Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1648

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

86% Complete
4.3

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.5% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.9% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

66.9% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95.3% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

66.4% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

80.6% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

93.3% Complete
4.7

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

98.4% Complete
4.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

85.3% Complete
4.3

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.4% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

83.4% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

60.7% Complete
3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

53% Complete
2.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

69% Complete
3.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2023-02-03, 17:02 | 7

Nerekomenduoju šios klinikos. Niekada negrįšiu ir kitiems nesiūlau.
Paviršutinis gydymas, neaiški gydymo eiga. Viskas daroma paskubomis nesigylinant nei į problemą nei efektyvų gydymą.

2023-02-02, 17:20 | 9

Nerekomenduoju šitos klinikos jeigu Jums svarbu išsami konsultacija, aiškus gydymas ir aiškūs paskyrimai po procedūros.
Mano atveju vizitai trūkdavo po 10 min, į klausimas kas ir kodėl neatsakyta. Tiesiog "daroma". Po kiekvieno 10 min vizito mokama 100Eur ir daugiau. Kiek matau, Jūsų tinklapyje yra rašoma: "Konsultacija ir echoskopija sekant folikulų brendimą 70€."
Tada kodėl mokėta buvo 110Eur?
Už 2 min apžiūrą ir pasakymą kada ateit kitai apžiūrai?
Ne piniguose gal net ir esmė. Bet kai ateini procedūrai ir paklausi gydytojos dėl vaistų vartojimo PO, jinai net nežino ką vartoja pacientas (net buvo perklausta vėl vaistų pavadinimo ir netgi nusistebėjo) ir ar reikia toliau vartot - peržengia visas ribas. Manau gydytojas privalo būti susipažinęs ką vartoja pacientas, normaliai papasakoti ką vartoti po procedūrų. O ne "atlikt" darbą, paskirt papildomus vaistus ir atsisveikint.
Toks jausmas, kad yra prioritetas ne padėti, o paimti kuo daugiau pinigų iš paciento.
Visiškai nerekomduoju šios klinikos specialistų.

2019-01-22, 15:15 | 3

Apsilankymai šioje klinikoje yra pati blogiausia mano patirtis.
Nepaisant to, kad užsiregistruoji mokamoms procedūroms ir tyrimams, atvykus sutartu laiku visus kartus teko laukti, kartą 30, kitą kartą 2 valandas. Personalas neprofesionalus, užsiregistravus vienai procedūrai, atvykus pasirodo, kad užrašė kitai, nors instrukcijos buvo gautos būtent tai procedūrai, kuriai buvo registruojama, vietoje atsiprašymo-akių draskymas, kad ne taip supratau. Atvykus anksčiau, turėjau paprašyti, kad įjungtų šviesą laukiamajame, nors klinikos darbo laikas buvo praisidėję.
Niekada niekam nerekomenduočiau šios klinikos, kurioje jautiesi kaip kažkam skolingas, o ne mokus pacientas.

2016-12-02, 11:19 | 1

Lankiausi pas gydytoją Tomą Lūžą. Gydytojas atrodo profesionalus ir bendrauja maloniai.
Tačiau priėmime du kartus iš dviejų susidūriau su labai nemandagiu elgesiu.
Administratorė ar kažkas atsakingas už priėmimą, man atėjus nesugebėjo pasisveikinti ir aš turėjau laukti, kol panelė baigs susirašinėjimą telefonu, kad atkreiptų į mane dėmesį.