Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2862

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64.5% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

80.2% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

74.1% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.2% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.2% Complete
4.5

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

76.3% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.6% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.4% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.9% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.8% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

74.5% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.5% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

65.1% Complete
3.3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

46.8% Complete
2.3

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

93.8% Complete
4.7

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Northway medicinos centrai"
Pacientų atsiliepimai
2008-02-04, 20:55 | IP: 88.223.63.134

Kas iš to, kad maloniai sutinka ir šypsosi.... sumokėjau 100lt už terapeutą, 52-už tyrimus ir 0 naudos. TURĖJAU VYKTI Į GRYBĄ

2007-12-19, 16:15 | IP: *.*.*.*

Registraturos darbas-baisiau nebuna. Betgi svarbiausia pacientui-gydytoju kompetencija, kuri sioje gydymo istaigoje gana nebloga. Bendrai paties centro atmosfera paliko kazkoki slogu ispudi.

2007-11-27, 15:52 | IP: 193.219.137.65

Gerai irengta, siuolaikiskai, dirba geri gydytojai. Puiku kai viskas po vienu stogu ir nereikia lakstyti. Dziaugiuosi , kad jau Lietuvoje atsiranda tokiu gydymo istaigu. gyd. Bumelyte. Atrodo kad dar nelabai ismano savo darba. truksta profesionalumo. Deja... bet taip pasirode.

2007-11-22, 16:36 | IP: *.*.*.*

Siai įstaigai ant pacientų nusispjaut. Išmetė lauk į Santariškes net siuntimo neparašę su karščiujančiu kūdikiu jei "Jūsų gydytoja atostogauja" ir dar pasišaipė kad "isterikuojanti mamytė"

2007-09-19, 17:14 | IP: 213.197.173.98

viskas man cia patinka. Svaru ir grazu.

2007-07-14, 15:16 | IP: 213.197.173.98

MAN VISAI PATINKA,KIEK SUSIDŪRIAU,TEN VISKAS PUIKU

2007-06-21, 09:59 | IP: 213.197.173.98

Vertinu labai teigiamai, nes po vienu stogu yra ir gydytojai ir reabilitacija. Man tai labai svarbu, nes mano mažasis sūnelis labai dažnai sirgdavo peršalimo ligomis. Kai pradėjome lankytis centre ir pediatras po kiekvienos ligos siūsdavo inhaliacijoms ir įvairiems šildymams(ypač padėjo Bioptron lempa), tai viskas ir susitvarkė. Valdiškoje poliklinikoje niekomet negavau pasiūlymo atlikti tokias procedūras, nors buvau pasirįžusi net mokėti. Visiems siūlau apsilankyti jų reabilitacijos centre 2 aukšte. Tikrai siūlo daug įvairių procedūrų, ne tik vaikams. O seselės labai moka su vaikais.

2007-06-21, 08:38 | IP: 213.197.173.98

Aš savo sūnelį irgi vedu į šį centrą. Esu labai patenkinta savo vaiko pediatre, tikrai labai maloni ir nuoširdi. Ir dar man labai patinka sesutė gydytojos. Mano vaikui tikrai nebaisu lankyti pas gydytoją - tai svarbu, nes sukuriama saugi aplinka. Man dar aktualu tai, kad ten jie baseiną turi tinkamą lėliukams su šiltu vandeniu. Juk į kokį sporto klubo baseiną nenueisi su metinuku vaiku, o čia drąsiai.
Tiesa, dar geri ginekologai dirba.
Ir dar mačiau, kad turi sveikatos patikrinimo programų visokių, man neteko naudotis, bet mano mama tikrinosi ir liko patenkinta.

2007-06-20, 19:29 | IP: 213.197.173.98

Gali buti tik teigiamas komentaras :)

2007-05-09, 18:10 | IP: 88.223.63.134

Operavosi ir mano sesuo, labai yra nusivilusi, nes kai reikėjo mokėti už operaciją, tai kaina buvo 2 kartus didesne, negu taresi su vedėju. Pasirode jis sake tik operacijos kainą, o apie tai, kad reikes dar moketi už visokius vaistus, narkozes ir tt nutylėjo. Bandė paskui jam skambinti į mobilų, bet jau aišku neatsilepė, nes žino kam ką pažadėjo. Grynai apgaule.

2007-05-05, 15:05 | IP: 213.197.173.98

Sioje istaigoje su visa seima gana senai prisiregistravome (mazdaug pries 2 metus). Galiu pasakyti, kad mane visuomet labai paslaugiai ir nuosirdziai aptarnavo. Bet ne tai svarbiausia. SVARBU, kad cia dirba zymus ir geri gydytojai ir pas juos galima patekti zymiai greiciau, nei tektu laukti eilese pvz. santariskese (specialistai dirba ir ten ir ten). Gal ir buciau nerasiusi komentaro, bet po operacijos, kuria atlikau siame centre galiu drasiai sakyti, kad esu lojali Northway kliente. Palatose jauku, grazu, labai svaru ir tvarkinga yra TV, maistas skanus. Slaugytoja nuolatos priziuri - jauciamas tikras rupestis, toks koks ir turi buti privaciame centre. O svarbiausia, kad visa atsiskaitymo sistema skaidri ir nereikia moketi vokeliuose!

2007-04-04, 15:08 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbas - baisus. Nosį krapštančios mergužėlės nežino nei už ką reikia mokėti pinuigus, nei kiek.
Telfonu prisiskambinti sunku: įsitikinau - telefonas skamba, o panelės tarpusavyje šneka.

2007-04-02, 17:33 | IP: *.*.*.*

Gydytojai ne visada laiku ateina, vėluoja, nesilaiko užrašymo grafiko, registratūta ne visada perspėja apie pasikeitimus grafike, sunku prisikambinti į registratūrą.

2007-03-29, 14:06 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbas - tragedija. Telefonų nekelia (prisiskambint sunku, nors tuo pat metu net kelios registratūros darbuotojos krapšto nosis), į klausimus (ypač telefonu) konkretaus atsakymo negausi...
Gydytojams turbūt nurodyta taupyt, nes per 2 metus nė karto vaiko nesiuntė daryti kraujo ar kitokių tyrimų.
Reklama buvo puiki, priviliojusi daug pacientų, o rezultatas gavosi kaip visada. Įvedus mokestį už buvimą pacientu tik pralošė, nes aptarnavimo kokybė nuo to nė kiek nepagerėjo

2007-03-17, 21:51 | IP: 88.223.63.134

Buvau keleta kartu, labai patiko, kad is vakaro askambino ir primine del vizito. Dar labai gerai, kad is registraturos lydi pas gydytoja, o ne taip, kaip Grybe -reikia sedeti ir laukti, kol ateis palydove ir garsiai sauks tavo pavarde- kaip armijoje. LoR gyd.Blaziene- labai maloni gydytoja, labai kompetentinga. Aisku brangoka

;