Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 650

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

76% Complete
3.8

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.6% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.7% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

88% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

61.1% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

77.9% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

85.4% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.6% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

79.9% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

81.6% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

84.2% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

67.8% Complete
3.4

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

57% Complete
2.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

76.5% Complete
3.8

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Senojo bokšto klinika"
Pacientų atsiliepimai
2018-01-30, 17:20 | 1

Atvažiuojanti iš Kauno gydytoja Jasaitienė bendravo labai nemaloniai. Neišklausė paciento nusiskundimų. Paskirti vaistai neefektyvūs. Mama liko nusivylusi konsultacija ir bendravimo kultūra. Gaila išleistų pinigų.

2017-08-19, 13:20 | 6

Neturiu žodžiu!!!!!

2016-12-22, 20:38 | 2

Esu visiškai nepatenkinta šios įstaigos darbu , bei aptarnavimo kokybe, talonu reikia laukti ilgai, niekada neturi vietų, nepriima vaiku su temperatūra reikia talono kuri pasiūlo po kelių dienų, o jei suteikia tokia malone ir priima tai reikia su karščiuojančiu vaiku laukti valanda ir daugiau eilėje, nepatenkinta nei priežiūra nei paslaugų kokybe, nusivyliau šia įstaiga ir niekam jos nerekomenduočiau.

2015-03-13, 11:26 | IP: *.*.*.*

Nesuprantu, kam privačioje klinukoje, kurioje gydytojo koncultacija kainuoja gana daug, reikalingas šeimos daktaro siuntimas??? Vadinasi mokame "dvigubai" - koncultacija grynais + iš ligonių kasos....... Verta dėmesio detalė. Koncultaciju "kokybe" stebėtis neverta - kaip gali gydytojas per vieną dieną 3 gydymo įstaigose dirbti kokybiškai? Net ir fiziškai tai sunku, o toks teiginys kaip "profesionalumas" - čia net neegzistuoja.

2015-01-13, 15:57 | IP: *.*.*.*

Žinojau, kad šios klinikos tyrimai ir konsultacijos brangios, bet buvau tam pasiruošusi, nes sveikata brangesnė už pinigusi. Užsiregistravome širdies echoskopui su konsultacija (kaina didesnė nei tyrimo be konsultacijos). Tiesa, nelabai buvo aišku, kaip gydytojas gali atlikti echoskopą be konsultacijos. Bet maža ką - gal be žodžių, tylom padaro ką reikia ir surašo į lapą. O tu - žinokis ir analizuokis. Todėl pasirinkau echoskopą su konsultacija. Atėjome paskirtu laiku (net gi anksčiau). Į kabinetą įėjom tik po gero pusvalandžio. Na, tiek to, maža ką kam kokią ilgesnę konsultaciją suteikė. Tačiau, kai mes kabinete praktiškai pratylėjom (neskaitant to, kad atsakiau į daktarės klausimus, koks vaiko svoris, ūgis, metai ir ar dar kuo serga), gydytoja atliko echoskopinį tyrimą ir visą laiką rašė. Rašo ir tyli. Na, manau taupo mano pinigus - užskaitys kaip už echoskopą be konsultacijos. Galiausiai pasakė, kad širdis absoliučiai sveika ir be jokių pakitimų ir jokių patarimų neturi. Būtų visai džiugu, nes gi sveikata - brangiausia. Tik už tą "konsultaciją" su echoskopu (plius siuntimu) paskaičiavo 69 EUR. Gal aš blogai vertinu, bet prieš keletą metų tokį pat tyrimą su konsultacija atliko kita gydytoja (beje, tuo metu žymiai pigiau - tik 100 ar 150Lt), bet gydytoja su manim kalbėjo, rodė echoskopo ekrane rezultatus ir pasakojo, kas yra kas. Paprastai, žmogiškai, bet kalbėjo, t.y. konsultavo. O šį kartą teko susimokėti už tylą. Kai registratūroje pasakiau, kad mano nuomone konsultacijos nebuvo, (juk praktiškai pratylėjome), o ir bėdų nerado, tai ką ten konsultuoti... administratorės pasakė "džiaukitės, kad sveik, o gydytoja gera specialistėi". Taip, ačiū joms už patarimą. Džiaugiuosi. Neabejoju, kad ir gydytoja - gera specialistė, gerai supranta kas tame echoskopo ekrane matosi.

2014-05-06, 16:56 | IP: *.*.*.*

Aplinka nesutvarkytas, ypač įvažiavimas (neasfaltuotas ir duobeėtas kelias), kainos yra aukštos (pvz. 3 kraujo tyrimai kainuoja 90 lt) kur poliklinikoje 21 lt, darbuotojos registraturoje ne kvalifikuotos (net negali taisingai užrašyti paciento tel. nr.), eilės prie kabineto, laiku nepranešama apie pasikeitimus, esu nepatenkintas, tokią pat nuomonę gyrdėjau sedint eilėje) ir kitiems patariu nesinauduoti paslaugomis. Gydymo procesas užtrunka ilgiau nei poliklinikoje tačiau dar už pinigus. Jūsų teisė rinktis!!!!

2013-09-02, 08:36 | IP: *.*.*.*

sako , kad daro storos zarnos ištyrimą su narkoze ir lupa pinigus , o is tikrujų daro tik su nuskausminimu ir jokios narkozes APGaViKAi

2013-05-13, 18:14 | IP: *.*.*.*

Jeigu už ausies išplovimą reikia mokėti 90 lt,taip sakant ausies isplovimas kainuoja 20 lt, tiesa darbuotoja net nepasistengė panaudoti sterilizuoto vandens, bet įleido iš krano! O jau "gydytojos" konsultacija , kuri kainavo 70 lt. truko vos 5 minutes, nors as pats zinojau, kad ausyje yra sieros kamstis. Daugiau i sia istaiga kojos nekelsiu!

2013-02-05, 20:25 | IP: *.*.*.*

Yra rūbų spinta kaip namie Registratorė nemaloni registruojantis telefonu, gydytojos konsultacija - visiškai bevertė, 33 lt ir ateikit po savaitės....

2012-04-12, 10:39 | IP: *.*.*.*

STEBINA registratūros darbuotoja(šviesių plaukų mergina)-seselė savo grubumu ir agresyvumu. paklausus ar reikia siuntimo pas specialistą,atrėžė, kad- NE. Atėjus paaiškėjo, kad su siuntimu būtų kainavę mažiau,tačiau ji to nedetalizavo. Laukdama eilės tą patį išgirdau ją sakant kitam besidominčiam pacientui.Žodžiu-svarbiausia-pinigai,o žmogiškumo principai-paminami.

2011-08-05, 15:42 | IP: *.*.*.*

Esu labai pasipiktinusi registarutos darbuotojomis (1 ame aukste) nesuteikia reikalingos informacijos ,gydytojai isejus atostogu ,nera pavaduojancios gydytojos (reikia laukti kol grys tavo gydytoja)menesi,o gal 2.Istaigos vadovas(jaunas)nemandagus,uzuot atsiprases uz nepatogumus soka i akis (teko susidurti),ginantis savo personala ir visai abejingas pacientui,slykstu man ten ir eiti ,nuejus ten pastoviai patiriu stresa,kuris man labai kenkia.

2010-08-10, 13:57 | IP: *.*.*.*

atvykus pas gydytoja nustatytu laiku, dar ilgai tenka laukti už duru

2010-03-19, 23:23 | IP: *.*.*.*

Nuo šių metų šioje įstaigoje viskas labai pasikeitė. Pirmo aukšto registratūroje dirbantis personalas nemandagus dažnai ir nekompetetingas. Labai trūksta buvusio kolektyvo. Dėl neteisingo užregistravimo teko aiškintis su direktoriumi.Jaunas, bet labai nemandagus. Išėjau verkdama, nes pajutau, kad ligoniai jam yra visai nesvarbūs. Buvau užregistravusi vaiką, bet pasirodo ta gydytoja vaikų nepriima. Tai man atsakė - mokėk pinigus, priims, bet gydytojo antspaudo nebus. Pasirodo čia yra ne gydymo įstaiga, o pinigų kalvė.

2009-11-26, 08:04 | IP: *.*.*.*

Šios įstaigos šeimininkas rūpinasi tik savo gerove.Laukiamajame nejauku,langai matiniai,tamsu,pastoviai dega šviesa,nes pro langus dienos šviesos nematyti.Nėra naujos reklamos apie paslaugas,vaistus...Belaukiant pas gydytoją net nėra ką paskaityti.Kiek įstaiga veikia,nė karto nebuvo atnaujinta nieko.Delfiną ant sienos kaip pakabino,taip tebekabo.Nėra jaukumo jokio

2008-11-04, 19:09 | IP: *.*.*.*

laukiamieji prie kabinetu mazi,perpildyti,nera net kur apsisukti ,kai daug zmoniu,kosmaras tikras. vienas i kita kvepuoja...

;