Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 354

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

77% Complete
3.9

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.8% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

39.8% Complete
2

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

35.1% Complete
1.8

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82.9% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

33.1% Complete
1.7

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

67.7% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

43.2% Complete
2.2

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

63.9% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

46.3% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

51.3% Complete
2.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.9% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

22.7% Complete
1.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

66% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

30.2% Complete
1.5

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2022-02-17, 12:01 | 1

Geriau jau mirt nei eit per visą pragarą šitoj z****j

2019-09-10, 12:04 | 1

Teko lankytis pas šeimos gydytoją Lapinskienę. Pusę vizitui skirto laiko teko klausytis jos asmeninio nusivylimo, kad priėmusi sprendimą grįžti iš pensijos ir vėl dirbti, dar ir "gavo vaikus". Atėjau su mažamete dukra... Kadangi pirminės sveikatos priežiūros centruose lankausi labai retai, sukaupiau keletą klausimų, aktualių auginant mažametį vaiką. Labai pasigailėjau tokio vizito - ne tik pasityčiojimai iš klausimų, bet elementariai: atsakymas į klausimą: kabineto numeris - tiesioginis nukreipimas be jokio komentaro. OK.

Gydytojos profesionalumo nekvestionuoju, tikrai pripažįstu neturinti tiek žinių (ar buvusių ligų patirties), bet malonaus bendravimo ir atsakymo į klausimus - didžiulė stoka.
Atsisakysiu šios gydytojos paslaugų ir tikrai nuoširdžiai niekam nerekomenduočiau.

2017-12-14, 11:56 | 2

Gydytojai bei seseles nesupranta arba nenori kalbeti lietuviu kalba, i klausimus uzduodamus lietuviu kalba atsako rusiskai arba visai neatsako

2014-09-19, 07:47 | IP: *.*.*.*

Dždžiausia problema nemokėjimas lietuvių kalbos, daktarų abejingumas ir nenoras aiškintis ligos priežastis, kompetencijos stoka.

2012-02-17, 15:50 | IP: *.*.*.*

Labai malonus demesingas gyd. urologas gerbiamas Daidai prie chirurgo eile 50 žmonių.Aišku kaškam tai neša nemaža nauda,tik ne pacientui,kuri su skausmais pie duru laukia ilgiau nei 5 val.daugiau to tikrai nekur negali vikti ,tik Visagine.