Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3387

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.7% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

76.8% Complete
3.8

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.6% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

58.7% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

84.4% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59.1% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

80.8% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78.4% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

58.4% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

77.8% Complete
3.9

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

82.4% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

83.4% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

30.5% Complete
1.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.2% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

28% Complete
1.4

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2023-01-11, 13:03 | 3

Pakeitus registratūros darbuotojas naujomis klinika įgavo naują pagreitį. Rekomenduoju!

2022-08-22, 14:59 | 1

Kiek teko bendrauti su šeimos gydytojomis - neteko nusivilti: visuomet maloniai viską paaiškina, išsamiai atsako į rūpimus klausimus. Gydytojas Bartašius profesionaliai atlieka savo darbą, jaučiasi supratimas, jog moterims ginekologo kėdė yra jautri vieta.
Minusas - registratūros darbuotoja. Sugeba tokius žodžius parinkti, kad sugadina nuotaiką visai dienai. Užduoda klausimus norėdama "įkąsti", o ne iš tikrųjų norėdama sužinoti reikiamą informaciją. Liūdna.

2022-06-14, 17:13 | 1

Vizitu pas gydytoją esu patenkinta, tačiau registratūros darbas labai suprastėjo. Medicinos personalo etika yra viena svarbiausių šiame jautriame darbe. Mandagumas, profesionalumas, jautrumas, empatija yra įrašyti į kiekvieną medicinos etikos vadovėlį. Melavimas į akis ir keiksmažodžiai taip pat nėra įtraukti į teigiamus medicinos personalo bruožus. Apsilankymo metu patyriau būtent tai. Kadangi nerekomenduojama rašyti atsiliepime dėl teisinių priežasčių, nieko nekaltinu. Bet prašau atsakingiau rinktis darbuotojus, nes visgi pirmiausia susiduriame su registratūra, o tik vėliau su gydytoju.

2022-05-03, 11:51 | 1

Registratūros darbuotojai net nesistengia padėti ar rasti kompromiso iškilusiai problemai. Labai nemandagus, atšiaurus bendravimas, prisiskambinti pavyksta tik po kelių valandų bandymo, visa tai verčia rinktis kitą gydymo įstaigą.

2022-02-21, 09:21 | 1

Registratūros darbuotojų darbas baisus, pamiršta užsiregistravusius pacientus, numetinėja telefono ragelį nesuteikę reikiamos informacijos. Turi skambinti n kartų per dieną, nors užtektų užsirašyti paciento numerį ir perduoti gydytojai.

2021-09-20, 19:58 | 1

Mano asmenine patirtis pirmo vizito metu pas ginekologe buvo tikrai gera, buvo atsakyta i rupimus klausimus. Taciau as pas sia gydytoja Mariu klinikoje ejau privaciai ir mane nemaloniai nustebino, tai jog noredama uzsirasyti sekanciam vizitui administratore nemaloniu tonu pareiske, kad gydytoja prase informuoti, jog ji atostogauja ir jokiu asmenu, kurie yra neprisirase prie klinikos nekonsultuos, jei kas blogai - skambinkite greitajai, vaziuokit i priemimo ir skubios pagalbos skyriu. Likau sokiruota, jokio demesingumo pacientams, esu nusivylusi, bent galejo kita ginekologa/ginekologe rekomenduoti, nes juk zmogus del ligos ir taip didziuliame strese..

2021-09-02, 10:38 | 1

Vizitas pas gydytoja malonus , bet registratūros darbą vertinu 1 , darbuotoja nemandagi , nemolini, nepagarbi , nepasisveikina, neatsisveikina, nesišypso ,grubiai šneka , nesupratingą , bendrauja nenuoširdžiai ir taip jau nebe pirma karta . Šnekant telefonu situacija tokia pati . Tikiuosi valdžia pamatys šia žinute ir įpareigos savo registratūros darbuotojus pasitempti .

2021-08-16, 13:41 | 1

Visi gydytojai malonūs, bet jau registratūros darbuotoja (administratorė) viena labai šlykšti ir arogantiška. Visiškai nesupranta ko žmogui reikia, 0 medicininių žinių. Tiesiogiai yra tyčiojamasi iš žmogaus, visada nepatenkinta.

2021-05-07, 18:25 | 28

Uzsirasius pas gydytoja pralaukiau savo vizito 2 menesius ir likus keliom dienom pranese jog manes nepriims nes as neregistruota pas juos. Tai gal susitarkit is anksto ten savo taisykles juokingas ir negaisinkit zmoniu laiko labai nepatikimi atrodot

2020-01-28, 13:40 | 2

Labai labai gaila, kad išėjo daktarė Aurelija Semeškaitė. Ji mano šeimos akims buvo pati geriausia ir rūpestingiausia daktarė. Jei žinočiau kurioje klinikine ji yra, pakeisčiau kliniką vien dėl jos. Tokio rūpestingo daktaro senai nesu mačius ir sutikus...

2019-02-07, 13:45 | 1

Uzsirasius pas gydytoja, vizitas buvo nukeltas (apie nukelima nebuvo pranesta), atvaziavus pakartotinai vizitas ir vel buvo nukeltas, taip pat eilini karta nesugebejo pranesti telefonu. Galu gale buvo pasiulytas vizitas dar po menesio. Gaisnamas zmoniu laikas, zmones yra verciami laukti ir nervintis del savo ir busimu naujagimiu sveikatos. Pikta kad administratore nesugebejo abu kartus pranesti.

2015-06-10, 16:15 | IP: *.*.*.*

Siaubas o ne klinika

2015-02-23, 20:29 | IP: 94.244.96.88

Pati nuostabiausia seimos gydytoja. Seseles taip pat puikios. Visada malonu apsilankyti, nereikia laukti eiliu, patars, palaikys ir supras.

2014-07-25, 14:00 | IP: *.*.*.*

Blogai vertinu sia klinika. Pagrinde del to kad lankantis pas endokrinologa jis reikia ar nereikia skiria visoms Thybon. Kuris Lietuvoje ne kompensuojamas ir brangus vaistas nuo Skydliaukės sutrikimu. Toks vaizdas kad tai perdėtai gydymo komerciakizacija su vienu tikslu pasipelnyti is pacientu. Kiti medikai aiskiai pasake, kad uz Thybon receptu skyrimus jiems moka % nuo pelno šių vaistu platintojai farmacininkai. Priedo skiriant Thybon kai to nereikia yra pažeidžiama kitu organu sveikata.

2012-02-20, 18:35 | IP: 82.135.223.5

jokiu eiliu, viskas nauja ir tvarkinga, gydytojai jauni, malonus