Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 328

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

87.5% Complete
4.4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.4% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

57% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

47.6% Complete
2.4

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82.9% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.2% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.6% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

51.3% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59.4% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

63.8% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.5% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

73.6% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

36.3% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.2% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

55.6% Complete
2.8

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Jonavos pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2021-08-13, 15:11 | 2

Registraturos bendravimas tragedija , gyd skambints 20 kart niekas nekele telefono ragelio visa valanda skambinta ir nesusiekta . Geda registratorem paprasius kito daktare telefono nedave bendravo nemandagei sauke.

2021-08-13, 15:11 | 2

Registraturos bendravimas tragedija , gyd skambints 20 kart niekas nekele telefono ragelio visa valanda skambinta ir nesusiekta . Geda registratorem paprasius kito daktare telefono nedave bendravo nemandagei sauke.

2020-10-18, 08:11 | 7

nusiviles

2020-07-23, 20:53 | 1

Nerekomenduoju

2018-05-13, 20:22 | 2

Viskas butu gerai jei ne konsultacines poliklinikos registraturos darbuotojos.Siaubas kazkoks.Sedi visos susireiksminusios.Visada susiraukusios,kalba atzagariai.Nemalonu net eiti ten.Baisu kazko paklausti,pakeltu tonu atsako.

2017-11-20, 10:53 | IP: *.*.*.*

Neduok dieve pakliut pas gydytoja Orlova. Pati nezino ka raso ir kur siuncia, nors istaigoje dirba jau daugeli metu. Apie rentgeno personalo bendravima isvis patyliu... Ka gero turim, tai priimamaji, padeda net ir savaitgaliais BE JOKIU KYSIU, bendrauja nuosirdziai ir isklauso.

2015-08-09, 21:35 | IP: *.*.*.*

Džiaugiuosi, kad yra liftas, erdvi registratūros patalpa, greičiau pavyksta prisiskambinti į registratūrą. Nemalonu, kad per Sergu.lt neleidžia registruotis pas šeimos daktarą 2 vizitams į priekį. Pvz: turiu taloną 12 d. pas šeimos daktarę, 19 d. vyksiu į KMUK. Grįžusi su atsakymais iš Kauno, norėjau 20, 21 d.d.
(kol dar atostogauju) patekti pas savo gydytoją. Sistema manęs neregistravo. Taip laikas labai užsitęsia.
Konsultacinės poliklinikos registratūroje dirba labai nesėmesingos ponios. Vargina tvarka, kai registruojiesi su siuntimu: atstovi eilę turėdamas siuntimą, o kai ateina vizito diena, vėl stovi eilėje prie registratūros, kad gautum į rankas kortelę. Kodėl? Manęs neįspėjo, kad turiu atvykti gerokai anksčiau, vėl turėsiu laukti eilėje.Taip pavėlavau paskirtu laiku pas gydytoją. O keisčiausia, kad regisrtatorės jokio lapo nepildė ir neklijavo į ligos istoriją. Tiesiog mėgavosi rodydamos savo viršenybę, priversdamos laukti. Gal galima korteles paduoti kaip nors pagreitinta tvarka? Be to, po registratūrą zuja būrys darbuotoju, o dirba 1 ar 2. Ir dirba labai lėtai.

2013-01-25, 18:06 | IP: *.*.*.*

Registraturos kolektyvas tik maloniai priema ,netaip kaip istaigos medikai! Jonavos poliklinikoje ,atejus sergant ,su dideliais skausmais ,seimos gydytoja pareiskia ,pradzioje( ir vel tu atejai ?)Poto pradejus sakyti kokios problemas turiu ,jinai pasake ,kad tai ne jos kompetencija ,ir jinai nerasys nedarbingumo ,kreipkis kur nori .Manau reiketu toky medika griestai bausti ,taip pasielge .Seimos gyditoja -A.Kmitiene .

2012-04-05, 18:02 | IP: *.*.*.*

Nemalonu,kai i pacienta ,nedrausta Lietuvoje,atejusi gydytis uz pinigus,ziuri kaip i nusikalteli.Daugiau pozityvumo!

2011-08-26, 05:42 | IP: *.*.*.*

Atidus ir profesionalus gydytojai tenka ilgai laukti eilese prie gydytojo kabineto.

2009-11-04, 09:58 | IP: *.*.*.*

Jokios atjautos pacientui. Šalti, nejautrūs žmonės. gal ne visi, bet 8 iš 10 baisu net susidurti, ypač registratūroje, kai prieini, tai sau rašo ir net akių nepakelia, kol savo darbų nebaigia ir net neskuba juos baigti. Akivaizdžiai parodo, kad pacientai jiems trukdo - laisvai gyventi.

2009-03-16, 12:29 | IP: *.*.*.*

Nesinori ten net užeiti, kabinėjasi, o jei paklausi- nieko negausi. Tinginiai, pasipūtę, diagnozuot nemokantys. svarbu tik kišenė

2008-05-14, 13:16 | IP: *.*.*.*

Pagirtina už norą keistis ir pritraukti klientus. Psichikos sveikatos centras didžiausio praeinamumo vietoje. Ar taip turėtų būti?

2008-03-11, 17:25 | IP: *.*.*.*

KAKZKAS TURETU UZSIIMTI JONAVOS LIGININES PRIIMAMAJU , SIAUBIGI DALYKAI DAROS APIE PAPRASCIAUSIA PASISVEIKINIMA NER NEINA KALBA

2007-09-21, 11:03 | IP: *.*.*.*

maloni šeimos gydytoja dauguma mažai kreipia dėmesį į ligonius arba nelabai supranta - truksta profesionalumo