Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 116

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.8% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

54.5% Complete
2.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

45.6% Complete
2.3

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.3% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

61% Complete
3.1

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

28.3% Complete
1.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.7% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

48.8% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.8% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

46.7% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

53.1% Complete
2.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

50.3% Complete
2.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

9.8% Complete
0.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.9% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2019-12-27, 19:07 | 1

Su 39.5 temperatura pralaukiau nuo 11h iki 13:40 ir dar pamatuoja temperatura bekontakciu termomentru ir pasako tu temperaturos neturi rode 37.4. Namo gryzau pamatavau 39.8.

2017-08-29, 03:19 | IP: *.*.*.*

Visi kiti skyriai veikia gana gerai, bet kalbant apie odontologijos skyrių, tai tiesiog trūksta žodžių. Gydytojai nelabai teikiasi padėti pacientams, man paskirtas gydymas buvo neveiksmingas, tad teko kreiptis į kitą gydymo įstaigą. Jie dirba gerai tik jei žmogus pažįstamas arba gydytojai gauna duoklę "į kišenę". Baisu.

2017-08-16, 16:01 | 1

Tvarkos nėra visai. Pries menesi liftas sugedo, tai tebetaiso. Laukem 1,5 val., vaiku skyrius 3-iam aukste, tai gali sportuot su vezimuku ant peties. Pastatytas kudikiu vystymo stalas, bet proto pastatyt net siuksledeze neuzteko, apie palutes kad padet net nekalbu. Geda turetu but tokios istaigos "vadovui", ukiskumo nerasta.

2017-01-10, 21:03 | IP: *.*.*.*

Kiek neteko lainkytis poliklinikoi,niekada dar taip nebuvo kad daktare Samaviciene ,dantu gyditoja neprieme zmogaus su skaudanciu dantim, ir pasiunte ten kur daresi pries tai pas kita gyditoja. Jai nesvarbu kad 3 kartus buvo prasyta apziuret danti "nors "

2014-10-05, 09:49 | IP: *.*.*.*

kam iš vis reikalingos valstybinės medicinos įstaigos, jei nėra suteikiama pagalba, o yra siunčiama vistiek į privačias klinikas, kur reikia mokėti nemažas sumas už gydymą, nors aš kas mėnesį moku už soc. draudimą apie 500 lt. jau geriau tie pinigai pereitų į privačią kliniką ir aš žiunočiau, kad mano sveikata bus pasirūpinta.

2011-09-03, 17:10 | IP: *.*.*.*

labai nenoriai duodu siuntima pas specialistus.po gydimosi ligonineje labai sunku atsigaut

2008-01-15, 18:44 | IP: *.*.*.*

Vargšai zarasiškiai, jei ne Vilniaus, Kauno ar kitos aukštesnio lygio gydymo įstaigos, ne vienas pirma laiko nueitų į kapus...

2007-06-13, 10:08 | IP: *.*.*.*

vidurinysis personalas nesilaiko profesinės etikos(labai dažnai pacientui vos uždarius kabineto duris apie jo sveikatą ir asmeninį gyvenimą skleidžiama informacija kolegoms ir pulkui pažįstamų)

2007-04-01, 20:56 | IP: *.*.*.*

Jei būtų konkurencija-- ji, bankrutuotų

;