Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2448

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.7% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

65.9% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

70.9% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57.3% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.9% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.2% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

78.9% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74.7% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

51.5% Complete
2.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

68.4% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.3% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

66.1% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

24% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

58.7% Complete
2.9

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

12.4% Complete
0.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Pašilaičių šeimos medicinos centras"
Pacientų atsiliepimai
2024-03-03, 00:06 | 2

Kai tik atsidare sis centras, dirbo tikrai geri gydytojai, dabar kazkokia tragedija, ypatingai su seimos gydytojais, abejingumas, formalumas, nemandagumas, sarkazmas, ateini su akiu uzdeginu pas seimos gydytoja, o ji nieko nemato, antibiotikus ismusi tik is trecio vizito, didele ju kaita, kosmaras, paprasai siuntimo echoskopijai, tai kyla nepasitenkinimas, nors tokia echoskopiija pirma karta eini daryti, , niekam nerekomenduoju

2023-05-08, 19:00 | 1

Pagrindine istaigos problema - administratoriu akiplesiskumas. Galu gale paklausus, kodel kreipiantis i administracija visada reikia spresti kazkokias problemas, buvo atsakyta - eikite ten, kur nera problemu. Tad spreskite patys. Gal ir eikite tuomet kitur, nuosirdziai patariu nesirinkti sios klinikos. Beje, jau ne karta teko girdeti zmoniu nusiskundimus administracijos darbuotojomis, bet istaigos valdzia, del man nesuvokiamu priezasciu, nesiima spresti sios problemos, kuri labai stipriai kenkia med. centro ivaizdziui.

2022-01-06, 13:49 | 2

Centras labai ir labai mažas - visada tenka važiuoti į kitas gydymo vietas jeigu reikėtų konkretesnio gydytojo. Seseles labai ir labai nemalonios, visada jautiesi prie registratūros jog tau paslaugą daro išvis su tavimi kalbėdamos.

Dėl šeimos gydytojos - tai tragedija. Per keletą metų pasikeitė apie 5 gydytojų ir NEI VIENOS nebuvo tikrai geros. Dėl paskutinės truko kantrybė ir teko persirašyti į kitą įstaigą (buvau PŠC vien dėl patogumo, visai šalia namų). Nemaloni, labai paviršutiniška, arogantiška. Kai reikėjo paimti keletą siuntimų, tekdavo klausyti burbėjimo 'o dieve dieve, tokia jauna o jau reikia pas tiek gydytojų!'. Lyg tai 'jaunimas' virš 25 m. neserga ir nereikia mums rūpintis sveikata :)
Birželį mėn. teko aplankyti gyvai (buvo suteikiama tokią galimybę), gydytoja visa apsikabinus papuošalais gėrė kavytę ir buvo LABAI ir LABAI nepatenkinta, kad aš čia atėjau, nes 'aš pageidauju bendrauti telefonu, ko čia einat'. Į atsakymą 'artėja operacija, man reikia, kad perduotumėte dokumentus ir pakomentuotumėte parodymus' vėl teko klausyti 'o dieve, tokia jauna o jau operacijos, ko jus jaunimas einat pas tuos gydytojus...'. Nei juoktis nei verkti tokius žodžius nuo gydytojos girdėt... :)
Kaskart paskambinant dėl įvairios priežastis 20 min. tenka klausyti KODĖL JUS DAR BE SKIEPO???, į problemas visiškai neįsigilina, gali pertraukti ir pradėti visai apie kitą dalyką kalbėti. Arogantiškumo viršūnė.

Niekam niekada nerekomenduoju čia lankytis. Tuolab jeigu Jūsų sveikata Jums tikrai rūpi. Nes sugadinsite ne tik ją, bet ir savo nervų ląsteles paaukosite.

2021-10-23, 22:06 | 3

Žiauriai nusiviliau šia klinika.
Nuo visų vaistų (naudoju fosterį, kur šalutinis poveikis yra gleivinės uždegimas) ar silpno imuniteto man burnoj atsirado puslinės.. prasidėjo gleivinės uždegimas. Burnoje ir gerklėje. Per 3 dienas vis didėjo ir pasidarė skaudžiai valgyti ir nemalonus labai jausmai, gerklės, liežuvio skausmai. Paskambinau į Pašilaičių šeimos medicinos centrą savo šeimos gydytojai Viktorijai. Med seselė pasakė kitą dieną atvažiuoti pas juos, kad atlikti tyrimą (paimti tepinėlį) ir gauti gydymą.
Atvažiavau, buvo labai silpna. Seselė pasakė kad tyrimas dėl bakterijų (paims tepinėlį) kainuos 12 eurų, iš pradžių jie patikrins ar tai yra kažkokia bakterija o poto pasitars su gydytoja dėl gydymo.
Po tyrimo (paėmė tepinėlį) pasirodė kad tai nėra bakterija (kodėl nusprendė, kad turėjo būt bakterija neaišku..) ir sulaukiau gydytojos atsakymo: tai nėra skubios pagalbos reikalas, galima užsiregistruoti į konsultaciją PO DVIEJŲ SAVAIČIŲ GERIAUSIŲ ATVEJŲ!!!
Ta prasme?! Aš atvažiavau su skausminga gerkle ir burnos gleivine (su puslėmis), per tris dienas viskas tik pablogėjo, o gydytoja nepriėmė manęs o perdavė visą info per seselė - konsultuotis po kelių savaičių ))) kol sulauksiu. kol visa burna bus su pūslėmis? Visą tą laiką negalėsiu valgyti? ar jau kai mirsiu nuo bado vis dėl to ji priims mane?!? Sumokėjau vien už tyrimą, sužinoti, kad tai nėra kažkokia bakterija ir iš manęs pasišaipė - sumokėk o poto lauk kelias savaites?
Baisus gydytojas! Baisus nežmogiškumas ir neprofesionalumas. Išejau kitur.

2021-07-01, 16:24 | 1

Nesu šios įstaigos pacientė, bet čia apsilankiau dėl profilaktinio patikrinimo dėl darbo, nes internetiniame puslapyje perskaičiau, kad šias paslaugas atlieka, atvykus į šią įstaigą pasakė, kad neatlieka dėl ekstremalios situacijos, karantinnas truko 8 mėn., bet savo tinklalapyje nesugebėjo to paskelbti. Paklausus, kur galima artimiausiu metu tai padaryti, pasiūlė, kad kažkur Kauno gatvėje yra darbo centras, kur priima gyva eile, pasidomėjau, pasirodo Kaune, registratūros darbuotojos visai nekompetetingos. Dar buvo mintis registruotis šioje klinikoje, bet dabar tikrai ne ir niekam nerekomenduočiau

2020-12-10, 23:52 | 1

Gydymo įstaiga labai nuvylė. Atvykusi paskirtu laiku į gydymo įstaigą sužinojau, kad manęs nepriims ir, kad iš viso nebuvau registruota. Vizitas buvo tikrai svarbus, ne profilaktinio pobūdžio, o su konkrečia problema, kurią norėjosi spręsti kuo greičiau. Labai gaila, kad įstaiga nesusitvarko su patikimu ir atsakingu pacientų registravimu.

2020-02-28, 17:54 | 1

Taigi grizes is naktines pamainos atsiguliau miegoti atsikeliau 15h. Mano seimos gydytoja dirbo iki 13h siandiena. Paskambinus i registratura paklausiau ar galeciau gauti nedarbinguma nes jauciuosi seeganris bet mano gydytoja nedirba. Gavau atsakyma kad teks laukti gyvoj eilej kad gauciau nedarbinguma. Atvykes laukiau guvoj eileje zmogus kuris buvo uzsirases uzleido mane. Iejus i kabineta buvau sutiktas nemalonaus tono “Jus ne Rimantas, ne jusu laikas”. Paaiskinus kad mane uzleido ir situacija kodel laukiau gyvoj eilej gavau atsakyma “nieko nezinau, pas mane neik” nuejus pas direktore pasiklaust ka daryt irgi buvau sutiktas nemaloniai “tai kiek cia miegot gali jei sergi”. Atsiprasau kas jus tokia kad man aiskintumete kiek miegot. Tada pasiklausus kaip man gaut nedarbinguma atsakymas buvo “nu tai lauk kai patvirtinsim tada gausi” o manes nieks nesiruosia aptatnaut ir patikrint. Zodziu nekompetetingas kolektyvas, ivyko taip pirma karta. Taip iseina kad jei sergu ir mano seimos gydytoja nedirba as nedarbingumo negausiu ir turesiu eit i darba sergantis.

2019-09-06, 00:28 | 1

Problemų praktiškai nėra kol lankaisi pas savo šeimos gydytoja, tačiau tik kas atsitinka, kai tavo šeimos gydytoja serga, tuomet niekas nepavaduoja arba apžiūra būna itin atsaini, "ne mano pacientas, ne mano reikalas". Tokioje situacijoje kokiose čia tenka papulti, kai šeimos gydytojo nebūna, serga arba atostogauja nelinkiu nė vienam patirti.....jei ne be galo gera šeimos gydytoja tai net nedvejojant keistume gydymo įstaigą.

2019-06-25, 22:36 | 1

Prisiskambinti sunku, net jei vaikas stipriai serga, užsirašyti keblu, liepia skambinti savo gydytojai, kuri nekelia ragelio. Slaugytoja kraują ima be vienkartinių pirštinių!!!! Pati įstaiga netvarkinga. Neturi sveikų vaikų priėmimo valandų. Nemaloni patirtis šiame centriuke lyginant su didžiosiomis poliklinikomis.

2016-11-28, 21:20 | IP: *.*.*.*

Pagrinde daro tik mokama kraujo tyrima, nes specialistu nelabai turi.

2016-11-15, 22:24 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduoju, ipatingai ginekologiu.

2016-09-27, 13:39 | IP: *.*.*.*

1. Seselei (šviesi, apie 45m) turėjau priminti, kad prieš skiepijant kūdikį reikia nusiplauti rankas. Man ji atsakė, kad rankas nusiplovė prieš ateidama į kabinetą, kad taip daro visąlaik ir kad tai yra normalu.
Visgi įkalbėjau seselę nusiplauti rankas ir užsidėti pirštines, ir tada mano vaiką paskiepijo.
2. Ta pati seselė, praeito skiepo metu, "nežinojo", kokius skiepus ketina suleisti kūdikiui. Paklausus, kodėl nežino - atsakė, kad jai nenuotaika...

Kitoms seselėms ir gydytojams priekaištų neturiu.

2015-04-28, 13:01 | IP: 84.240.27.194

Prieš daugiau nei 10 metų pabėgau iš kitos poliklinikos į šią. Gydomės pas šeimos gydytoją su dukra. Abi patenkintos. Tikrai laukti nereikia ilgai, net jei staiga prireikia be registracijos galima patekti pas gydytoją..tuomet ,žinoma, teks palaukti. Nei karto per tiek metų nei sesutės nei registratorės neaprėkė. Matyt ir nuo paciento kultūros aplinkos reakcija priklauso. Pavadinti registratores ar sesutes "ta ryža" arba "ta apkūni" daug ką pasako.
Matau mamytes su vaikais prie kabinetų, bet neteko stebėti nesklandumų. Maniškė taip pat buvo vaikas. Nei karto neteko jaustis nepageidaujama. Dabar jau užaugo, todėl visada užleidžiame mamytes pirmiau, net jei mūsų eilė pirmesnė.
Neigiami komentarai dėl vežimėlių šiek tiek juokingi. Dar pradėkim reikalauti, kad į gydytojo kabinetą purvinais ratais leistų įvažiuoti. Ar taip sunku savo mylimą vaiką ant rankų palaikyti? Ypač jei serga ir reikia mamos artumo? Niekada nesitempiau į koridorius ar šalia kabinetų vežimėlio.
Pirmas kontaktas visad prasideda registratūroje ir absoliučiai visos darbuotojos bendrauja maloniai, stengiasi rasti man tinkamiausią datą vizitui pas gydytoją. Ar aš kažkokia išskirtinė, kad man taip sekasi? Tikrai ne. Eilinė vidutinės klasės visuomenės dalelytė.Paprasčiausiai veiksmas iššaukia atoveiksmį.
Puiki ši įstaiga, kurią užtikrintai rekomenduoju draugams. Keli rekomendacija jau pasinaudojo ir nesiskundė. Įstaigos darbuotojams sėkmės ir mažiau niurzgalių :)

2014-10-08, 18:04 | IP: *.*.*.*

Registratores-reto bjaurumo, visi neigiami komentarai apie sia istaiga tikra tiesa. Buvau viena karta, pirma ir paskutini, daugiau gyvenime cia negrysiu, ir niekam nerekomenduoju. Registratores ne tik nemandagios, bjaurios, bet sugeba ir sugadinti nuotaika klientams visai dienai.

2014-08-21, 14:49 | IP: *.*.*.*

labai maloni ir profesionali šeimos gydytoja Dovilė, bei odontologė Ilona. Gaila, bet teks ieškoti kitų gydytojų ir rinktis kitą įstaigą, nes mamos su mažais vaikais čia nelaukiamos... labai nemalonios registratorės. įtartina vidinė tvarka: mamos su vaikiškais vežimėliais neįleidžiamos, norint nueiti pas gydytoją (ginekologę) kūdikį teko palikti prie registratūros durų, o išeinant registratorė "patarė daugiau vaikų neturėti". kai reikėjo priduoti kraują (motinai) neleido vežimėlio net prie laboratorijos durų pastatyti, buvau išvaryta (pačios direktorės) iš įstaigos, o kraujo tyrimų taip ir nepadarė... ir dar daug visokių nesusipratimų. daugiau čia ir kojos nekelsiu.

2013-06-25, 20:28 | IP: 78.56.187.232

Miela šeimos klinika. Maža ir arti namų. -

2013-01-28, 22:17 | IP: *.*.*.*

Netoli namu. Ir yra viena gydytoja, del kurios cia ir laikomes. Nesmirdi, kaip paprastose poliklinikose. Nera eiliu pensininku. Sesutes tai tikrai kazkas baisaus. Ir ta ryza (Vitalija atrodo), ir ta apkuni, ir dar viena tokia nemaloni ziauriai yra... Siaubas, kaip tokie zmones gali dirbti toki darba... Yra viena jauna seseute, ji tikrai labai maloni. Visada su ja malonu susitikti... Ir dar viena yra, kur lietuviskai vos pakalba... Siaubas, gadina tokie zmones reputacija istaigos... Ir siaip, kad butu malonus visas personalas - nepasakyciau. Jeigu net tavo gydytoja nesugeba koridoriuje prasilenkiant atsakyti i pasisveikinima... Eina, ir lyg nepazinotu taves... Galetu draugiskesi visi ten buti.

2012-02-27, 15:45 | IP: 82.135.244.61

Labai gerai priziuri ir daug tyrimu atlieka iskarto vieotje, pati sesele paskiria pas kitus gydytijus laika
tai yra labai patoggu

pas specialistus visuomet pataikai savo laiku nurodytu numeriuke Labai reikia ilgai laukti prie kabineto duru
Gydytojai perkrauti turbut amoniu kiekiu ir uzsiregistraves pas seimos gydytoja dar ne karto neteko papultii savo laiku
buna iki 1,5 val laikas prailgsta

2012-01-21, 22:05 | IP: 86.38.189.191

Vienas geresnių šeimos medicinos centrų Vilniuje

2011-03-08, 17:32 | IP: *.*.*.*

nekompetentingi seimos gydytojai ir kai kurios atgrasios seseles

2011-01-26, 13:22 | IP: *.*.*.*

labai atžagarios seselės (ne visos) ir vaikus su temperatūrom priima tik, kai nebėra kitų pacientų

2010-05-04, 12:06 | IP: *.*.*.*

Gydytoju profesionalumu bei kompetencija pasitikiu. Labai saunu, kad visus kraujo tyrimus galima atlikti Jusu centre. Labai nemandagios registraturos seseles.Nesuteikia reikalingos informacijos,yra netaktiskos, isreiskia nepasitenkinima pakeltu balso tonu ar veido grimasomis del uzduotu klausimu, registracijos, ar tyrimu kainu.Siam med. centrui priklausau jau seniai, bet seseliu elgesys nesikeicia. Taip pat pazystamu bei artimuju zmoniu atsiliepimai apie registraturoje dirbancias moteris - neigiami. Siulyciau susirupinti ir kazka keisti.

2010-02-04, 11:30 | IP: *.*.*.*

Persirasem i kita poliklinika, bet korteliu jau antra menesi i nauja neissiuncia, o paklausus, kur korteles, sako, issiuntem...

2008-08-13, 02:13 | IP: *.*.*.*

Arti namu. Tikejausi, kad privacioje klinikoje imanoma organizuoti vizita pas gydytoja paskirtu laiku. Deje, cia irgi kaip pasiseka - retkarciais priima beveik laiku, daznaiusiai tenka pralaukti nuo 15-45 min.
Registraturoj kazkokia boba dirba - kai paskambinau patikslinti vizio laika (nes praradau mobilu su priminimais), patare "kita karta kur nors zymeti laika". O pacios daznai tai korteliu neatnesa, tai tirimu neideda.

2008-07-08, 21:53 | IP: *.*.*.*

Kai kurie gydytojai tikrai stengiasi atlikti savo darbą, bet kiti dirba kaip konvejeris. Registratūroje dirba nemandagios seselės, nesugebančios atsakyti į klausimus, iškart kviečia gydytojus, siunčia patiems pasiskambinti į Sodrą ir aiškintis, jei kas nors neaišku. Pastoviai pamiršta kortelę paduoti gydytojai. Kai kurie gydytojai dirba kaip konvejeris, net jei esi nėščia, nesulauki atitinkamo dėmesio.

2008-05-15, 15:28 | IP: *.*.*.*

Labai nemalonios dirbančios seselės - ypač 2 (žemo ūgio vyresnio amžiaus seselė ir apkūni). Labai nemaloniai bendrauja su pacientais tiek registruojantis telefonu, tiek pačioje poliklinikoje. Direktorei rekomenduočiau atsižvelgti į šią pastabą ir pakeisti malonesnėmis darbuotojomis.

2008-03-04, 17:28 | IP: *.*.*.*

Ten dirba registratūroje tokia ryža seselė. Tokio akiplėšiškumo dar nebuvau nustebinta. Buvo dar tik pirma diena, kai aš ten prisiregistravau, o ji jau spėjo mane apstaugti ir išvadinti "nemalonia" vien todėl, kad blogai mane suprato ir užvedė man antrą kortelę! Pas gydytoją teko eiti vos neverkiančiai. Jokios kultūros ir humaniškumo, persona, kurią kamuoja "savęs sureikšminimo sindromas". Taigi jau pačią pirmą dieną man buvo duota suprasti, kad pacientas čia nėra laukiamas. Neprofesionalu!

2007-03-09, 12:51 | IP: 84.240.16.218

Įstaiga,kurioje malonu ir vaikui ,ir suaugusiam.Pacientus čia pažįsta,kalbina,klausia kaip sekasi.O tai labai malonu.