Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2327

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.9% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

75% Complete
3.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.3% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

78.1% Complete
3.9

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

44.1% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

82.1% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

86.7% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

58.5% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

63.8% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

85.3% Complete
4.3

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.3% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

37.2% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.8% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2016-09-27, 23:51 | IP: 78.61.210.150

Jau nuo mazu dienu manimi rupinasi gerb.gydytoja L.Krisciuniene, kuri ne tik sugeba israsyti vaistus, ar pamatuoti kraujospudi, bet ir labai labai siltai bendrauja. Kiekvienas vizitas pas sia gydytoja man buna laukiamas:) o ir seseles labai paslaugios ir labai siltai bendraujancios, aciu Jums!

2015-04-22, 16:03 | IP: *.*.*.*

Patinka gyd. Pečiulienės atidumas. Nėra internete centro svetaines ir galimybės sužinoti gydytojų darbo laiką ir galimybės užsiregistruoti internetu.

2012-09-27, 14:23 | IP: *.*.*.*

Nuosirdus aciu Gerb.Gydytojai Armoskienei ir slaugytojoms uz Ju sunku darba. Tenka labai ilgai laukti eileje prie gydytojo kabineto duru,nepaisoma talonu tvarkos.

2012-08-13, 17:31 | IP: *.*.*.*

Labai abejotinas kai kuriu registraturos darbuotoju profisianalumas.

2010-11-06, 19:57 | IP: *.*.*.*

eilės, skubėjimas,

2010-06-09, 09:07 | IP: *.*.*.*

Laukti eilėje apie pusvalandį čia norma. Sergant talonas laisvas tik po savaitės, bet "galite ateiti rytoj, gal gydytoja jus priims" GAAAAAL :) Supraskite taip, prastovėsite eilėje porą valandų su temperatūra, "pabendrausite" su pensininkais. Šaunu...

2009-10-26, 16:35 | IP: 62.80.225.89

Iškviesti į namus neįmanoma net turint 39 laipsnius karščio. Prašoma nusimušti temperatūrą ir ateiti "pastovėti eilėse" ...

2009-01-11, 16:32 | IP: 62.80.250.108

Arti namų Eilės