Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2834

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

88.9% Complete
4.4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

83.6% Complete
4.2

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

81.5% Complete
4.1

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.7% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

96.3% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

83% Complete
4.2

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

87.9% Complete
4.4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

86.6% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.3% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

79.7% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

86.8% Complete
4.3

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

86.5% Complete
4.3

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

61.9% Complete
3.1

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.8% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

10% Complete
0.5

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2021-09-17, 14:08 | 1

Klinikos tvarka yra kažkoks nesusipratimas. Jau antrą kartą susirgus vaikui niekas jo neapžiūri, neatlieka jokių tyrimų, tik pakonsultuoja telefonu ir paskiria vaistus pagal apibūdinimą telefonu ir sako jei bus blogiau važiuokit į ligoninę. Tyrimai neatliekami, gydymas nepadeda, vaikas dvieju metuku namie gydomas ir esame priversti arba į ligoninę važiuot, kad tyrimus padarytų ir apžiūrėtų arba eiti į privačią kliniką ir mokėti už viską. Beje ligoninėje atvykus nesupranta kodel siunčia i ligonine ir aiskina, kad tyrimai turejo buti atlikti savo sveikatos priežiūros įstaigoje.

2017-10-19, 18:03 | 1

Klinikos gerą vardą gadina registratūros darbuotoja. Gaila, kad nežinau pavardės. Vidutinio amžiaus moteris - neadekvati, grubi, nemandagi, kalba pakeltu tonu, nereaguoja į prašymus padėti. Visus paciento pageidavimus ignoruoja, sakydam, kad man svarbiausia - gydytojo ramybė. Niekam nerekomenduočiau šios klinikos vien dėl registratūros darbo. Tiesiog atstumia klientus nepagarba ir nenoru padėti ligoniams. Neįkliūkite pasirinkę šią kliniką...

2016-03-10, 11:29 | IP: *.*.*.*

Karoliniškių registratūros darbas patinka. Viršuliškėse - betvarkė. Šeimos gydytojos visko bijo, nežino daug, nemoka bendrauti, aišku ne visos - naujos profesionalūs psichiatrai kiek tai įmanoma per trumpą priėmimą

2016-02-01, 07:38 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbuotojos nemandagios, arogantiškos. Nuolatos nėra gydytojų. Atejęs su siuntimu iš ligoninės lieki nepriimtas, nes nėra gydytojų!!!! Pasiūlo atvykti 16val.arba kitą dieną. Gydytojai nuolatos keičiasi. Nuo 2010m pasikeitė 4 gydytojai. Taip ir nespėju tinkamai susipažinti su šeimos gydytoju, o jau gaunu kitą, nes mat prieš tai buvęs išeina į kitą gydymo įstaigą. Ir taip nuolatos. Odontologai ima pinigus į kišenę, nes prašo mokėt grynais ir tiesiai jam. Aš manau turi būti ne taip. Internetinis puslapis apskritai netvarkomas. Ieškant specialistų randi tuos kurie jau keli metai ten nebedirba, o dabar dirbantys net neįtraukti. Po šio įvertinimo sekantis mano žingsnis keisti gydymo įstaigą. Nerekomenduosiu niekam, atvikščiai pasistengsiu atkalbėti!

2015-07-14, 12:53 | IP: *.*.*.*

Tikrai nerekomenduoju.

2015-07-14, 11:29 | IP: *.*.*.*

Kainos šokiruos net pasiturintį, brangiau nei Kardiolita ar kita aukštesnio lygio įstaiga.

2015-06-10, 08:47 | IP: *.*.*.*

yra netoli namų, gydytojų geri darbo laikai... ...nepaisant to, nesuprantu, kodėl taip gerai yra įvertinta ši įstaiga. Nes svarbiausia bet kurioj klinikoj - gydytojai ir jų kompetencija. Šioje klinikoje jautiesi kaltas, kad atėjai pas gydytoją. Toks jausmas, kad jie priversti vykdyt savanorę veiklą ir nieko už tai negauna. Kai kurie net neslepia nepasitenkinimo, kai į juos kreipiesi T.y. tau priklauso 10-15 kompensuojamų minučių, vadinasi turi teisę praleisti tiek laiko kabinete, gydytojo "darbas" į tą kainą neįeina :)))

2014-06-02, 09:39 | IP: *.*.*.*

geri gydytojai, ne visi mandagūs registratūros darbuotojos tragiškos. Buvo teigiamai bendraujanti, kuri dirbo dabar uždarytoje pusėje, bet kitos be komentarų.

2013-04-23, 09:05 | IP: *.*.*.*

Viskas, gal ir būtų neblogai, arti namų, gydytojai geri, bet dėl registratorių, visiškai nėra noro ten lankytis. Vis kažkuom nepatenkintos, net nesinori kam ir rekomenduoti lankytis šioje įstaigoje, vien dėl registratorių ši gydymo įstaiga tampa nemiela

2013-04-03, 10:49 | IP: *.*.*.*

Kaip ir geriau nei valdiškoje, bet praščiau nei privačioje Registratorės klaikios!!! Viskas būtų gal ir nieko, jei ne registratorės. Tarsi esi kaltas, kad joms tenka dirbti savo darbą. Piktos nemandagios grubios. Galvoju keist klinikai, ir vien tik dėl registratūros darbo.

2013-03-13, 19:28 | IP: *.*.*.*

Registratūroje nekulturingos, nemalonios, visiškai neįšmanios, tuščios, pasipūtusios
darbuotojos.
Gydytojos irgi vaikšto kaip žemę pardavusios. Toks įspūdis kad ateini ten numirti. Paskutinį kartą atėjau pagal registraciją, pralaukiau valandą prie gydytojos durų. Niekas net nesiteikė nieko paaiškinti ar atsiprašyti. Nesulaukus konsultacijos teko išeiti. Nepatarčiau šios įstaigos.

2013-01-02, 17:35 | IP: *.*.*.*

Nera nieko slykstesnio,nei sios istaigos registratores,ypac siaudine garbnota. Gydytojai normalus,odontologijos skyrius nuostabus,na bet registratores - BAISU! Nusprendziau su jais atsisveikinti ,nes nebematau prasmes gadintis nuotaika del gyvenimu nusivylusiu registratoriu,o tuos pacisu gydytojus randu ir kitur.

2012-11-28, 06:37 | IP: *.*.*.*

Gydymo įstaiga patogioje vietoje, greitas priėmimas, greitai atliekamos procedūros/suteikiama pagalba. Gana jauki aplinka. Mane gydantis gydytojas profesionalus, skiria pakankamai laiko, išsamiai paaiškina, jei reikia, iš karto nukreipia į kitą gydymo įstaigą. Registratūros darbuotojos yra šios įstaigos didžiulė bėda. Kultūros stoka, nemokėjimas bendrauti su klientais, aptarnavimas tikrai žemo lygio. Absoliutus nesiskaitymas su klientu (kuris faktiškai atneša pinigus į įstaigą). Šis mano komentaras paremtas keliais patyrimais, tikrai nėra vieno konflikto pasekmė.

2009-12-07, 14:01 | IP: *.*.*.*

Registratūra - šaukštas deguto, kuris gadina visą įstaigos įvaizdį. Registratūros "mergaitėms" bendravimo kultūros pamokos jau nebepadės. Negi vadovai nemato kokios ten vištos sėdi, kokie atsiliepimai apie jas, ir jau ne pirmus metus

2009-04-01, 15:31 | IP: *.*.*.*

Iskart israso siuntimus isamesniam ligos tyrimui. regsitraruros "mergaitem" reiketu pasimokyti bendravimo su pacientais kulturos.

2008-05-07, 07:56 | IP: *.*.*.*

siaubas ankšiau galvojau normali gydimo istaiga bet nuo vakar dienos mano nuomonė visiškai pasikeitė.atejau su 39 temperatura paprašiau seselės kad gyditoje ankšiau priimtu tai ta net užpakalio savo nuo sedinės nepakėlė varyti tokes darbininkes iš ten reikia kuo greičiau dar sėdi nepatenkintu veidu susiraukusi žiuri ta kuri po piet dirba maža akiniuota toke.gaila vadovo ne buvo.pasveiksiu tikrai skunda parašysiu.

2008-01-19, 23:19 | IP: *.*.*.*

:)

2007-11-26, 09:18 | IP: *.*.*.*

Gydytojai nesusikalba su registratūros darbuotojais, o tuo tarpu registratūra su gydytojais. Jei nori pakliūti pas gydytoją, tau lieps pasiskambinti po poros sav., bet deja po poros savaičių vietos nebus. tad kad ir tau skauda arba tu laukiesi visai nesvarbu, kviesk greitają ir pati važiuok kur išmanai. Mokėti tikrai nesuprantu už ką,nes ir kai kuriems gydytojams trūksta profesionalumo. Yra aišku ir gerų tiek gydytojų tiek registratūros darbuotojų man jų nuoširdžiai gaila..Ypač pasibaisėjus neperseniausiai atėjusia nauja registratūros darbuotoja pagyvenusi, šviesių plaukų.

2007-09-22, 12:06 | IP: *.*.*.*

neprofesionalumas