Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 328

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

87.5% Complete
4.4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.4% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

57% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

47.6% Complete
2.4

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82.9% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.2% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.6% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

51.3% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59.4% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

63.8% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.5% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

73.6% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

36.3% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.2% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

55.6% Complete
2.8

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Jonavos pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2021-08-17, 10:50 | 1

Registratūros darbuotoja nemoka bendrauti telefonu. Dejuoja kviečia JĖZŲ ???? o paklausus to pačio klausymo kurio nesupratau atsakymo padeda ragely. Taip ir neužsiregistravau pas daktarę. Nes nemalonu skambinti tokiai registratūros darbuotojai… reiketu keisti darbuotojas tokias, arba eiti pasimokinti kaip bendrauti su savo klientais.

2017-07-23, 19:31 | IP: 88.223.72.73

Teko liepos 20 d. bendrauti su gyd. Olencevičiute. Pati suklydusi, apkaltino mane ir mano dukrą melavimu, o kai aiškinantis pas pavaduotoją paaiškėjo, kad gydytoja pati neteisi, net neatsiprašė ir toliau bandė kelti savo vertę. Juk ne tik gydytojas žmogus, bet ir mes, pacientai, žmonės

2017-05-19, 06:59 | IP: 46.249.171.60

Dėmesingi, malonūs gydytojai, todėl ir įstaigoje malonu lankytis.

2017-01-10, 13:38 | 1

Tualetose labai nesvaru visada bjaurus kvapas ,net Maksimoje malonu uzeiti ,jog tai poliklinika cia turi buti svaru ir kvepeti taip pat WC nera pakabu ir tualetinio popieriaus jog tai 21 amzius .