Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2448

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.5% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

72.5% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.2% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.6% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.1% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59.8% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.9% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78.6% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

56.2% Complete
2.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.5% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

76.2% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.6% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

26.1% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.3% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

6.4% Complete
0.3

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-09-06, 00:28 | 1

Problemų praktiškai nėra kol lankaisi pas savo šeimos gydytoja, tačiau tik kas atsitinka, kai tavo šeimos gydytoja serga, tuomet niekas nepavaduoja arba apžiūra būna itin atsaini, "ne mano pacientas, ne mano reikalas". Tokioje situacijoje kokiose čia tenka papulti, kai šeimos gydytojo nebūna, serga arba atostogauja nelinkiu nė vienam patirti.....jei ne be galo gera šeimos gydytoja tai net nedvejojant keistume gydymo įstaigą.

2019-06-25, 22:36 | 1

Prisiskambinti sunku, net jei vaikas stipriai serga, užsirašyti keblu, liepia skambinti savo gydytojai, kuri nekelia ragelio. Slaugytoja kraują ima be vienkartinių pirštinių!!!! Pati įstaiga netvarkinga. Neturi sveikų vaikų priėmimo valandų. Nemaloni patirtis šiame centriuke lyginant su didžiosiomis poliklinikomis.

2016-11-28, 21:20 | IP: *.*.*.*

Pagrinde daro tik mokama kraujo tyrima, nes specialistu nelabai turi.

2016-11-15, 22:24 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduoju, ipatingai ginekologiu.

2016-09-27, 13:39 | IP: *.*.*.*

1. Seselei (šviesi, apie 45m) turėjau priminti, kad prieš skiepijant kūdikį reikia nusiplauti rankas. Man ji atsakė, kad rankas nusiplovė prieš ateidama į kabinetą, kad taip daro visąlaik ir kad tai yra normalu.
Visgi įkalbėjau seselę nusiplauti rankas ir užsidėti pirštines, ir tada mano vaiką paskiepijo.
2. Ta pati seselė, praeito skiepo metu, "nežinojo", kokius skiepus ketina suleisti kūdikiui. Paklausus, kodėl nežino - atsakė, kad jai nenuotaika...

Kitoms seselėms ir gydytojams priekaištų neturiu.

;