitai, aplinka maloni, moderni, už tai ir susimoku. Ar pasitikiu gydytojų kompetencija, čia jau kitas klausimas.

2017-01-24, 13:40 | IP: 195.182.66.5

Su gydytojais ir aplinka viskas gerai, bet su kainų dydžiu - tragedija, ypač nuo 2017 m.

2017-01-04, 21:05 | IP: 78.56.73.205

Nepatiko tai, kad uz pakartotina vizita po savaites reikejo moketi tiek pat, kiek ir pirmo apsilankymo metu. Be to, jei LOR gydytoja per 30 sekundziu paziuri i nosi su endoskopu, tai jau skaiciuojama, kaip pilnaverte endoskopija. Kainos akiplesiskos. Konsultacijai 15 min be 70 euru galima neiti. Parkingas labai mazas ir nepatogus.

2016-10-12, 16:20 | IP: *.*.*.*

Visiškai nerekomenduoju šios klinikos. Rugpjūčio mėnesį buvo atlikta operacija, tačiau kilo komplikacijų, nes su manimi sveikatos specialistai šioje įstaigoje nebendravo visai. Apie pinigų sumokėjimą ir kainas viskas buvo labai „gerai“ išsaiškinta, kai atėjo laikas po operaciniam gydymui ir piežiūrai, niekam įdomu nebebuvo. Norėjau pakalbėti su kokybės vadyba klinikoje, kad man paaiškintų klinikos procesus ir man atliktą operaciją, nes iš iršašo kitų įstaigų specialistai nesuprato, nes nėra matę, tokio neaiškau išrašo. Kai paskambinau buvo pasakyta, kad su manimi niekas nekalbės, ir kas išsiusčiau paklausimą emailu. Po 1.5 savaitės atėjo atsakymas, kad kokybės departamentas užregistravo paklausimą ir su manimi susisieks per 10 darbo dienų. Praėjo 25 darbo dienos, o jokio atsaymo nėra, kai vėl paračiau emailą, jis liko neatsakytas...

2016-09-26, 19:24 | IP: *.*.*.*

Buvau apsilankes pas neurologe, pati gydytoja maloni, bet is esmes, konsultacijos kaip ir nebuvo. Viska ka padare tai pasiule nueiti i kita klinika atlikti Elektroneurografija ir israse vitaminu. Uz visa tai buvo sumoketa 45 euru. Pati gydytoja sake kad niekuo padet negali, nes reikia atlikt tyrima. Tai gal tokiais atvejais reikia keisti klinikos politika ir perpus sumazint konsultacijos kaina ? Nes kitaip absurdas ir pasityciojimas, desimt minuciu beprasmiskos konsultacijos.

2016-08-02, 22:18 | 15

Tvarkinga įstaiga, tačiau priimamajam labai praverstų eilių valdymo sistema, nes lankiausi vakare, abi darbuotojos buvo užimtos turėjau tiesiog stovėti ir laukti, kol arba viena baigs kalbėti telefonu, arba kita priims žmogų. Kasoje dirbantis personalas buvo formaliai mangadus. Rasti laisvą vietą prie centro nėra paprasta, tačiau problemų nėra pasistatyti netoliese. Labai patiko, kad priėmimai buvo atliekami laiku, kaip paskirtas laikas. NMC yra pirmas pasirinkimas, kai reikia kvalifikuotos skubios pagalbos. Kainos nors ir nėra žemos, tačiau tai yra kaina, kurią moku už patogumą ir kvalifikuotą paslaugą.

2016-04-18, 08:30 | IP: *.*.*.*

Gydytojai isiuncia pacienta net nepakomentave atliktu tuoj pat po apsilankymo pas gydytoja elementariausiu tyrimu rezultu t.y. su kuo atejai su tuo ir iseini, jokios pagalbos. Labai blogai

2016-01-05, 15:20 | IP: 78.56.95.6

Pagelbes, jei reikia greitu ir tiksliu tyrimu. Pas seimos gydytoja galima papulti ta pacia ar kita diena po skambucio. Jei reikia greitos konsultacijos telefonu, gali padeti. Tyrimu rezultatus gaunu elektroniniu pastu. Kartais reikia ilgai laukti kai kuriu specialistu, kol priims. Bet pas ginekologes galima papulti net ta pacia diena.

2015-04-28, 15:27 | IP: *.*.*.*

Aplinka graži ir tiek Klausia iš karto ar su draudimu ar be, jei su, prigalvos nebūtų ligų dar ir operaciją kokią pripaišys, keli vizitai šioje įstaigoje buvo kraupūs ir nežmoniškai brangūs. Vienintelė šeimos gydytoja nemelavo ir neišsidirbinėjo. lor gydytoja, kad ir kiek ten būtų ji baigus, savo darbo visiškai neatliko, dar ir kavą sutrukdžiau gerti -baisu.

2015-04-17, 04:15 | IP: 188.69.195.109

Esu patenkinta viso personalo darbu. Man buvo atlikta kelio operacija. Visi nuo slaugytojų iki gydytojo (M.Šakalinis) bei anestiozolėgės buvo malonūs, taktiški, profesionalūs. Jaučiausi prižiūrėta šimtu procentų. Visiems rekomenduoju!

2014-09-10, 10:07 | IP: *.*.*.*

Gyvenu netoli šio centro, todėl esu čia prisiregistravusi nuo pat jo įsikūrimo. Pasinaudoju šio centro paslaugomis tik pernai, nes reikėjo sveikatos pažymos dėl darbo ir vairuotojo teisių. Toks patikrinimas kainavo 250 Lt. Nelabai supratau už ką sumokėjau, nes prie gydytojo durų pasėdėjai 10 min., seselė padarė kardiogramą, pasvėrė, išmatavo ūgį ir dar bendrą kraujo tyrimą padarė. Tiesa, dar psichiatrė ar tai psichologė 3 min. iš manęs anamnezę rinko. Jei turėsiu sveikatos problemų – tikrai nesikreipsiu, nes susidarė įspūdis, kad paciento sveikata nerūpi, o rūpi tik pinigai, bet gal aš klystu??

2014-08-11, 05:31 | IP: *.*.*.*

Nesu nuolatine kliente, bet laiks nuo laiko uzsuku, tai tyrimu, tai konsultacijos, siaip buvau gana neblogos nuomones apie sia istaiga,bet paskutinis ivykis mane tiesiog pritenke.Norejau tik pasidometi kokiu gydytoju reikia vaikui del pazymos i mokykla, tai administratore tiesiog soko i akis: eikit pas pediatre ir suzinosit, kai pasakiau, kad is anksto noriu planuoti savo vizitus, atreze kad cia dauguma gydytoju atostogauja ir ji pati nezinanti, ko mums reikes...Siais laikais pardavejos supermarketuose yra mandagesnes.Gal suprasciau, kad man uz nugaros stovetu eile klientu, bet ne.. .buvau vienntele interesante, o visos administratores buvo uzimtos savo darbais, kalbejosi tarpusavy. Kazin ar verta eiti i istaiga, kur niekas nieko nezino ir dar arogantiskai elgiasi su klientais.

2014-06-25, 09:52 | IP: *.*.*.*

labai aukštos kainos ir visiškai nesirūpinama pacientu, daug daug baisiau nei valstybinėse įstaigose

2014-06-23, 05:31 | IP: *.*.*.*

Deja, bet 2 kartus lankiausi šioje klinikoje ir abu kartus neigiama patirtis. Gydytoja nediagnozavo ligos, sakydama vos įėjus, kad nesu jos paciantas ir nesimato kad butu ligu. Po to teko grizti i poliklinika, kur sulaukiau daug profesionalesnės pagalbos. Nepaisant to, turint draudima jau vien dėl to čia neičiau, nes klinika visiškai nemoka su juo tvarkytis. Turiu kelis metus draudimą ir tik šioje įstaigoje įmoka po kelių mėnesių buvo atmesta, o klinikos registratorės skambina grasindamos anstoliais susimokėti nepadengtos sumos. Reikėtų ekskursijos jiems i Gribo kliniką kaip tvarkyti dokumentus, nes čia nei seselės, nieko - draudimą tvarko gydytoja, kuri apie tai nieko nesuvokia ir ne jų tai sritis, arba tik pagyvenusios registratorės, kurios ypač nemalonios. Toks jausmas, kad čia daroma bet kas ir bet kaip: krūva tyrimų, bet koks draudimo užpildymas, kad tik daugiau susirinkti pinigų.

2014-05-29, 06:47 | IP: 212.52.55.201

Šioje klinikoje lankiausi ir už paslaugas mokėjau pilną kainą, nes norėjau būti garantuota, kad manimi bus pasirūpinta. Po operacijos mano gydytoja išėjo atostogų, o man komplikavosi ir teko daryti perrišimų daugiau nei pora kartų. Skambinau į kliniką ir prašiau, kad būtų man paskirtas kitas gydytojas, nes negerai gyja žaizda, kraujuoja, o mano gydytoja atostogauja. Kažkodėl už kitus kelis perrišimus pas kitą gydytoją mokėjau ne kaip už perrišimą, o už konsultaciją ir apžiūrą (kas ženkliai skiriasi). Kai pradedi teirautis - tuomet greit supranti - ši klinika tik gražus įvaizdis - pacientas yra paskutinėj vietoj - o kas pirmutinėj turbūt supratote - paciento piniginė!

2014-05-25, 12:57 | IP: 78.60.45.143

Deja,bet turejau prasta patirti su sia istaiga. Pries keleta men.apsilankiau su turimu sveikatos draudimu,sveikatos patikrinimui,gyd.uzrase ligos koda,del ko reikejo moketi tik 20% nuo paslaugos kainos,kita dali turejo padengti draudimas. Praejus daugiau nei porai men.sulaukiau skambucio is sios istaigos teigiancio,jog esu skolinga jiems uz viena is apsilankymu,kadangi draudimas "atsisake" sumoketi... Manau jog save gerbianti istaiga turetu prisiimti atsakomybe ir ta suma padengti pati,o ne reikalauti is paciento sumos uz jau gerokai seniai suteiktas paslaugas,juk tai buvo ju gyd.atsakomybe uz blogai parinkta ligos koda,nes zinant tikraja paslaugos kaina is pat pradziu tikriausiai nebuciau pasinaudojus ju paslaugomis,o kai gyd.pasake,jog patikrinima dengs draudimas,buvau visiskai rami... Gaila,kad taip save girianti istaiga ne is tolo nenutuokia klientu aptarnavimo niuansu ir kas yra atsakomybes prisiemimas,ir dar grasina antstoliais,jei "skola" nebus padengta.

2014-03-17, 12:48 | IP: 188.69.195.16

Puiki klinika, puikus personalas. Teko ir operacija atlikti šioje įstaigoje, tikrai pasijaučiau labai rami tikru profesionalų rankose. Nuoširdi padėka akušerėms - ginekologėms nuostabus kolektyvas. Didžiulės Jums sėkmės

2014-02-21, 16:51 | IP: 85.206.70.111

Iš visos širdies esu dėkinga daktarui A.Makulavičiui už profesionalumą ir suteiktą aiškumą.Ačiū, Daktare.
Ačiū, ačiū ir dar kartą ačiū šios klinikos sesutėms slaugytojoms už puikią priežiūrą ir kantrybę.

2013-01-12, 21:52 | IP: *.*.*.*

Labai gerą įspūdį paliko gydytoja Lina Rudaitienė, ne kartą lankiausi ir toliau ketinu lankytis pas ją. Tik teigiami įspūdžiai ir iš kraujo tyrimų kabineto - vaikai be baimės duoda kraują iš piršto ar iš venos. Viskas neblogai, kol rimtai nesusergi ir nereikia tikrai profesionalios pagalbos. Pernai viena šeimos gydytoja "pražiūrėjo" vaikui pūlingą apendicitą, ko pasekoje savaitę trijų metų vaikas praleido reanimacijoje. Buvo netipinis atvejis, gydytoja pati komentavo, kad kraujo tyrimai tikrai blogi. Kažkodėl nepasiūle chirurgo konsultacijos ar echoskopo, savarankiškai "nustatė" žarnyno infekciją. Po šio atvejo pakeitėme šeimos gydytoją, bet naujosios atostogų metu vėl buvo apmaudžiai suklysta. Pavaduojantis gydytojas, net nenurengęs vaiko "nustatė", kad kojų sąnarius skauda dėl augimo. Pasekmė - jau kitą dieną patys susipratome važiuoti į Santariškes, kur diagnozavo ūmų artritą. Vaikas tas pats, dabar keturmetis. Metinio mokesčio niekada nesame išnaudoję viso. Skambina ir liepia sukti galvą, kur panaudoti likusius pinigus. Daugiau nei keista, kad taip taupo tyrimams. Prisiregistravę visa keturių asmenų šeima, niekada iki minėtų atvejų vaikai rimtai nesirgo, gal todėl ir šis centras atrodė patikimai. Deja, tikrai keisime įstaigą.

2013-01-01, 18:52 | IP: 88.119.230.134

viskas kaip ir gerai, patinka, kad nereikia ilgai laukti eilese, svaru. Daznai keiciasi gydytojai. Musu gydytoja Stepankeviciene dirba labai retai, kiek musu vaikas buvo susirges per paskutinius metus, tai nepatekom nei karto pas ja. :( Nors labai faina gydytoja!

2012-07-23, 09:39 | IP: *.*.*.*

Užsirašiau telefonu pas kraujagyslių chirurgą. Atvykau nurodytu laiku. Labai arogantiška administratorė man pranešė, kad niekur nesu užsirašiusi ir gydytojas manes nepriims, nes turi "planinių" pacientų. O aš tai pati sugalvojau atvykti....nes nesu niekur užregistruota.. Norėjau kalbėti su administracija- bet vėl ta pati mergelė man paaiškino, kad 16val jau administracijos nėra. Sugadinau sau dieną, nuotaiką- kojos daugiau nekelsiu ir niekam nepatariu.

2012-05-30, 19:42 | IP: 79.132.164.95

Puiki aplinka, ideali švara, puikus personalas, ideali palata ir operacinė.Ypatingai dėkoju gydytojui Mariui Šakaliniui.

2012-04-05, 06:34 | IP: 78.60.148.53

Esame labai patenkinti, perejome is kitos privacios poliklinikos, kur serganti vaika apziurai uzrasydavo tik po 3-5 dienu. Cia priima ta pacia diena.

2011-11-16, 12:26 | IP: *.*.*.*

Dirbantys specialistai sioje klinikoje yra tikrai geri. Man nepatiko tai,kad ten nera pritaikytos patalpos,perrengti vaikui.Kai ejome i poliklinika su serganciu,viduriujanciu vaiku,perrengti ji teko eiti namo...Ne karto pas pediatra ar kita specialista nepatekome laiku...visiuomet laukdavome 15-30min.,su serganciu vaiku tai yra daug...Pagal sutarti,(tiksliai nebepamenu )priklause 3-4-iu specialistu apziura nemokamai,tai pas tuos specialistus taip ir nepakliuvome..tik pas tuos kurie neiejo i ta sarasa....Vnz.neisbuvome ten net viso sutarties laiko.Nesu pratusi eiti ir po kelis kartus prasyti to,kas ir taip man priklauso...

2011-08-04, 23:57 | IP: *.*.*.*

Pastatas grazus, patogioj vietoj Nesciuju mokymas buvo vientisas cirkas - 20 min pavelavus lektore (gydytoja?) pradejo snaret popieriais ir niurnet ponosim. Tada padalino padriskusius lapukus (labas nepasake). Tada vel paniurnejo po nosim ir kazkur isejo. Neistverem, isejom ir mes :)

2011-05-07, 13:18 | IP: *.*.*.*

Kainos neadekvacios paslaugoms.
Melžimo centras.