Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2862

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

80% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

74.3% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.4% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

89.1% Complete
4.5

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

76.5% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.8% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.8% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.2% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.8% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

74.8% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.4% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

65.3% Complete
3.3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

46.7% Complete
2.3

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

87.6% Complete
4.4

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Northway medicinos centrai"
Pacientų atsiliepimai
2017-01-24, 15:40 | IP: 195.182.66.5

Su gydytojais ir aplinka viskas gerai, bet su kainų dydžiu - tragedija, ypač nuo 2017 m.

2017-01-04, 23:05 | IP: 78.56.73.205

Nepatiko tai, kad uz pakartotina vizita po savaites reikejo moketi tiek pat, kiek ir pirmo apsilankymo metu. Be to, jei LOR gydytoja per 30 sekundziu paziuri i nosi su endoskopu, tai jau skaiciuojama, kaip pilnaverte endoskopija. Kainos akiplesiskos. Konsultacijai 15 min be 70 euru galima neiti. Parkingas labai mazas ir nepatogus.

2016-10-12, 19:20 | IP: *.*.*.*

Visiškai nerekomenduoju šios klinikos. Rugpjūčio mėnesį buvo atlikta operacija, tačiau kilo komplikacijų, nes su manimi sveikatos specialistai šioje įstaigoje nebendravo visai. Apie pinigų sumokėjimą ir kainas viskas buvo labai „gerai“ išsaiškinta, kai atėjo laikas po operaciniam gydymui ir piežiūrai, niekam įdomu nebebuvo. Norėjau pakalbėti su kokybės vadyba klinikoje, kad man paaiškintų klinikos procesus ir man atliktą operaciją, nes iš iršašo kitų įstaigų specialistai nesuprato, nes nėra matę, tokio neaiškau išrašo. Kai paskambinau buvo pasakyta, kad su manimi niekas nekalbės, ir kas išsiusčiau paklausimą emailu. Po 1.5 savaitės atėjo atsakymas, kad kokybės departamentas užregistravo paklausimą ir su manimi susisieks per 10 darbo dienų. Praėjo 25 darbo dienos, o jokio atsaymo nėra, kai vėl paračiau emailą, jis liko neatsakytas...

2016-09-26, 22:24 | IP: *.*.*.*

Buvau apsilankes pas neurologe, pati gydytoja maloni, bet is esmes, konsultacijos kaip ir nebuvo. Viska ka padare tai pasiule nueiti i kita klinika atlikti Elektroneurografija ir israse vitaminu. Uz visa tai buvo sumoketa 45 euru. Pati gydytoja sake kad niekuo padet negali, nes reikia atlikt tyrima. Tai gal tokiais atvejais reikia keisti klinikos politika ir perpus sumazint konsultacijos kaina ? Nes kitaip absurdas ir pasityciojimas, desimt minuciu beprasmiskos konsultacijos.

2016-08-03, 01:18 | 11

Tvarkinga įstaiga, tačiau priimamajam labai praverstų eilių valdymo sistema, nes lankiausi vakare, abi darbuotojos buvo užimtos turėjau tiesiog stovėti ir laukti, kol arba viena baigs kalbėti telefonu, arba kita priims žmogų. Kasoje dirbantis personalas buvo formaliai mangadus. Rasti laisvą vietą prie centro nėra paprasta, tačiau problemų nėra pasistatyti netoliese. Labai patiko, kad priėmimai buvo atliekami laiku, kaip paskirtas laikas. NMC yra pirmas pasirinkimas, kai reikia kvalifikuotos skubios pagalbos. Kainos nors ir nėra žemos, tačiau tai yra kaina, kurią moku už patogumą ir kvalifikuotą paslaugą.

;