Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3551

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.2% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.2% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.3% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

49.6% Complete
2.5

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

68.2% Complete
3.4

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

37.4% Complete
1.9

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

56% Complete
2.8

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

58.9% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

48% Complete
2.4

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.5% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.3% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

13.4% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.6% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

36.9% Complete
1.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Molėtų rajono pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2020-06-27, 08:37 | 7

Nesuvokiama kaip šeštadieniais gali nebūti budinčio odontologo....
Suprantu molėtiškius, kurie persiregistruoja į Utenos ''Šalaviją"

2019-11-11, 10:56 | 2

Registratūroje dirba keletas malonių moterų, bet šypsena nepadeda išspręsti problemų. Kai bandai gauti reikiamus atsakymus arba prašai talono pas šeimos gydytoją, tai jo negausi, nes kažkodėl registratūroje negali jo suteikti, siuntimą turi išrašyti gydytojas (specialistas) ir jei kažkas netenkinta, siūlo eiti privačiai arba persiregistruoti į kitą gydymo įstaigą. Atėjus į kabinetą esi apšaukiamas gydytojo be jokios pateisinamos priežasties, nėra įsigilinama į situaciją, ypač jei ji nėra "standartinė". Šios įmonės darbuotojams trūksta kompetencijos ir supratingumo.

2018-10-19, 08:13 | 2

Danties taisymas pas odontologę Lukošienę nebuvo itin malonus, danties taisymo metu nustojo veikti vaistai ir teko kentėti skausmą iki kol užtaisė dantį. Po kelių mėnesių ta šaunioji plomba iškrito teks eiti pas KITA odontologą, nes patyriama labai nemalonus žando raižymas :)

2017-09-13, 14:21 | IP: *.*.*.*

Registratūroje išvarė pasakė kad nerimta traumą ir nedavė ligos istorijos

2017-07-27, 00:56 | IP: *.*.*.*

Sėdi tik isssisiepus kaip malpa. Čia skirta bareikienei

2016-09-02, 00:37 | IP: *.*.*.*

Visu pirma yra labai sunku patekti pas savo daktara. Patekus pas savo daktara vizitai kartais buna nemalonus. Nes daktaras bunu jau pavarges po visos darbo dienos nuo perdidelio kruvio. Atmestinai ziuri i pacijento problema. Gyditojai nekompetetingi. Neismanantis savo darbo. Labai ilgai reikia laukti slapimo tyrimo bei ne visa laika padaro BENDRA KRAUJO TYRIMA. Esu labai nepatenkinta visa Moletu gydimo istaigos sistema. Kvieciasi prisiregistruoti i seimos centra o visu pirma yra priimami vaikai ir jai pacijentas blogai jauciasi niekas jo nepriims jis turi sedeti ir laukti.

2011-11-23, 17:20 | IP: 195.182.83.150

Puiki gydytojų ir med. personalo komanda! Profesionali administracija. Geresnė paslaugų kokybė ir ios daug prieinamesnės, nei didmiesčiuose. Ačiū už tai.

2011-11-22, 13:21 | IP: 84.32.80.171

labai vertinu direktorės M.Linkevičienės darbą nors ji griež ta reikli ir nepasiduodanti gina savo įstaigos prestižą tačiau pagal laikraščių straipsnelius yra spraudžiama į kampą dėl politinių ambicijų kažkodėl to nebuvo daroma kai ligoninės direktorius Saugūnas švaistė milijonus o čia pasirodo dirbti pelningai neriamiamai yra nusikaltimas

2009-01-31, 08:43 | IP: *.*.*.*

Labai jau rupi tiems visiems gydytojams pinigines dovanos, net neziuri kitu atveju i ligoni, apskritai tai rajonine poliklinika ir susirenka tikrai neturtingi zmones. Be to kodel esant apdraustam turi moketi gydytojui papildomai ir dar seselem, nors jos is viso neatlieka jokio vaidmens.