Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2212

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.3% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.7% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.7% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

66.1% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.8% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

43.3% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

77.4% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.4% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.3% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75.1% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.8% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

73.9% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

33.3% Complete
1.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.3% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

31.2% Complete
1.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "KLAIPĖDOS SENAMIESČIO PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRAS"
Pacientų atsiliepimai
2020-03-03, 11:45 | 1

Laukimas nepakenčiamas. Kiekvieno vizito metu reikia laukti 2 val. Neįmanoma susiplanuoti... Norint išsiprašyti iš darbo paprastam vizitui, reikia visos dienos.

2020-02-19, 14:28 | 10

Gydytoja Mažrimienė maloni, bet kalbėjo ne tik tai, kas priklauso pagal jos kompetenciją.
Kineziterapeutės nuostabios!
Fizioterapijoje nuo vienos darbuotojos ausys buvo išūžtos, bendravimas nepagarbus, nemalonus...
Tad rekomenduoju čia TIK kineziterapeutes or oš dalies gyd. Mažrimienę. Ačiū Joms!

2019-06-03, 17:41 | 6

Štai jau sėdžiu 3 valandas prie šeimos gydytojo ir laukiu kol priims. Sesutė išeina ir kviečia bet ką, žmonės užsirašę iš anksto laukia valandą ir ilgiau. Kvepia tarybiškumu. Registratūroje nepatenkintos ir nemalonios darbuotojos. Šiais laikais 3 valandas praleisti laukiant vizito yra per brangu! Štai praradote dar vieną klientą. Linkiu tapti europietiškesniems ir susitvarkyti viduje.

Nerekomenduoju niekam.

2016-08-24, 15:33 | IP: 37.44.162.28

Savo Gyd.esu patekita.Tik reikia ilgai laukti.

2014-08-26, 11:44 | IP: *.*.*.*

Siaubas, o ne gydymo istaiga!

2007-03-31, 13:55 | IP: 88.118.47.54

OK nERA