Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1300

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

62.8% Complete
3.1

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

81.3% Complete
4.1

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

71% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

58.7% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75% Complete
3.8

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

90% Complete
4.5

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

85% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

83.5% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

90% Complete
4.5

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

95% Complete
4.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

25.8% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

Nėra įvertinimų
Pacientų atsiliepimai
2018-03-13, 19:11 | 3

1. Neturi savo parkingo, o su luzusia koja ir ramentais eiti is kazkur toliau per balas ir tirpstanti sniega nelabai patogu. 2. Labai nuvyle aptarnaujancio personalo darbas. Mielos kasininkes, atskaitancios pinigus is kliento, pasirodete labai neprofesionaliai plepedamos apie boulingus ir visokius kitokius laisvalaikio praleidimo budus. Sumokejau nemazus pinigus uz paslauga, bet mokejimo metu buvau tarsi nematomas zmogus. Tipiskas Kalvariju turgaus darbuotoju lygis. Pasilikite savo darbo uzkulisius sau ir pries klientus elkites deramiau.

2013-09-18, 23:23 | IP: 88.119.189.240

greitas ir efektyvus problemos sprendimas, ateityje jei reikes(geriausiai butu, kad nereiketu) visada kreipsiuos

2009-02-26, 20:32 | IP: 84.240.59.15

Gydytojas buvo malonus, o ten pat esancioje parduotuveje galima isigyti ko reikia, nereikia ieskoti kitur, net i namus gali atvaziuoti.

2006-08-21, 15:32 | IP:

PUIKI GYDYMO ISTAIGA.

;