Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3434

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

78.1% Complete
3.9

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

57.6% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

69.9% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

84.5% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

62% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

72.5% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

70.2% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

60.5% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

67.3% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.2% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.2% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

34.2% Complete
1.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

56% Complete
2.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

30.3% Complete
1.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "AND klinika"
Pacientų atsiliepimai
2020-02-13, 15:00 | 1

Atveziau zmona konsultacijai (buvo uzsiregistravusi is anksto). Pralauke 15 min, Galiausiai asministratore priejo ir pasake: “Labai atsiprasau, ivyko kazkoks nesusipratimas, daktaras neatvaziuos, supainioti laikai ar jam operacija kitoj vietoj, nezinau. Galime pasiulyti kita savaite tuo paciu laiku...”
Kalba eina apie plastikos chirurgo konsultacija privacioje klinikoje, kur planuoji uzsirasyma gerokai is anksto ir isvakarese papildomai tvirtini savo vizita sms zinute. Paskaicius jau esamus atsiliepimus apie sia klinika, ko gero “nesusipratimas” tai istaigos darbo irganizavimo sinonimas

2019-11-07, 15:15 | 1

Pati blogiausia klinika kokioje teko lankytis. VISADA vėluoja priimti laiku! Ir nei atsiprašymo nesulauksi. Kažkada aš pati pavėlavau 5min, prieš tai matydama, kad vėluosiu paskambinau, atvykus manęs paprašė prisėsti ir palaukti kol pakvirs. Tada laukiau dar 10-15min, o kai gydytoja mane pasikvietė papriekaištavo, kad vėluoju! Sakau aš jau čia prie jūsų sėdžiu geras 10min. Sako aš žiūrėjau, jūsų nebuvo... Likau be žodžių. Dabar laukiu kito vizito jau 25min.

2019-08-01, 14:07 | 5

Administartorių bendravimo kultūra buvo pagerėjusi, bet tik trumpam. Šiai dienai ir vėl bendravimas yra labai nepagarbus. Nejaugi taip sunku suprasti, kad pacientai yra Jūsų klinikos klientai. Deja, bet nusprendėme keisti kliniką, nes neįmanoma. Toks vaizdas, kad reiklių pacientų sąmoningai stengiamasi atsikratyti.

2019-01-09, 09:15 | 1

Laukiau daugiau nei valanda paprasto tyrimo, jei jums brangus jusu laikas - rinkites Endemik ar kita privacia klinika.

2017-12-05, 09:54 | 2

Ši įstaiga yra tik biznis. Ji yra pritaikyta tik slogoms gydyti. Per 2 metus šioje klinikoje, pakeičiau 4 šeimos gydytojas, nes jos vis išeina iš darbo. Jau seniai nustojau bandyti atsiminti jų pavardes, nes ir atsimenant neįmanoma artimiausiu metu pas savo gydytoją užsiregistruoti. Jei yra tik kažkoks rimtesnis gydymas, nežinoma, kaip elgtis. Tikimasi, kad pats pacientas žinos visas procedūras ir teisinius dalykus. Registratūra yra pati opiausia klinikos vieta. Ta pati registratorė, dirbanti čia jau ilgą laiką, visai nežino ir nesupranta kleintų, procedūrų, nenumato situacijų, neinformuoja klientų, bendravimas yra labai nemalonus. Iš tiesų, per pastaruosius 2 metus esu susidūrusi su visokiausiomis problemomis klinikoje, todėl, jeigu tik manote, kad jums reikės vaikščioti, pas gydytoją daugiau nei dėl paprasto gripo, labai rekomenduoje pasidairyti kitos klinikos.

AND klinika atsakė

Reaguodami į Jūsų išreikštą kritiką, norėtume atkreipti Jūsų dėmesį į keletą svarbių detalių. AND klinikos prioritetas visada buvo, yra ir bus paciento aptarnavimo kokybė ir komfortas. Kaip bebūtų gaila, bet kartais iškyla įvairių nesusipratimų, kuriuos dažniausiai galima sklandžiai išspręsti abipusiu aktyviu bendradarbiavimu ir noru surasti visiems tinkamą sprendimą. Tačiau, kai prioritetu tampa skubėjimas savo neigiamų emocijų išlieti viešojoje erdvėje, nelabai kuo begalime padėti. Labai dėl to apgailestaujame. Dėl procedūrų išaiškinimo, tolimesnės taktikos, pirmiausia atsakingas gydytojas, skyręs gydymą, tačiau jeigu kyla papildomų klausimų, iš anksto (likus pakankamai laiko iki numatomų procedūrų atlikimo) užsiregistravus pas šeimos gydytoją, viskas gali būti nuosekliai paaiškinama, ar esant reikalui susisiekiama su gydančiu (procedūrą skyrusiu) gydytoju ir pacientui aiškiai ir suprantama kalba pateikiami visi atsakymai į rūpimus klausimus, susijusius su procedūra. Tačiau kad visa tai vyktų sklandžiai, vienas svarbiausių dalykų yra pačio paciento domėjimasis ir aktyvus dalyvavimas procese, susijusiame su jo paties sveikata, nenumetant visos atsakomybės medicinos personalui. Džiaugiamės, kad AND klinika yra subūrusi profesionalių šeimos gydytojų ir gydytojų specialistų komandą, tačiau pastaruosius metus visos sveikatos priežiūros įstaigos susiduria kaktomuša su gydytojų perdegimo sindromu dirbant nežmoniškai sunkiomis Lietuvos sveikatos apsaugos sistemos sąlygomis ir vis didėjančia gydytojų emigracija. Ko pasekoje labiausiai nukenčia pats pacientas, nes kuo toliau tuo labiau sutrikdomas sveikatos priežiūros tęstinumas ir pagalbos prieinamumas.
Tad kviečiame solidarizuotis ir už kokybiškesnę Jūsų sveikatos priežiūrą vis dar galite pasirašyti:
Lietuvos sveikatos priežiūros sistemos darbuotojų peticiją: http://peticijos.lt/visos/74520

2017-10-03, 21:54 | IP: *.*.*.*

Parasysiu ir as apie sita poliklinika atsiliepimus tvarkos ten nulis pastovej bardakas vien su registratura kazkoks chaosas....dar kol dirbo blondine tai kazkas aisku buvo o dabas s.... nieko nezino sako paskambinsim,bet niekada neatskambina. Gaila palikti klinika del gyd. Valiukienes tikrai geras specialistas moka prieiti prie vaiku...jai kam idi nuomone mano...

2017-09-21, 00:07 | IP: *.*.*.*

gydytojai aplaidus,is dallies dirba,o apie registraturos darbuotojas patylesiu,ypac ta kur sedi is desines..nemandagios,slykscios ir tt

2017-06-30, 16:46 | IP: *.*.*.*

Nezinau ar yra

2017-06-27, 11:51 | IP: *.*.*.*

Siaubingas registratūros aptarnavimas, atstumiantis, akiplėšiškas bendravimas. Šeimos gydytojos bendravimas visiškai atšiaurus, atsainus, šaltas. Nesinori grįžti ir tikrai nesinori spręsti savo sveikatos problemų tokioje atšiaurioje gydymo įstaigoje su tokiais "šeimos" gydytojais. Jums, AND, praverstų kursai, pradedant nuo bendravimo su pacientais, lyderystės pagrindų. Miekam nerekomenduoju eiti į šitą gydymo įstaigą.

2017-03-07, 14:55 | IP: *.*.*.*

Baisus registratūros aptarnavimas, atstumiantis, akiplėšiškas bendravimas. Šeimos gydytojos bendravimas visiškai atšiaurus, atsainus. Nesinori grįžti ir tikrai nesinori spręsti savo sveikatos problemų tokioje atšiaurioje gydymo įstaigoje su tokiais "šeimos" gydytojais. Jums, AND, praverstų kursai, pradedant nuo bendravimo su pacientais, lyderystės pagrindų.

2016-06-06, 20:26 | IP: *.*.*.*

10 balų gydytojui Sauliui Galgauskui, klinika susirinkusi daug puikių gydytojų, bet pati savininkės politika grynai komercinė, ir jokios mediko, norinčio padėti žmogui, gyslelės. Ir vis tik kai kurie šios gydytojai šoka virš savo nosies ir ima konsultuoti ne savo srityje, tokiu būdu pakenkdami ir pacientams, ir sugadindami pacientui parduodamą įrangą. Negražu.

2015-08-14, 17:44 | IP: *.*.*.*

Vadovei klausimas, ar vadovė Daugirda turi gydytojo licenciją ir ar medicinos įstaiga, kuriai vadovauja te turi licenciją.

;