Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 650

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.4% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

76.5% Complete
3.8

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.2% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.9% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

86.4% Complete
4.3

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

61.2% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

78% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

84.9% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68.6% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.1% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

82.6% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

85.1% Complete
4.3

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

68.4% Complete
3.4

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

56.5% Complete
2.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

73.6% Complete
3.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Senojo bokšto klinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-01-12, 13:55 | 4

Registracijos, vizitai pas gydytojus ir ju konsultacijos- viskas puiku. Tačiau klinika neatlieka issamiu tyrimu ligai nustatyti, kraujo tyrimas, slapimo tyrimas, ismatu tyrimui neima ir nesiuncia i laboratorija. Daugeli tyrimu norint pasidaryti siuncia kitur.

"SENOJO BOKŠTO" KLINIKA, UAB, (UAB, Senojo bokšto klinika) atsakė

Gal galite plačiau pakomentuoti situaciją el. paštu: tadas@sbklinika.lt?

2018-10-16, 22:51 | 4

Sveiki.
Vadovams reiktų įvesti tvarką su didžiulėmis eilėmis prie šeimos gyd.kabinetų!!!kam reikalinga registracija ir gaunama žinutė prieš dieną,jei visiškai nesilaikoma jos!!! Taip,žmonės suserga...netikėtai....bet jei jau planuojamas laikas,tai gal nereiktų prie gyd kabineto laukti po dvi val!!!!!! Kodėl neįvedama tvarka kaip yra pas gyd.ligononės priėmime ar kitur, kad med sesuo kviestų pagal pavardės, užsiregistravimo laiką,o tie ,kurie neturi talono,būtų užrašomi pvz.paskutinei darbo valandai,kuri ir būtų palikta susirgusiems. Dabar tai kažkoks balaganas!!! Visiška betvarkė!!!
Čiut ne muštynės laukiamajame!!! išeini iš darbo,pasakai,kad valandai(NES GI TURI TALONĄ RANKOJE SU PASKIRTU LAIKU), reikia "išsirašyti" vaistus, o gryžti po trijų!!!
Visiškai nėra jokios sistemos, kažkokie tarybiniai laikai su gyva eile kaip prie mandarinų prieš Kalėdas iš sunkvežimio!!!
Gydytojai puikūs, bet reiktų gerbti ir kitų žmonių laiką ir nervus!!!NES TIE VISI LAUKIANTYS PASIRINKO JUS!!!!

2018-01-30, 17:20 | 1

Atvažiuojanti iš Kauno gydytoja Jasaitienė bendravo labai nemaloniai. Neišklausė paciento nusiskundimų. Paskirti vaistai neefektyvūs. Mama liko nusivylusi konsultacija ir bendravimo kultūra. Gaila išleistų pinigų.

2017-08-19, 13:20 | 4

Neturiu žodžiu!!!!!

2016-12-22, 20:38 | 2

Esu visiškai nepatenkinta šios įstaigos darbu , bei aptarnavimo kokybe, talonu reikia laukti ilgai, niekada neturi vietų, nepriima vaiku su temperatūra reikia talono kuri pasiūlo po kelių dienų, o jei suteikia tokia malone ir priima tai reikia su karščiuojančiu vaiku laukti valanda ir daugiau eilėje, nepatenkinta nei priežiūra nei paslaugų kokybe, nusivyliau šia įstaiga ir niekam jos nerekomenduočiau.

;