Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

55.3% Complete
2.8

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

51.7% Complete
2.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

49.8% Complete
2.5

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

46.1% Complete
2.3

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82.7% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.4% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

49.6% Complete
2.5

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

50.6% Complete
2.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

64.3% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

58.8% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.8% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

51.6% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

36.6% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

52.5% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.8% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2018-03-03, 15:28 | 1

Ligonines priėmime aptarnavo gyd.Jurate Navalinskaite.Buvau šokiruoti,nes gydytoja patare važiuoti į Vilnių ar Kauną.Gydytis privačiai.As dirbu,ir moku mokesčius Panevėžyje.Kodel turėčiau kažkur važiuoti?

2017-09-27, 18:09 | 9

Nuoširdžiausia padėka Respublikinei Panevėžio ligoninei.Buvau atvežta iš Anykščių su pilvo skausmais.Dėkoju priėmimo skyriaus daktarėms,slaugytojoms,registratūros darbuotojoms.Noriu nuoširdžiai padėkoti Bendrosios ir abdominalinės chirurgijos skyriaus medikams.Man buvo atlikta operacija.Ačiū anesteziologui Arvydui Sakalauskui.Labai nuoširdus,geras gydytojas,puikus specialistas.Ačiū operavusiam chirurgui Vilmantui - Marijui Mikelkevičiui.Labai nuoširdus,geras gydytojas,puikus specialistas.Operaciniam skyriui,reanimacijos skyriui,palatos gydytojui,vyriausiajai palatos slaugytojai,visoms slaugytojoms,tvarstomojo skyriaus slaugytojoms,praktikantėms slaugytojoms,kurie palaikė švarą palatoje,virtuvės darbuotojoms,kurių paruoštas maistas yra skanus.Visiems,visiems nuoširdus ačiū.Ačiū Respublikinės Panevėžio ligoninės vadovams.Telaimina Jus visus Dievas.Ačiū,ačiū,ačiū.
ANYKŠČIAI,buvusi ligonė Gražina Zlatkienė.2017-09-27 d.

2017-09-13, 18:23 | IP: 88.119.152.10

Sunku pasakyti kažką gero apie gydymo įstaigą, kai išsikvietus grietąją, neguldo į skyrių. Bandžiau apeliuoti į sąžinę, į Hipopotamo priesaiką, paskui pradėjau rėkti "Gelbėkit, žmonės!", vis tiek niekas neguldė, sakė, detoksikaciją reikia daryti namie. Kur žiūri STT? Jei jau nepavogi milijono, niekam nesi įdomus?
Liepiau traumatologui man duoti ramentus, nes sunkiai bepajudu, nieko! O šiaip, graži aplinka, daug medžių, visokių užkaborių, žiemą ne kartą pavyko pasišildyti ketvirtame aukšte. Kažkada gulėjau Gastriniame skyriuje, labai gražios sesutės, skani sriuba, liuks.

2017-09-12, 13:03 | IP: 46.251.36.219

Nesuprantu, kas čia per gydymo įstaiga - atvažiuoju kelis kartus su greitąja per savaite, išsitirti ir susilašinti vaistų, bet ne visada gaunu vienutę - kur žiūri tie kyšininkai?! Prie Gorbačiovo taip nebuvo...Wifi iš viso nėra, tai kaip man pasitikrinti paštą? O kokie klausimai apie TV čia dar? Yra kažkoks nedidelis, kašė buvo, nemačiau normaliai visko. Ir alaus neleido įsinešti, kur ritasi pasaulis?

2017-06-25, 20:59 | IP: *.*.*.*

Nuvykus į priėmimo skyrių (šeštadienio pavakarę) su nežmonišku kairės kojos skausmu, registratūroje paprašius iškviesti neurologą dėl nugaros problemų, registratorė buvo nemandagi, teigė, kad ne jums spręsti, kokio daktaro reikia. Atėjęs gydytojas pravedė pusės valandos paskaitą, baigęs ją, pasakė, jog iškvies chirurgą apžiūrai. Deja, pralaukus apie pusantros valandos, netekus kantrybės ir iš begalinio skausmo, dar kartą paklausus registratūroje, kiek reikės laukti, registratorės atsakymas buvo toks: pagalbos galite laukti iki 12val. Tuo metu neurologė- Petronienė lakstė po priėmimo skyrių, vaikščiojo sau nuo vieno (tuščio)kabineto prie kito, prie registratorės (tuo metu laukiamąjame buvo tik keletas pacientų), net nesiteikdama paklausti. Taigi būtinoji medicinos pagalba buvo nesuteikta, tuo labiau nenustatyta diagnoze. Pacientas, nebesitikėjęs sulaukti daktarų pagalbos (buvo duota suprasti, kad jūs čia be reikalo trukdote ir pan.), su didžiuliu skausmu, grįžo į namus. To pasekoje, po poros valandų žmogui paraližavo kairiąją koją- nugaros išvarža. Tai kaip vertinti tokią pagalbą, tiksliau -jokios pagalbos. Pacientas su skausmais paliktas pats sau arba laukti 12 val.??? Žodžiu, išvada: jei tau skauda-tai ir kentėk, galą gauk, bet nesikreipk pagalbos, nes tau jos niekas nesuteiks, o dar ir apšauktas būsi.

;