Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3410

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.5% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

76% Complete
3.8

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.5% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

71.3% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

92.3% Complete
4.6

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

69.6% Complete
3.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

88.7% Complete
4.4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

86.6% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

56.9% Complete
2.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.3% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

78.3% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

73.5% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

43.6% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.5% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.8% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "MediCA klinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-10-16, 08:42 | 1

Buvau nepriimta papildomam vizitui pas Jokį gydytojà, nors informavau apie prasidėjusià pūlingà anginà.

2019-04-12, 14:51 | 1

Sveiki . Kodėl reikalinga išsankstinė registracija, jei atėjus pagal laiką 14.15, dar sėdžiu už durų. Dabar jau 14.48. Klaipėda, Vingio pazažas.

2018-11-01, 21:47 | 2

Nerekomenduoju Vilniaus Pavilnio filialo, nes valstybinėje įstaigoje geriau aptarnauja negu šioje. Prašo atsinešti savo tvarsčius ir vaistus, CRB mokamas ir kt. savivaliavimas. Jokios empatijos, aptarnavimas konvejeriu, nuolatinis žvilgčiojimas į laikrodį, nesvarbu kūdikis ar senjoras. Telefonu su gydytoju pasikonsultuoti tiesiog neįmanoma. Pas gydytoją ekstra atveju nepateksi, nebent teks laukti už durų N laiko. Kitų gydymo metodų apart vaistų nėra siūloma ir t.t. Tikrai nerekomenduoju lankytis šioje įstaigoje.

2018-01-08, 14:52 | 3

Medica Klinika Vilniuje esu patenkinta gydytojų ir kito personalo darbu, laiku priima, apžiūri, paskiria reikalingus tyrimus. Tiesa, telefonu sunku prisikambinti, tačiau naudojuosi e.registracija, todėl nėra problemų užsirašyti vizitui pas gydytoją.

2017-10-13, 00:45 | IP: *.*.*.*

-

;