Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 624

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

48.7% Complete
2.4

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

64.4% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

68.8% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

70.4% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

91.7% Complete
4.6

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

47% Complete
2.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.6% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.2% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

77.7% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

68.5% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

57.4% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

36.1% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

68.7% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

55.4% Complete
2.8

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Anykščių rajono savivaldybės ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2021-09-25, 10:26 | 5

Gulėjau su kūdikiu vaikų skyriuje. Gydytojos, seselės ir visas kitas personalas buvo labai malonus (jokių dovanėlių niekad nedaviau). Atliko visus tyrimus, nuoširdżiai rūpinosi ligoniuku. Ačiū. Esu gulėjusi Panevėžyje, Utenoje ir Ukmergėje, tai Anykščiuose maistas buvo pats skaniausias ir visada pateikiamas šiltas. Palatoms reikalingas estetinis remontas, bet tvarkingos ir šiltos

2013-10-18, 07:04 | IP: *.*.*.*

kiek kartų buvau vis pasisekdavo išeiti gyvam reikalauja, kad vaistus ir visas priemones ligoniai nusipirktų patys, nemačiau gydytojo, kuris rūpintųsi ligoniu, kuris nedavė "į kišenę", labai akivaizdžiai leidžia suprasti, kad be pinigų nebus gydymo

2012-11-28, 12:28 | IP: *.*.*.*

stacionare gydomi ligoniai turi patys nusipirkti visus reikalingus medikamentus, ar tvarsčius - ko be prireiktų, nors sandėlyje visko pakanka ir nesunaudojama; gydytojai arogantiški, net ir gavę "dovaną" nesistengia dėl ligonio; prie kabinetų nurodytu laiku konsultacijos tenka laukti pusę valandos, nes gydytojai vėluoja, ypač po pietų pertraukos, arba sėdi užsirakinę kabinete po kelis

2009-01-19, 14:36 | IP: *.*.*.*

vidutiniskai

2008-03-12, 16:07 | IP: *.*.*.*

gal geru ir saziningu gydytoju yra bet as tokiu cia nesutikau tiesiog reketuoja (kysio)dovanu bet ir gave net aciu nepasako ir vistiek nepriziuri!!!