Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2448

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

74.3% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

71.2% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

72.5% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

60% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

78.9% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59.1% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.8% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78.2% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

56.1% Complete
2.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.1% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.4% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.4% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

26.1% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.3% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

6.4% Complete
0.3

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2020-12-10, 21:52 | 1

Gydymo įstaiga labai nuvylė. Atvykusi paskirtu laiku į gydymo įstaigą sužinojau, kad manęs nepriims ir, kad iš viso nebuvau registruota. Vizitas buvo tikrai svarbus, ne profilaktinio pobūdžio, o su konkrečia problema, kurią norėjosi spręsti kuo greičiau. Labai gaila, kad įstaiga nesusitvarko su patikimu ir atsakingu pacientų registravimu.

2020-02-28, 15:54 | 1

Taigi grizes is naktines pamainos atsiguliau miegoti atsikeliau 15h. Mano seimos gydytoja dirbo iki 13h siandiena. Paskambinus i registratura paklausiau ar galeciau gauti nedarbinguma nes jauciuosi seeganris bet mano gydytoja nedirba. Gavau atsakyma kad teks laukti gyvoj eilej kad gauciau nedarbinguma. Atvykes laukiau guvoj eileje zmogus kuris buvo uzsirases uzleido mane. Iejus i kabineta buvau sutiktas nemalonaus tono “Jus ne Rimantas, ne jusu laikas”. Paaiskinus kad mane uzleido ir situacija kodel laukiau gyvoj eilej gavau atsakyma “nieko nezinau, pas mane neik” nuejus pas direktore pasiklaust ka daryt irgi buvau sutiktas nemaloniai “tai kiek cia miegot gali jei sergi”. Atsiprasau kas jus tokia kad man aiskintumete kiek miegot. Tada pasiklausus kaip man gaut nedarbinguma atsakymas buvo “nu tai lauk kai patvirtinsim tada gausi” o manes nieks nesiruosia aptatnaut ir patikrint. Zodziu nekompetetingas kolektyvas, ivyko taip pirma karta. Taip iseina kad jei sergu ir mano seimos gydytoja nedirba as nedarbingumo negausiu ir turesiu eit i darba sergantis.

2019-09-05, 21:28 | 1

Problemų praktiškai nėra kol lankaisi pas savo šeimos gydytoja, tačiau tik kas atsitinka, kai tavo šeimos gydytoja serga, tuomet niekas nepavaduoja arba apžiūra būna itin atsaini, "ne mano pacientas, ne mano reikalas". Tokioje situacijoje kokiose čia tenka papulti, kai šeimos gydytojo nebūna, serga arba atostogauja nelinkiu nė vienam patirti.....jei ne be galo gera šeimos gydytoja tai net nedvejojant keistume gydymo įstaigą.

2019-06-25, 19:36 | 1

Prisiskambinti sunku, net jei vaikas stipriai serga, užsirašyti keblu, liepia skambinti savo gydytojai, kuri nekelia ragelio. Slaugytoja kraują ima be vienkartinių pirštinių!!!! Pati įstaiga netvarkinga. Neturi sveikų vaikų priėmimo valandų. Nemaloni patirtis šiame centriuke lyginant su didžiosiomis poliklinikomis.

2016-11-28, 19:20 | IP: *.*.*.*

Pagrinde daro tik mokama kraujo tyrima, nes specialistu nelabai turi.

2016-11-15, 20:24 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduoju, ipatingai ginekologiu.

2016-09-27, 10:39 | IP: *.*.*.*

1. Seselei (šviesi, apie 45m) turėjau priminti, kad prieš skiepijant kūdikį reikia nusiplauti rankas. Man ji atsakė, kad rankas nusiplovė prieš ateidama į kabinetą, kad taip daro visąlaik ir kad tai yra normalu.
Visgi įkalbėjau seselę nusiplauti rankas ir užsidėti pirštines, ir tada mano vaiką paskiepijo.
2. Ta pati seselė, praeito skiepo metu, "nežinojo", kokius skiepus ketina suleisti kūdikiui. Paklausus, kodėl nežino - atsakė, kad jai nenuotaika...

Kitoms seselėms ir gydytojams priekaištų neturiu.

2015-04-28, 10:01 | IP: 84.240.27.194

Prieš daugiau nei 10 metų pabėgau iš kitos poliklinikos į šią. Gydomės pas šeimos gydytoją su dukra. Abi patenkintos. Tikrai laukti nereikia ilgai, net jei staiga prireikia be registracijos galima patekti pas gydytoją..tuomet ,žinoma, teks palaukti. Nei karto per tiek metų nei sesutės nei registratorės neaprėkė. Matyt ir nuo paciento kultūros aplinkos reakcija priklauso. Pavadinti registratores ar sesutes "ta ryža" arba "ta apkūni" daug ką pasako.
Matau mamytes su vaikais prie kabinetų, bet neteko stebėti nesklandumų. Maniškė taip pat buvo vaikas. Nei karto neteko jaustis nepageidaujama. Dabar jau užaugo, todėl visada užleidžiame mamytes pirmiau, net jei mūsų eilė pirmesnė.
Neigiami komentarai dėl vežimėlių šiek tiek juokingi. Dar pradėkim reikalauti, kad į gydytojo kabinetą purvinais ratais leistų įvažiuoti. Ar taip sunku savo mylimą vaiką ant rankų palaikyti? Ypač jei serga ir reikia mamos artumo? Niekada nesitempiau į koridorius ar šalia kabinetų vežimėlio.
Pirmas kontaktas visad prasideda registratūroje ir absoliučiai visos darbuotojos bendrauja maloniai, stengiasi rasti man tinkamiausią datą vizitui pas gydytoją. Ar aš kažkokia išskirtinė, kad man taip sekasi? Tikrai ne. Eilinė vidutinės klasės visuomenės dalelytė.Paprasčiausiai veiksmas iššaukia atoveiksmį.
Puiki ši įstaiga, kurią užtikrintai rekomenduoju draugams. Keli rekomendacija jau pasinaudojo ir nesiskundė. Įstaigos darbuotojams sėkmės ir mažiau niurzgalių :)

2014-10-08, 15:04 | IP: *.*.*.*

Registratores-reto bjaurumo, visi neigiami komentarai apie sia istaiga tikra tiesa. Buvau viena karta, pirma ir paskutini, daugiau gyvenime cia negrysiu, ir niekam nerekomenduoju. Registratores ne tik nemandagios, bjaurios, bet sugeba ir sugadinti nuotaika klientams visai dienai.

2014-08-21, 11:49 | IP: *.*.*.*

labai maloni ir profesionali šeimos gydytoja Dovilė, bei odontologė Ilona. Gaila, bet teks ieškoti kitų gydytojų ir rinktis kitą įstaigą, nes mamos su mažais vaikais čia nelaukiamos... labai nemalonios registratorės. įtartina vidinė tvarka: mamos su vaikiškais vežimėliais neįleidžiamos, norint nueiti pas gydytoją (ginekologę) kūdikį teko palikti prie registratūros durų, o išeinant registratorė "patarė daugiau vaikų neturėti". kai reikėjo priduoti kraują (motinai) neleido vežimėlio net prie laboratorijos durų pastatyti, buvau išvaryta (pačios direktorės) iš įstaigos, o kraujo tyrimų taip ir nepadarė... ir dar daug visokių nesusipratimų. daugiau čia ir kojos nekelsiu.

2013-06-25, 17:28 | IP: 78.56.187.232

Miela šeimos klinika. Maža ir arti namų. -

2013-01-28, 20:17 | IP: *.*.*.*

Netoli namu. Ir yra viena gydytoja, del kurios cia ir laikomes. Nesmirdi, kaip paprastose poliklinikose. Nera eiliu pensininku. Sesutes tai tikrai kazkas baisaus. Ir ta ryza (Vitalija atrodo), ir ta apkuni, ir dar viena tokia nemaloni ziauriai yra... Siaubas, kaip tokie zmones gali dirbti toki darba... Yra viena jauna seseute, ji tikrai labai maloni. Visada su ja malonu susitikti... Ir dar viena yra, kur lietuviskai vos pakalba... Siaubas, gadina tokie zmones reputacija istaigos... Ir siaip, kad butu malonus visas personalas - nepasakyciau. Jeigu net tavo gydytoja nesugeba koridoriuje prasilenkiant atsakyti i pasisveikinima... Eina, ir lyg nepazinotu taves... Galetu draugiskesi visi ten buti.

2012-02-27, 13:45 | IP: 82.135.244.61

Labai gerai priziuri ir daug tyrimu atlieka iskarto vieotje, pati sesele paskiria pas kitus gydytijus laika
tai yra labai patoggu

pas specialistus visuomet pataikai savo laiku nurodytu numeriuke Labai reikia ilgai laukti prie kabineto duru
Gydytojai perkrauti turbut amoniu kiekiu ir uzsiregistraves pas seimos gydytoja dar ne karto neteko papultii savo laiku
buna iki 1,5 val laikas prailgsta

2012-01-21, 20:05 | IP: 86.38.189.191

Vienas geresnių šeimos medicinos centrų Vilniuje

2011-03-08, 15:32 | IP: *.*.*.*

nekompetentingi seimos gydytojai ir kai kurios atgrasios seseles

2011-01-26, 11:22 | IP: *.*.*.*

labai atžagarios seselės (ne visos) ir vaikus su temperatūrom priima tik, kai nebėra kitų pacientų

2010-05-04, 09:06 | IP: *.*.*.*

Gydytoju profesionalumu bei kompetencija pasitikiu. Labai saunu, kad visus kraujo tyrimus galima atlikti Jusu centre. Labai nemandagios registraturos seseles.Nesuteikia reikalingos informacijos,yra netaktiskos, isreiskia nepasitenkinima pakeltu balso tonu ar veido grimasomis del uzduotu klausimu, registracijos, ar tyrimu kainu.Siam med. centrui priklausau jau seniai, bet seseliu elgesys nesikeicia. Taip pat pazystamu bei artimuju zmoniu atsiliepimai apie registraturoje dirbancias moteris - neigiami. Siulyciau susirupinti ir kazka keisti.

2010-02-04, 09:30 | IP: *.*.*.*

Persirasem i kita poliklinika, bet korteliu jau antra menesi i nauja neissiuncia, o paklausus, kur korteles, sako, issiuntem...

2008-08-12, 23:13 | IP: *.*.*.*

Arti namu. Tikejausi, kad privacioje klinikoje imanoma organizuoti vizita pas gydytoja paskirtu laiku. Deje, cia irgi kaip pasiseka - retkarciais priima beveik laiku, daznaiusiai tenka pralaukti nuo 15-45 min.
Registraturoj kazkokia boba dirba - kai paskambinau patikslinti vizio laika (nes praradau mobilu su priminimais), patare "kita karta kur nors zymeti laika". O pacios daznai tai korteliu neatnesa, tai tirimu neideda.

2008-07-08, 18:53 | IP: *.*.*.*

Kai kurie gydytojai tikrai stengiasi atlikti savo darbą, bet kiti dirba kaip konvejeris. Registratūroje dirba nemandagios seselės, nesugebančios atsakyti į klausimus, iškart kviečia gydytojus, siunčia patiems pasiskambinti į Sodrą ir aiškintis, jei kas nors neaišku. Pastoviai pamiršta kortelę paduoti gydytojai. Kai kurie gydytojai dirba kaip konvejeris, net jei esi nėščia, nesulauki atitinkamo dėmesio.

2008-05-15, 12:28 | IP: *.*.*.*

Labai nemalonios dirbančios seselės - ypač 2 (žemo ūgio vyresnio amžiaus seselė ir apkūni). Labai nemaloniai bendrauja su pacientais tiek registruojantis telefonu, tiek pačioje poliklinikoje. Direktorei rekomenduočiau atsižvelgti į šią pastabą ir pakeisti malonesnėmis darbuotojomis.

2008-03-04, 15:28 | IP: *.*.*.*

Ten dirba registratūroje tokia ryža seselė. Tokio akiplėšiškumo dar nebuvau nustebinta. Buvo dar tik pirma diena, kai aš ten prisiregistravau, o ji jau spėjo mane apstaugti ir išvadinti "nemalonia" vien todėl, kad blogai mane suprato ir užvedė man antrą kortelę! Pas gydytoją teko eiti vos neverkiančiai. Jokios kultūros ir humaniškumo, persona, kurią kamuoja "savęs sureikšminimo sindromas". Taigi jau pačią pirmą dieną man buvo duota suprasti, kad pacientas čia nėra laukiamas. Neprofesionalu!

2007-03-09, 10:51 | IP: 84.240.16.218

Įstaiga,kurioje malonu ir vaikui ,ir suaugusiam.Pacientus čia pažįsta,kalbina,klausia kaip sekasi.O tai labai malonu.

;