Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

53.9% Complete
2.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50% Complete
2.5

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

48.3% Complete
2.4

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

44.6% Complete
2.2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.3% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

39.6% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

48.1% Complete
2.4

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

48.9% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

63.3% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.4% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

45.3% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

50.2% Complete
2.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

36.3% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.1% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.8% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2011-09-25, 12:43 | IP: *.*.*.*

Labai prastai vertinu priėmimo skyriaus gydytojų profesionalumą ( čia kalbu apie pediatrus ). Kitą kartą nejučia pagalvoji, kad galbūt net veterinarijos gydytoju dirbti šis žmogus būtų per prastos kvalifikacijos. Labai gaila, kad Lietuvoje, o ypač gimtajame Panevėžyje vyksta tokia neprofesionali apžiūra.

2010-10-07, 06:43 | IP: *.*.*.*

Esu gydytoja, todėl negaliu tylėti. Jau man buvo aišku, kad mamai įvyko kraujo išsiliejimas į smegenis (sutriko kalba, labai skaudėjo galvą, tapo dezorientuota, prigeso sąmonė, labai pykino, vėmė, užkilo arterinis kraujospūdis: visa tai yra hemoraginio insulto ir intrakranijinės hipertenzijos simptomatika). Greitajai atvežus mamą į priėmimo kambarį, budinti neurologė mestelėjo čia diabetinė koma, paėmė cukraus tyrimą kraujyje ir paliko gulėti priėmime be jokios pagalbos. Gavus atsakymą, kad cukraus kiekis kraujyje yra normalus, galų gale paguldė į neurologijos skyrių. Prašiau atlikti kompiuterinę tomografiją, bet jos nedarė, sakė aišku ir taip, kad čia išeminis insultas ir suleido hepariną, kad nekrešėtų kraujas (kad dar labiau kraujuotų į smegenis) ir pastatė lašelinę su kraujagysles plečiančiais vaistais. Mama iš viso prarado sąmonę, būklė pasidarė tokia bloga, kad buvo bemirštanti. Tik tada, kai mama jau buvo bemirštanti (po paros!) teikėsi padaryti kompiuterinę tomografiją, kuri parodė, kad vyksta kraujavimas į smegenis. Neurochirurgai negalėjo operuoti, nes dėl prileisto heparino nekrešėjo kraujas, todėl laukė kol atsistatys kraujo krešėjimas ir tik tada po kelių valandų laukimo operavo, pašalino kraują iš smegenų. Gyvybę išgelbėjo, bet tokio baisaus aplaidumo ir nekvalifikuotumo pasekoje dabar mama visiška „daržovė“: nėra jokio proto, nieko nesupranta, net nekalba, tik mykia, reikia maitinti šaukšteliu, tuštinasi kur papuola, blogiau už mažą kūdikį ar net gyvulėlį. Ir gydytojai sako, kad ji tokia ir bus visą likusį gyvenimą, nes jau praėjo po operacijos 5 mėnesiai, daugiau jos būklė negerės. Ji tai nebesupranta, kad gyvena, bet koks vargas mums ją prižiūrėti visą likusį gyvenimą. Už tokį medicinos pagalbos lygį ir betvarkę ligoninėje pirmiausia atsakingi neurologijos skyriaus vedėja D. Vyšniauskienė, ir ligoninės direktorius Č. Gutauskas. Jeigu ligoninėje yra tokia betvarkė ir toks medicinos lygis, tai šie abu valdininkai turi būti tuoj pat nušalinti nuo pareigų. Juk mano mamai nedelsiant privalėjo būti atlikta kompiuterinė galvos tomografija, tada ir diagnozė būtų buvusi nustatyta teisinga, ir gydymas būtų buvęs teisingas, o ne atvirkščias, žudantis, skatinantis kraujavimą į smegenis. Ir mano mama tai ne vienintelis atvejis, tokių pavyzdžių Panevėžio ligoninėje daug. Ypač tragiška padėtis su neurologijos lygiu ir pagalba.

2010-09-22, 13:06 | IP: *.*.*.*

yra kaip yra, o kam dabar gerai

2010-08-15, 08:00 | IP: *.*.*.*

Per nelaimę teko gulėti Panevėžio ligoninėje. Košmaras. Skyriuose nėra būtiniausių medicinos priemonių: jodo, binto, tvarsliavos. Ligonis viską turi nusipirkti ir turėti pats: pradedant šaukštu ir baigiant tualetiniu popieriumi. Apie tualetus skyriuose geriau nerašyti. Tebenaudojami rusiški gyvsidabriniai termometrai nors jie jau seniai uždrausti visoje Europos Sąjungoje. Įdomu iš kur juos papigiai Gutauskas perka, jie juk uždrausti Europos Sąjungoje. Kodėl nenuperkami normalūs šiuolaikiniai elektroniniai termometrai? Gyvsidabriniai termometrai juk masiškai sudaužomi ir sulaužomi sunkiam ar senam ligoniui užmiršus ir prispaudus lovoje ar termometrui nukritus ant žemės. Skyriuose visur prilaistyta gyvsidabrio, juo permirkusi ligonių patalynė, jo niekas dorai nesurenka. Jis įsigėręs į grindis, sienas. Jis po to metų metais garuoja. Ir ligoniai, ir ypač personalas yra nuodijami tikra to žodžio prasme gyvsidabriu. O juk gyvsidabrio garai yra baisus nuodas. Kodėl Panevėžyje negalioja visiems privalomos Europos Sąjungos direktyvos? Bėgau iš tos ligoninės kai tik galėjau paeiti ir daugiau niekada ten manęs niekas nebepaguldys.

2010-05-07, 09:27 | IP: *.*.*.*

Apie ligoninės medicinos lygį ir paslaugų lygį bei darbo organizavimą joje galima spręsti iš to, kad niekas nenori dirbti tokioje ligoninėje. Pažiūrėkit www.panevezioligonine.lt skyrelyje karjera: stinga net 17 specialybių gydytojų, ir ne po vieną, o po kelis. Kodėl gydytojų nestinga kitose ligoninėse? Atvirkščiai, neįmanoma jose rasti laisvų darbo vietų. O Č. Gutauskas iš nevilties spausdina užsakomuosius reklaminius straipsnius „ Jauni gydytojai renkasi Panevėžį“, tikėdamasis apgaule prisivilioti į Panevėžį jaunus gydytojus. Panevėžio ligoninę iš tolo aplenks visi gydytojai, kol jai vadovaus Č. Gutauskas. Seniai jau laikas jam į užtarnautą poilsį. Kol ligoninėms vadovaus tokie komunistiniai dinozaurai, kaip Č. Gutauskas, tol apie medicinos progresą nėra ko net svajoti.

2010-04-16, 15:06 | IP: *.*.*.*

Didžiausia pagarba slaugytojoms, kurios dirba sunkiai ir už VISUS. Gydytojai nekultūringi, ima kyšius. Be pinigų prastai prižiūri. BAISU.
Gal vyr. slaugytojos bemoksl4s, kad taip prastai elgiasi su ligoniais.

2010-03-03, 21:42 | IP: *.*.*.*

2010 02 22 diena vakare apie 20-21val neprieme ligonio, nes tai ju nuoziura buvo ne ekstrine pagalba, nors spaudimas buvo 230/110.. nesuprantu kur tada ekstrine???? iir apie koki profesionaluma galima kalbeti??? issikvietus greitaja i namus isveze ne nemirkteleje ir isgulejom virs 10paru ...

2009-09-10, 20:04 | IP: 84.15.15.12

Ryt isvykstu namo po patirto insulto,praleides ligonineje apie du menesius.Aciu ligonines personalui uz sekminga profesionalu gydyma ,reabilitacija ir slauga.

2008-10-29, 16:52 | IP: 193.219.10.130

Yra gerų, puikių specialistų, geros įrangos,... Yra ir nekokių specialistų, ...

2008-08-16, 13:39 | IP: *.*.*.*

linkiu tobuleti linkiu ziureti i pacienta kaip i zmogu , o ne i kaip piniga

2008-03-19, 16:52 | IP: *.*.*.*

Didelė, erdvi ligoninė, patogi pacientui, bet tik tiek... Hipokrato priesaika yra apskritas nulis, gydytojai tingi dirbti, negirdi pacientų, klesti korupcija, kurią stimuliuoja patys pacientai

2007-09-07, 08:26 | IP: 78.60.198.102

Esu sužavėta LOR skyriaus gydytojų ir slaugytojų darbu. Sėkmės jiems! Antrame priėmime registravo ne kaip į ligoninę, o kaip į pataisos namus :-(((

;