Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1121

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.1% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

35.4% Complete
1.8

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lÅ«kesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

55.8% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.4% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90% Complete
4.5

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.1% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

59.7% Complete
3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

59.5% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

81.2% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

61.5% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50.3% Complete
2.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

63.6% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.5% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2018-04-29, 20:02 | 1

Labai apmaudu, kad visos jaunosios kartos gydytojos, pas kurias teko lankytis šioje įstaigoje, bruka vien tik reklaminius lapelius su konkrečių firmų produktais. Neatsižvelgiama nei į tai, ar pacientas gali įpirkti tokią priemonę (ar tikrai būtina paskirti dekoratyvinės kosmetikos (pabrėžiu, ne vaistų!) už 60 eurų studentei, kuri dar ir labai prastos kokybės?), nei į tai, ar tuo konkrečiu atveju nėra protingesnės alternatyvos. Nors net dusyk registravausi į lazerio 21 kabinetą pas skirtingas gydytojas, laukiau savo eilės tikrai ilgai ir kantriai, atlikti procedūrą (randų šalinimą, kurį apmoka pats pacientas) gydytojos vengė, stengėsi kuo greičiau atsikratyti įbrukdamos reklamas ir atsisveikindamos. Sakykite, kam Jums apskritai tas lazeris, jei nepadedate žmogui su rimta nelaime, sutinkančiam pačiam viską apmokėti? Kaip išimtį galiu įvardyti tik gyd. Oną Chlivickienę - jos paskirtas gydymas mano rimtoje situacijoje nepadėjo, bet gydytoja bent jau paiso darbo etikos ir iš stalčiaus netraukia reklamų... Labai liūdna.

2016-09-14, 15:41 | 3

Pati blogiausia įstaiga. Vaikščioja 4 metud visada kabinėjosi prie to ko nebuvo. Aiškindavo, kad man problemos su skydliauke, nors atnešdavau tyrimus, kad viskas gerai, visada išrašydavo tik brangiausių kremų, kurie nepadėjo nei kiek. Galiausiai pakeičiau gydymo įstaigą į santariškes ir per pusmetį išgydė odos problemas. Rekomenduoju vengti šios įstaigos!

2014-10-15, 10:08 | IP: *.*.*.*

Gydytojai ir seselės su pacientais nemandagiai, nepagarbiai ir šiurkščiai bendrauja, šaukia, kelia balsą. Verčia laukti, nors buvo ateita laiku (matyt kavą gėrė). Niekam nerekomenduočiau.

2014-10-14, 23:14 | IP: *.*.*.*

Atėjau laiku, pasituksenau, paciento kabineto viduje nebuvo, laukiančių irgi, tačiau išgirdau : "prašome palaukti".. ką gi, apie 20 min. laukiau. Tada įvyko šis pažeidimas: "Santykiai su pacientais nėra grindžiami pagarba žmogaus teisėms ir orumui, jautrumu, užuojauta; nėra bendradarbiaujama su pacientais, siekdami kuo geresnės sveikatos priežiūros paslaugų kokybės." Seselė (sėdinti priešais daktarą (vyrą)) pradėjo rėkti (šaukti) ant manęs, paskui paklausė, ar aš užsiregistravusi šaukdama. Visiškai tokio elgesio nesitikėjau, tad buvau abstulbusi iš nuostabos, juk maniau, kad kortelė mano turi jau būti atnešta. Daktaras tik tylėjo ir žiūrėjo. Aš atėjau pasikonsultuoti, o ne būti aprėkiama. Taigi, kadangi anksčiau registravausi ne internetu, o registratūroje, tai daktaras ir seselė nieko nežinojo apie mano registraciją... Nors talonėlis man, kai registravausi buvo išduotas. Plius, niekur neparašyta nei prie registratūros, niekur nėra užrašo pačiam pastate, kad paciento kortelę reikia pačiam pasiimti ir atnešti (galvojau, kad kaip ir visur jau būna atnešta, na juk normalu). Taigi, buvau užpulta dėl to, ko nežinojau. Atėjau draugiškai, su ramybe, harmonija, tiesiog apskritai mano aplinkoje niekas nešaukia, o čia, medicinos įstaigoje kažkas pradeda rėkti, nors visiškai tam neturi teisės... Juk turi būti reiškiamas noras padėti, ir bent pagarbus elgesys. Reikia su pacientais mandagiai bendrauti. Ir padaryti taip, kad visiems, kurie užsiregistravę, nesvarbu kokiu kanalu, būtų jau atneštos pacientų kortelės (knygelės). Labai tikiuosi bus į tai atsižvelgta. Nes pvz. aš, daugiau neketinu įžengti į šitą įstaigą, nes tokio nepagarbaus bendravimo neturi būti, o jei jis yra, geriau išvis tenais nesilankyti.

2010-08-20, 20:39 | IP: *.*.*.*

Papuoliau i praeiti- nei gydytojai, nei seselei ligonis visiskai nerupi. Jau seniai su tokiu abejingumu buvau susidures.

;