Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2862

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64.5% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

80.2% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

74.1% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.2% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.2% Complete
4.5

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

76.3% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.6% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.4% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.9% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.8% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

74.5% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.5% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

65.1% Complete
3.3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

46.8% Complete
2.3

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

93.8% Complete
4.7

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Northway medicinos centrai"
Pacientų atsiliepimai
2019-02-19, 23:49 | 3

Gydytojai geri,bet paslaugu kainos brangiausios Vilniuje, yra kaip yra

2018-04-03, 18:16 | 2

Apie rezultatus dar nieko negaliu pasakyti, jie bus matomi vėliau, bet tikiuosi, kad sumokėjęs apie 7 EU už minutę turėsiu puikų rezultatą. Tikiuosi, kad ši įstaiga pilnai prisiima atsakomybę, gerbia pacientus.

2018-03-03, 22:30 | 13

priklauso nuo to kass atsitinka, bendrosios praktikos gydytoja i. dirba gerai, jei reikia nukreipia pas specialistus diagnozri patikslinti, nes nera tinkamu specialistu bei aparaturos

2017-12-25, 23:36 | 1

Reikėjo atlikti skubų kraujo grupės tyrimą. Aptarnavo mandagiai, greitai, tačiau, kaip žadėta, neinformavo apie tyrimo rezultatus tą pačią dieną, nors ir administracijos darbuotojos ir gydytojos paprašiau tai padaryti dėl kitą rytą būsimos skubios operacijos. Rezultatai buvo atsiųsti tik kitą dieną, po atskiro paraginimo telefonu. Skubus tyrimas neatitiko skubaus tyrimo sąvokos ir dėl to nuvylė.

2017-09-19, 19:44 | IP: 88.119.150.150

Kelis kartus teko registruotis man ir mano seimos nariams. Niekada nebuvome priimti laiku. Prie kabineto teko praleisti bent 30min. Manau, jog mokant tokiu tarifu uz paslaugas istaiga turetu vertinti klientu laika.

2017-08-17, 15:04 | 1

Gydytojas R. Žiobakas savo srities Profesionalas. Ačiū

2017-08-09, 11:48 | 1

Klinikoje lankiausi tris kartus paliko gerą įspūdį, visas aptarnaujantis personalas. Kiekvienas profesionaliai atliko savo darbą. Atliktos operacijos rezultatais esu patenkinta. Didelis Ačiū Gyditojui R. Žiobakui ir visam operacijos metu dalyvavusiam personalui. Seselės po operacijos tris paras prižiūrėjusios buvo labai paslaugios ir nuoširdžios kas tikrai labai padėjo gretai atsistoti ant kojų: Dar karta nuoširdžiai DĖKOJU visiems. Sėkmės darbuose! Su pagarba Vita P.

2017-07-07, 05:22 | IP: 83.189.215.254

Puiki gydymo įstaiga, visi tyrimai, greitas aptarnavimas, maloni aplinka, dauguma reikalingų specialistų, puikūs šeimos gydytojai, tik su parkavimu sunkiau, bet mes važiuojam ten specialiai iš centro. Kaina atitinka kokybę.

2017-03-31, 14:56 | IP: 77.241.200.50

Lankausi šioje gydymo įstaigoje kai skubiai reikia pas šeimos gydytoją - Asta Mastavičiūtė puiki specialistė, entuziastinga, jaunatviška, profesionali ir dėmesinga. Dabar stengiuosi visada užsirašyti pas ją arba pas gyd. Burokienę, nes kiti gydytojai nuvylė - formaliai išrašo receptus, nepasigilindami į problemos esmę. Teko lankytis ir pas kitų sričių specialistus - tai toks jausmas, kad jie ten susirinkę tiesiog pinigų užsidirbti, bet, kad nuoširdžiai domėtųsi pacientu, tiesiog yra vienetai. Buvo apsilankymų, kur tiesiog pasijaučiau kalta, kad atėjau ir sutrukdžiau kavą gerti.
Įstaiga yra patogi, nes pagalbą daugeliu atvejų galima gauti greitai, aplinka maloni, moderni, už tai ir susimoku. Ar pasitikiu gydytojų kompetencija, čia jau kitas klausimas.

2017-01-24, 15:40 | IP: 195.182.66.5

Su gydytojais ir aplinka viskas gerai, bet su kainų dydžiu - tragedija, ypač nuo 2017 m.

2017-01-04, 23:05 | IP: 78.56.73.205

Nepatiko tai, kad uz pakartotina vizita po savaites reikejo moketi tiek pat, kiek ir pirmo apsilankymo metu. Be to, jei LOR gydytoja per 30 sekundziu paziuri i nosi su endoskopu, tai jau skaiciuojama, kaip pilnaverte endoskopija. Kainos akiplesiskos. Konsultacijai 15 min be 70 euru galima neiti. Parkingas labai mazas ir nepatogus.

2016-10-12, 19:20 | IP: *.*.*.*

Visiškai nerekomenduoju šios klinikos. Rugpjūčio mėnesį buvo atlikta operacija, tačiau kilo komplikacijų, nes su manimi sveikatos specialistai šioje įstaigoje nebendravo visai. Apie pinigų sumokėjimą ir kainas viskas buvo labai „gerai“ išsaiškinta, kai atėjo laikas po operaciniam gydymui ir piežiūrai, niekam įdomu nebebuvo. Norėjau pakalbėti su kokybės vadyba klinikoje, kad man paaiškintų klinikos procesus ir man atliktą operaciją, nes iš iršašo kitų įstaigų specialistai nesuprato, nes nėra matę, tokio neaiškau išrašo. Kai paskambinau buvo pasakyta, kad su manimi niekas nekalbės, ir kas išsiusčiau paklausimą emailu. Po 1.5 savaitės atėjo atsakymas, kad kokybės departamentas užregistravo paklausimą ir su manimi susisieks per 10 darbo dienų. Praėjo 25 darbo dienos, o jokio atsaymo nėra, kai vėl paračiau emailą, jis liko neatsakytas...

2016-09-26, 22:24 | IP: *.*.*.*

Buvau apsilankes pas neurologe, pati gydytoja maloni, bet is esmes, konsultacijos kaip ir nebuvo. Viska ka padare tai pasiule nueiti i kita klinika atlikti Elektroneurografija ir israse vitaminu. Uz visa tai buvo sumoketa 45 euru. Pati gydytoja sake kad niekuo padet negali, nes reikia atlikt tyrima. Tai gal tokiais atvejais reikia keisti klinikos politika ir perpus sumazint konsultacijos kaina ? Nes kitaip absurdas ir pasityciojimas, desimt minuciu beprasmiskos konsultacijos.

2016-08-03, 01:18 | 11

Tvarkinga įstaiga, tačiau priimamajam labai praverstų eilių valdymo sistema, nes lankiausi vakare, abi darbuotojos buvo užimtos turėjau tiesiog stovėti ir laukti, kol arba viena baigs kalbėti telefonu, arba kita priims žmogų. Kasoje dirbantis personalas buvo formaliai mangadus. Rasti laisvą vietą prie centro nėra paprasta, tačiau problemų nėra pasistatyti netoliese. Labai patiko, kad priėmimai buvo atliekami laiku, kaip paskirtas laikas. NMC yra pirmas pasirinkimas, kai reikia kvalifikuotos skubios pagalbos. Kainos nors ir nėra žemos, tačiau tai yra kaina, kurią moku už patogumą ir kvalifikuotą paslaugą.

2016-04-18, 11:30 | IP: *.*.*.*

Gydytojai isiuncia pacienta net nepakomentave atliktu tuoj pat po apsilankymo pas gydytoja elementariausiu tyrimu rezultu t.y. su kuo atejai su tuo ir iseini, jokios pagalbos. Labai blogai

;