Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1789

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

55.3% Complete
2.8

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

51.7% Complete
2.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

49.8% Complete
2.5

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

46.1% Complete
2.3

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82.7% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.4% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

49.6% Complete
2.5

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

50.6% Complete
2.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

64.3% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

58.8% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.8% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

51.6% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

36.6% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

52.5% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.8% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Respublikinė Panevėžio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2014-11-30, 09:57 | IP: *.*.*.*

Ligoninės ginekologijos skyriaus kai kurios seseles nemoka atlikti elementarių med.procedūrų.Gydytojai pacientų gydymo problemas krauna vienas ant kito.Labai trūksta mandagaus bendravimo tarpusavyje ir su pacientais.Klaidinga manyti,kad paceineto intelektas žemesnis-toli gražu

2014-06-09, 22:14 | IP: *.*.*.*

Baisumas prasideda jau priėmimo skyriuje. Sulaukti gydytojo, nesvarbu ar skausmuose ar kt., nepavyks greičiau nei už 2 val. Personalas baisu - sesutės iš viso. Jokio takto kultūros. Veršidėje jims dirbti. Kiek save prisimenu, tiek jos ten dirba - sustabarejusios, su žodžiais nesiskaito. Galvojom - atsirado naujas vyr. gydytojas, kažkas ligoninėje pasikeis. Bet neiko. Permainų reikia, ir skubių. Kelintą sykį įsitikinu - beširdžiai ten dirba. Dabar galutinai apsisprendžiau - jei kas atsitiks į priėmimą be diktofono ir kameros nebeisiu. Užtenka iš žmonių tyčiotis.

2014-03-26, 09:01 | IP: *.*.*.*

manau, kad šioje įstaigoje dirba arba nekompetetingi darbuotojai, arba darbuotojai laukiantys kyšių. kadangi mano brolį į ligoninė atvežė su labai stipriais pilvo skausmais, gydytojai apžiūrėję, padarę echoskopiją išleido jį namo, liepė kreiptis į šeimos gydytoją. žinoma, nieks nieko nekonsultavo ir nepasakė apie tyrimus nieko išsamaus, tik kad tyrimai geri. kitą dieną broliui teko važiuoti į kitą ligoninę, kur jam buvo atlikta skubi skrandžio operaciją, nes gydytojai atliko savo darbą ir rado, kas broliui yra blogai. tikiuosi, kad kas nors patikrins priėmimo skyriuje dirbusių darbuotojų darbą ir jiems bus išaiškinta kaip reikia bendrauti su pacientais, kaip juos informuoti, ir kad jeigu negauni kyšio, nereiškia, kad ligoniui yra viskas gerai

2013-12-12, 10:29 | IP: *.*.*.*

Ne ligoninė, o košmaras, ko gero geriau sėdėti būtų kalėjime. Tuo teko įsitikinti jau akušerijos skyriuje. Bet už pediatrijos skyrių, ten dirbančią gydytoją Taurelienę bei skyriaus vedėją, ko gero surasti kažką baisiau būtų sudėtinga. Noriu įspėti, kad gerai pagalvotumėte prieš guldamiesi į ligoninę, kurioje gydytojai gali atvirai iš jūsų tyčiotis, kurioje nei iš šio, nei iš to į palatą įsiveržusi seselė, nepaisydama miegančio mažiuko, gali ant jūsų pakeltu tonu rėkti, nes visą naktį nemiegojusi užmigote šalia pagaliau miegančio vaiko, kurioje neatlikus jokių tyrimų ir be jokio pagrindo vaikas pumpuojamas antibiotikais, o išvykę iš ligoninės atsitiktinai sužinote, jog jūsų vaiko ligos istorijoje prirašyta nebūtų ir nedarytų tyrimų bei ligų, taip pat jog atsisakėte gydymo, nors pasirinkote tiesiog gydytis namie. Mūsų šeima patyrė didžiulį sukrėtimą, sužinojusi apie nebūtų dalykus, surašytus ligos istorije. Kreipėmės į gydžiusią gydytoją bei skyriaus vedėją prašyti paaiškinimo kaip taip gali būti, tačiau sulaukėme tik patyčių ir aiškinimo, kad nieko nesuprantam, niekas mumis netikės. O paklausus, kas tai per liga, nurodyta ligos istorijoje, atsakymas buvo: klauskite šeimos gydytojo, aš nesakysiu. Norėčiau užduoti retorinį klausimą naujam ligoninės vyr. gydytojui, ar tai taip turi būti elgiamasi su pusantrų metų vaiku? Ar gali gydytojas dirbti su vaikais, jei apakintas savo ambicijų nebegalvoja apie mažamečio paciento interesus?

2013-05-06, 14:21 | IP: *.*.*.*

išgulėjau 2 savaites, kurios buvo baisiausios mano gyvenime, pašiurpino bendras vyrų ir moterų tualetas, kuriame buvo rūkoma, į palatas įleidžiami neblaivūs lankytojai, kurie gulinčiam ligoniui atneša alkoholio.

;