Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1648

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

86% Complete
4.3

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.5% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.9% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

66.9% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95.3% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

66.4% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

80.6% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

93.3% Complete
4.7

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

98.4% Complete
4.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

85.3% Complete
4.3

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.4% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

83.4% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

60.7% Complete
3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

53% Complete
2.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

69% Complete
3.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2023-03-28, 21:33 | 5

Labai dėkoju gyd. Audroniai ir visam kolektyvui už nuoširdų rūpinimąsi ir suteiktą profesionalę pagalbą. Jų dėka auginame sūnų. ( IFV pavyko iš pirmo karto.). Didžiausios sėkmės darbuose. Božena

2023-03-07, 20:29 | 4

Esame labai dėkingi šiai klinikai ir visam jos personalui už sėkmingai atliktą gydymą.
Siekiant norimo rezultato, svarbu vertinti gydytojų patirtis ir profesionalumą, todėl esame labai laimingi, pasirinkę šią kliniką.
Dėl bendravimo su gydytoja ir kitu personalu niekuomet nekilo problemų. Priešingai - visuomet jautėmės maloniai priimti ir taip pat maloniai priimami iki šiol.
Sėkmės darbuose!

2020-01-09, 09:06 | 8

Viskas, išskyrus kai kurias seseles, kurios labai neprofesionaliai, netaktiškai, nemandagiai bendrauja, buvo super.

2019-10-22, 08:52 | 4

Tikrai sita vaisingumo klinika siulyciau,specelistai saziningi.Nepiknaudziauja pacijentu norais.Si klinika nezaidzia pacijantu embrionais.Atiduoda tiek susikure.Ko nedaro kt klinikos.Mes su vyru siulome sita vaisingumo klinika Jums ieskantiems pagalbos.Personalas nuostabus.Embriologai saziningi,deda visas pastangas.

2018-06-12, 04:15 | 2

Gydytojas Lūža pas kurį lankiausi man labai patiko, taip pat ir seselės kurios jam asistavo. Labai gaila jog atrodo maža, bet man labai užkliuvusi "smulkmena" gadina visos klinikos ir kompetentingo personalo įvaizdį. Registratorė (ar kaip ją kitaip būtų galima pavadinti) yra arogantiška, neišlendanti iš telefono, nemandagi. Atejus pirmą kartą net nepasisveikino, o man viskas toje klinikoje buvo nauja... Nieko nežinojau, net kur prisėsti. O jau kai ėjau kelintą kartą, tai net to pasisveikinimo ir nebesitikėjau. Bet kai žmogus keliauji į privačią kliniką ir moki tokius pinigus, tai tikiesi, bent elementarios pagarbos kliento/paciento atžvilgiu.

2017-06-23, 13:06 | IP: 5.20.99.251

Labai dėkingi visai klinikai ir gydytojems.