Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 785

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.4% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

56.2% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.2% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57.4% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

64% Complete
3.2

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

44.4% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

55.7% Complete
2.8

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

58.8% Complete
2.9

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.1% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

58.4% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

53% Complete
2.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.4% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

27.9% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.6% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

14.1% Complete
0.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Utenos ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-08-21, 15:53 | 1

ligonineje dirba neatsakingi zmones arba nesugebantys dianuozuoti ligu simtomus. gydytojei tik paguldo ligoni o toliau niekam neidomi paciento bukle. Savaitgaliais nieks nekreipia demesio i ligonio bukle, jei is nsmu reikia atsivesti prietaisus matuoti kraujo spaudimui. paprasius seseliu jos pasako kad joms nieks nesake jog reikia matuoti kraujo spaudima. nuo ryto 10val joks gydytojas neuzeina ir nepaziuri paciento bukles kol artimieji pasako kad ves i kita gydymo istaiga. ir gydytojas tik pasirodo vakaro 20 val. tik tada yra iskvieciami tinkami specialistai ir pacientas vezamas atlikti tyrimus. po tyrimu perkeliamas pacientas i kita skyriu kur jau gydomas , bet jau per velu..... pacientas ryte mirsta. tokia situacija vyko2019m rugpjucio 17d. gaila kad utenos ligonineje nera vertinama zmogaus gyvybe....

2019-08-01, 13:19 | 5

Moteriške, gimdžiusi 05.13. Labai Jus gerai prisimenu. Jokių Jūsų išgalvotų kompkikacijų nebubo nei Jums , nei Jūsų vaikeliui, prašėte epiduros apie kurios galimybes ir reikalingumą gali spręsti gydytojas. Niekada nebuvo atvejų, kai jos reikėjo ir epidurinis nuskausminimas nebuvo taikytas. Prisimenu Jūsų elgesį gimdymo metu, kuris buvo neadekvatus, visiškai neklausėte nurodymų išvarymo periode, Jūsų neadekvatus elgesys ir neklausymas galėjo sąlygoti naujagimio blogą iseitį ir paveikti tolimesnę jos raidą. Primenu, kad Utenos ligoninėje epidurinės nejautros ura nemokamos, tačiau taikomos tuomet, kai yra indikacijų. Galite kreiptis į administraciją ir Jums bus paaiškinta. Po Jūsų elgesio gimdymo metu jaučiausi emociškai ir fiziškai išsekusi dar 2 dienas. O už šmeižtą kreipsiuosi į teisėsaugos instituciją. Ten ir aptarsime Jūsų”komplikacijas” irJūsų elgesį. Apsaugok, Dieve, nuo tokių pacientų.

2019-05-09, 12:31 | 1

Blogiau nebūna man nustačius neteisingą diagnozę pablogėjo sveikata labai stipriai.

2018-12-23, 11:30 | 3

teko du kartus kreiptis labai padėjo

2018-10-30, 11:07 | 1

2018.10.29 dėl padidėjusio spaudimo ir širdies ritmo darbo, teko netikėtai apsilankyti šios ligoninės priimamajame,kadangi neturėjau spaudimo matuoklio. Kamavo stiprus svaigulys, pykino, buvo silpna - visas savo problemas išsakiau tą naktį budėjusiai gydytojai. Gydytojai į tai buvo nė motais, buvau tik apšauktas, paklaustas, ką čia veikiu, o turiu eiti tik pas šeimos daktarą, jeigu tau blogai (dėl šeimos daktaro sutinku), kadangi nesu registruotas Utenos mieste. Sugedusiu aparatu buvo pamatuotas spaudimas iš 2 karto, o rezultatai aparate buvo klaidinantys, daktare nesuteikė jokios pagalbos, norėjo duoti vaistų, bet ir tuos vėliau įsikišo į kišenę atgal. Buvau švelniai išvarytas iš patikros kabineto. Jeigu netikėtai atsirandate šiame mieste, geriau nesusirgti, kadangi pagal gydytojos žodžius į priimamąjį nuo 21 val. galima atvykti asmenims tik su vežimėliais. Ačiū šiai įstaigai už pagalbą. Sarkazmas iš mano pusės ryškus, kadangi buvo galima vėliau, ar kokį kitą kartą numirti. Galiu padėkoti tik Eurovaistines darbuotojai, kuri pamatavo spaudimą, o aparatas rodė 148/91 85 ir suteikė vaistų, kurių dėka mano būklė pagerėjo. Ačiū, kad esate.

;