Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2862

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

80% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

74.3% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.4% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

89.1% Complete
4.5

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

76.5% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.8% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.8% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.2% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.8% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

74.8% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.4% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

65.3% Complete
3.3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

46.7% Complete
2.3

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

87.6% Complete
4.4

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Northway medicinos centrai"
Pacientų atsiliepimai
2014-08-11, 08:31 | IP: *.*.*.*

Nesu nuolatine kliente, bet laiks nuo laiko uzsuku, tai tyrimu, tai konsultacijos, siaip buvau gana neblogos nuomones apie sia istaiga,bet paskutinis ivykis mane tiesiog pritenke.Norejau tik pasidometi kokiu gydytoju reikia vaikui del pazymos i mokykla, tai administratore tiesiog soko i akis: eikit pas pediatre ir suzinosit, kai pasakiau, kad is anksto noriu planuoti savo vizitus, atreze kad cia dauguma gydytoju atostogauja ir ji pati nezinanti, ko mums reikes...Siais laikais pardavejos supermarketuose yra mandagesnes.Gal suprasciau, kad man uz nugaros stovetu eile klientu, bet ne.. .buvau vienntele interesante, o visos administratores buvo uzimtos savo darbais, kalbejosi tarpusavy. Kazin ar verta eiti i istaiga, kur niekas nieko nezino ir dar arogantiskai elgiasi su klientais.

2014-06-25, 12:52 | IP: *.*.*.*

labai aukštos kainos ir visiškai nesirūpinama pacientu, daug daug baisiau nei valstybinėse įstaigose

2014-06-23, 08:31 | IP: *.*.*.*

Deja, bet 2 kartus lankiausi šioje klinikoje ir abu kartus neigiama patirtis. Gydytoja nediagnozavo ligos, sakydama vos įėjus, kad nesu jos paciantas ir nesimato kad butu ligu. Po to teko grizti i poliklinika, kur sulaukiau daug profesionalesnės pagalbos. Nepaisant to, turint draudima jau vien dėl to čia neičiau, nes klinika visiškai nemoka su juo tvarkytis. Turiu kelis metus draudimą ir tik šioje įstaigoje įmoka po kelių mėnesių buvo atmesta, o klinikos registratorės skambina grasindamos anstoliais susimokėti nepadengtos sumos. Reikėtų ekskursijos jiems i Gribo kliniką kaip tvarkyti dokumentus, nes čia nei seselės, nieko - draudimą tvarko gydytoja, kuri apie tai nieko nesuvokia ir ne jų tai sritis, arba tik pagyvenusios registratorės, kurios ypač nemalonios. Toks jausmas, kad čia daroma bet kas ir bet kaip: krūva tyrimų, bet koks draudimo užpildymas, kad tik daugiau susirinkti pinigų.

2014-05-29, 09:47 | IP: 212.52.55.201

Šioje klinikoje lankiausi ir už paslaugas mokėjau pilną kainą, nes norėjau būti garantuota, kad manimi bus pasirūpinta. Po operacijos mano gydytoja išėjo atostogų, o man komplikavosi ir teko daryti perrišimų daugiau nei pora kartų. Skambinau į kliniką ir prašiau, kad būtų man paskirtas kitas gydytojas, nes negerai gyja žaizda, kraujuoja, o mano gydytoja atostogauja. Kažkodėl už kitus kelis perrišimus pas kitą gydytoją mokėjau ne kaip už perrišimą, o už konsultaciją ir apžiūrą (kas ženkliai skiriasi). Kai pradedi teirautis - tuomet greit supranti - ši klinika tik gražus įvaizdis - pacientas yra paskutinėj vietoj - o kas pirmutinėj turbūt supratote - paciento piniginė!

2014-05-25, 15:57 | IP: 78.60.45.143

Deja,bet turejau prasta patirti su sia istaiga. Pries keleta men.apsilankiau su turimu sveikatos draudimu,sveikatos patikrinimui,gyd.uzrase ligos koda,del ko reikejo moketi tik 20% nuo paslaugos kainos,kita dali turejo padengti draudimas. Praejus daugiau nei porai men.sulaukiau skambucio is sios istaigos teigiancio,jog esu skolinga jiems uz viena is apsilankymu,kadangi draudimas "atsisake" sumoketi... Manau jog save gerbianti istaiga turetu prisiimti atsakomybe ir ta suma padengti pati,o ne reikalauti is paciento sumos uz jau gerokai seniai suteiktas paslaugas,juk tai buvo ju gyd.atsakomybe uz blogai parinkta ligos koda,nes zinant tikraja paslaugos kaina is pat pradziu tikriausiai nebuciau pasinaudojus ju paslaugomis,o kai gyd.pasake,jog patikrinima dengs draudimas,buvau visiskai rami... Gaila,kad taip save girianti istaiga ne is tolo nenutuokia klientu aptarnavimo niuansu ir kas yra atsakomybes prisiemimas,ir dar grasina antstoliais,jei "skola" nebus padengta.

;