Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 328

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.1% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

55.4% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.3% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

45.3% Complete
2.3

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

74.2% Complete
3.7

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

41.9% Complete
2.1

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

59.1% Complete
3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

49.7% Complete
2.5

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

56% Complete
2.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.6% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60.9% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

66.3% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

31.6% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.4% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

42.1% Complete
2.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Jonavos pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2024-06-18, 19:57 | 7

Miglė Žiukaitė įrengė striptizo šokių stulpa ligoninėje. Ir darbo metų šoka pacientams apsvaigusi nuo alkoholio darbe . Vietoj mineralinio vandens darbo metu geria samanę ir tekilą .Miglė žiukaitė ligoninėje įrenginė naminukės fabriką ir jai vadovauja. Higienistei miglei Žiukaitei nusišik ant darbo inspekcijos ir ant ligoninės pacientų ,Miglė žiukaitė vietoj abrazyvinės pastos dantų higiena darbo su išmatomis jas suviniojus į švitrini popierių, kaip saldainį . Miglė žiukaitė šika savo kolektyvo viduje taip, kad atėjus į kabineta pacientui smarvė tokia,kad pacientas turi įeiti į kabinetą dėvint ant galvos dujokauke. Bravo Migle su sutaupai ligoninei lėšas kurias ligoninė butų išleidus civilinės saugos mokymas,Kai Miglė užperdžia tai visoje Jonavoje įsijungtia civilinės saugos sirena skelbianti apie oro pavojų Jonavos mieste. JI net savo darbo vietos nesugega susitvarkyti .Jeigu jonavos pspc surengtume perdimo varžybas tai 1viena atitektu jau subinlaiže tituluotai Miglei žiukaitei Ką veike ligoninės direktorė A.Silovienė kad Miglės Žiukaitės ir nERIJAUS PATAMSOS NEATLEIDŽIA IŠ DARBO .NERIJUS VEVYKDO SAVO PAREIGINIŲ INSTRUKCIJŲ KURIAS PASIRAŠĖ kaip buvo įdarbintas arba jas vykdo prastai tai yra kaip vyras kuriam pelenai iš užpakalio byra yra apkiautes o ligonineje elgiasi kaip kas nori tikrų tikriausias zoologijos sodas ir kultūros prasme ir paslaugų kokybės prasme Nerijus Patamsa paskutini karta raudamas pacientei dantnį šiš apsižioplino ir sumaišė vaistuis vietoj nuskausminamų suleido dviguba doze varfarino kraują skystinančių ir paliko gulėti pacientą kraujo klane ne su servetėle nenuvales kraujo pasientas iš kabineto išėjo su kruvinais rūbais. Kodėl Silovieve šių darbuotojų neatleidžia iš darbo ir neatima kasmetinės premijos blogai įverindama ir darydam metinį audita bei skirdama kintamosios dalies premijas.Kodėl apie tai kas vyksta pspc nesidomėjo darbo inspekcija, kėdės odontologinės rengeno kabine buhalteriškai nusidėvėje jų finansinė vertė lygi 0. Kėdžių sprandžinos į užpakalį lenda pasientams. Silovovie bijo tingi arba nesupranta kad reikia iš savivaldės mero paprašyti kad jas atnaujintų pacientai turi stovėti eilėse su gydytojais neįmanoma susisiekti.

2022-11-26, 16:42 | 1

Kam reikalingas šitas portalas? Apie Jonavos poliklinikos registratūros nepagarbą pacientams kalbama daug metų. Žmonės rašo, skundžiasi, Kas iš to? Į tai niekas nereaguoja. Į registratūrą baisu skambinti, rėkia, mėto ragelį.

2022-07-21, 04:22 | 3

Jonavos priėmimas kažkoks kosmosas, nuvykus su galvos trauma, ne tai kad iškviestu traumatologa liepe iškart važiuoti į kauna, sorry bet ne nakti siūlyti vykti į kauna kaip ir šeip savijauta yra prasta, galvos trauma ne rankos lūžis su kuriuo dar pajėgtum nuvykti kažkur pats bet jau siust į kauna viena žmogu tai nelogiška kaip sukasi galva

2022-02-21, 13:43 | 1

Paskambinus į registratūra pokalbis buvo labai nemalonus, į klausimus atsakyti normaliai nesugeba, negana to, kad kalbėjo chamiškai tai dar ir numetė ragelį man dar nepabaigus sakinio. Ši įstaiga tikrai žemiau nulio. Žmonės lyg ir suaugę, o bendrauti visai nemoka. Bjauru.

2021-08-17, 13:50 | 1

Registratūros darbuotoja nemoka bendrauti telefonu. Dejuoja kviečia JĖZŲ ???? o paklausus to pačio klausymo kurio nesupratau atsakymo padeda ragely. Taip ir neužsiregistravau pas daktarę. Nes nemalonu skambinti tokiai registratūros darbuotojai… reiketu keisti darbuotojas tokias, arba eiti pasimokinti kaip bendrauti su savo klientais.

2021-08-13, 18:11 | 2

Registraturos bendravimas tragedija , gyd skambints 20 kart niekas nekele telefono ragelio visa valanda skambinta ir nesusiekta . Geda registratorem paprasius kito daktare telefono nedave bendravo nemandagei sauke.

2021-08-13, 18:11 | 2

Registraturos bendravimas tragedija , gyd skambints 20 kart niekas nekele telefono ragelio visa valanda skambinta ir nesusiekta . Geda registratorem paprasius kito daktare telefono nedave bendravo nemandagei sauke.

2020-10-18, 11:11 | 7

nusiviles

2020-07-23, 23:53 | 1

Nerekomenduoju

2018-05-13, 23:22 | 2

Viskas butu gerai jei ne konsultacines poliklinikos registraturos darbuotojos.Siaubas kazkoks.Sedi visos susireiksminusios.Visada susiraukusios,kalba atzagariai.Nemalonu net eiti ten.Baisu kazko paklausti,pakeltu tonu atsako.

2017-11-20, 12:53 | IP: *.*.*.*

Neduok dieve pakliut pas gydytoja Orlova. Pati nezino ka raso ir kur siuncia, nors istaigoje dirba jau daugeli metu. Apie rentgeno personalo bendravima isvis patyliu... Ka gero turim, tai priimamaji, padeda net ir savaitgaliais BE JOKIU KYSIU, bendrauja nuosirdziai ir isklauso.

2017-07-23, 22:31 | IP: 88.223.72.73

Teko liepos 20 d. bendrauti su gyd. Olencevičiute. Pati suklydusi, apkaltino mane ir mano dukrą melavimu, o kai aiškinantis pas pavaduotoją paaiškėjo, kad gydytoja pati neteisi, net neatsiprašė ir toliau bandė kelti savo vertę. Juk ne tik gydytojas žmogus, bet ir mes, pacientai, žmonės

2017-05-19, 09:59 | IP: 46.249.171.60

Dėmesingi, malonūs gydytojai, todėl ir įstaigoje malonu lankytis.

2017-01-10, 15:38 | 1

Tualetose labai nesvaru visada bjaurus kvapas ,net Maksimoje malonu uzeiti ,jog tai poliklinika cia turi buti svaru ir kvepeti taip pat WC nera pakabu ir tualetinio popieriaus jog tai 21 amzius .

2015-08-10, 00:35 | IP: *.*.*.*

Džiaugiuosi, kad yra liftas, erdvi registratūros patalpa, greičiau pavyksta prisiskambinti į registratūrą. Nemalonu, kad per Sergu.lt neleidžia registruotis pas šeimos daktarą 2 vizitams į priekį. Pvz: turiu taloną 12 d. pas šeimos daktarę, 19 d. vyksiu į KMUK. Grįžusi su atsakymais iš Kauno, norėjau 20, 21 d.d.
(kol dar atostogauju) patekti pas savo gydytoją. Sistema manęs neregistravo. Taip laikas labai užsitęsia.
Konsultacinės poliklinikos registratūroje dirba labai nesėmesingos ponios. Vargina tvarka, kai registruojiesi su siuntimu: atstovi eilę turėdamas siuntimą, o kai ateina vizito diena, vėl stovi eilėje prie registratūros, kad gautum į rankas kortelę. Kodėl? Manęs neįspėjo, kad turiu atvykti gerokai anksčiau, vėl turėsiu laukti eilėje.Taip pavėlavau paskirtu laiku pas gydytoją. O keisčiausia, kad regisrtatorės jokio lapo nepildė ir neklijavo į ligos istoriją. Tiesiog mėgavosi rodydamos savo viršenybę, priversdamos laukti. Gal galima korteles paduoti kaip nors pagreitinta tvarka? Be to, po registratūrą zuja būrys darbuotoju, o dirba 1 ar 2. Ir dirba labai lėtai.

2013-01-25, 20:06 | IP: *.*.*.*

Registraturos kolektyvas tik maloniai priema ,netaip kaip istaigos medikai! Jonavos poliklinikoje ,atejus sergant ,su dideliais skausmais ,seimos gydytoja pareiskia ,pradzioje( ir vel tu atejai ?)Poto pradejus sakyti kokios problemas turiu ,jinai pasake ,kad tai ne jos kompetencija ,ir jinai nerasys nedarbingumo ,kreipkis kur nori .Manau reiketu toky medika griestai bausti ,taip pasielge .Seimos gyditoja -A.Kmitiene .

2012-04-05, 21:02 | IP: *.*.*.*

Nemalonu,kai i pacienta ,nedrausta Lietuvoje,atejusi gydytis uz pinigus,ziuri kaip i nusikalteli.Daugiau pozityvumo!

2011-08-26, 08:42 | IP: *.*.*.*

Atidus ir profesionalus gydytojai tenka ilgai laukti eilese prie gydytojo kabineto.

2009-11-04, 11:58 | IP: *.*.*.*

Jokios atjautos pacientui. Šalti, nejautrūs žmonės. gal ne visi, bet 8 iš 10 baisu net susidurti, ypač registratūroje, kai prieini, tai sau rašo ir net akių nepakelia, kol savo darbų nebaigia ir net neskuba juos baigti. Akivaizdžiai parodo, kad pacientai jiems trukdo - laisvai gyventi.

2009-03-16, 14:29 | IP: *.*.*.*

Nesinori ten net užeiti, kabinėjasi, o jei paklausi- nieko negausi. Tinginiai, pasipūtę, diagnozuot nemokantys. svarbu tik kišenė

2008-05-14, 16:16 | IP: *.*.*.*

Pagirtina už norą keistis ir pritraukti klientus. Psichikos sveikatos centras didžiausio praeinamumo vietoje. Ar taip turėtų būti?

2008-03-11, 19:25 | IP: *.*.*.*

KAKZKAS TURETU UZSIIMTI JONAVOS LIGININES PRIIMAMAJU , SIAUBIGI DALYKAI DAROS APIE PAPRASCIAUSIA PASISVEIKINIMA NER NEINA KALBA

2007-09-21, 14:03 | IP: *.*.*.*

maloni šeimos gydytoja dauguma mažai kreipia dėmesį į ligonius arba nelabai supranta - truksta profesionalumo