Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2862

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

80% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

74.3% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.4% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

89.1% Complete
4.5

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

76.5% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.8% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.8% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.2% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.8% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

74.8% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.4% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

65.3% Complete
3.3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

46.7% Complete
2.3

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

87.6% Complete
4.4

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Northway medicinos centrai"
Pacientų atsiliepimai
2007-05-09, 18:10 | IP: 88.223.63.134

Operavosi ir mano sesuo, labai yra nusivilusi, nes kai reikėjo mokėti už operaciją, tai kaina buvo 2 kartus didesne, negu taresi su vedėju. Pasirode jis sake tik operacijos kainą, o apie tai, kad reikes dar moketi už visokius vaistus, narkozes ir tt nutylėjo. Bandė paskui jam skambinti į mobilų, bet jau aišku neatsilepė, nes žino kam ką pažadėjo. Grynai apgaule.

2007-05-05, 15:05 | IP: 213.197.173.98

Sioje istaigoje su visa seima gana senai prisiregistravome (mazdaug pries 2 metus). Galiu pasakyti, kad mane visuomet labai paslaugiai ir nuosirdziai aptarnavo. Bet ne tai svarbiausia. SVARBU, kad cia dirba zymus ir geri gydytojai ir pas juos galima patekti zymiai greiciau, nei tektu laukti eilese pvz. santariskese (specialistai dirba ir ten ir ten). Gal ir buciau nerasiusi komentaro, bet po operacijos, kuria atlikau siame centre galiu drasiai sakyti, kad esu lojali Northway kliente. Palatose jauku, grazu, labai svaru ir tvarkinga yra TV, maistas skanus. Slaugytoja nuolatos priziuri - jauciamas tikras rupestis, toks koks ir turi buti privaciame centre. O svarbiausia, kad visa atsiskaitymo sistema skaidri ir nereikia moketi vokeliuose!

2007-04-04, 15:08 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbas - baisus. Nosį krapštančios mergužėlės nežino nei už ką reikia mokėti pinuigus, nei kiek.
Telfonu prisiskambinti sunku: įsitikinau - telefonas skamba, o panelės tarpusavyje šneka.

2007-04-02, 17:33 | IP: *.*.*.*

Gydytojai ne visada laiku ateina, vėluoja, nesilaiko užrašymo grafiko, registratūta ne visada perspėja apie pasikeitimus grafike, sunku prisikambinti į registratūrą.

2007-03-29, 14:06 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbas - tragedija. Telefonų nekelia (prisiskambint sunku, nors tuo pat metu net kelios registratūros darbuotojos krapšto nosis), į klausimus (ypač telefonu) konkretaus atsakymo negausi...
Gydytojams turbūt nurodyta taupyt, nes per 2 metus nė karto vaiko nesiuntė daryti kraujo ar kitokių tyrimų.
Reklama buvo puiki, priviliojusi daug pacientų, o rezultatas gavosi kaip visada. Įvedus mokestį už buvimą pacientu tik pralošė, nes aptarnavimo kokybė nuo to nė kiek nepagerėjo

;