Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 119

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.5% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

56.1% Complete
2.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60.9% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.7% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.4% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.6% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

72.3% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

69.1% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

52.1% Complete
2.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

64% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.1% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75.1% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

37.5% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.6% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

30.9% Complete
1.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Marijampolės pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2024-07-08, 17:03 | 1

Esu nusivylusi šia įstaiga. Grįžome iš kitos poliklinikos, bet jau galvoju ar nereikės bėkti vėl iš Marijampolės poliklinikos. Man gydytoja ginekologė rekomendavo pasiskiepinti abiem su vyru ŽPV skiepais. Skiepus užsakiau. Registratūroje buvo pasakyta, kad jokių lapų iš šeimos daktarės nereikia, pasiemi asm. Sveikatos knygutę, susimokėti už skiepus ir eiti pasiskiepinti. Planuoti skiepai buvo penktadienį, tačiau vyras negalėjo išeiti iš darbo. Nuvykau pirmadienį, susimokėjau už savo skiepą, pasiemusi knygute nuėjau į skiepų kabineta. Ir tada dirbusi darbuotoja, pareiškė neskiepyjanti be šeimos gyd. Rekomendacijos. Pas šeimos gyd vietų nėra, nuotoliniu būdu parašyti negali. Pas kitas gydytojas talonai gale mėnesio tik. Tai ar susimokėjus tikrai negalima pasiskiepinti? Kodėl vienos sako reikia kažkokių lapų, kitos ne. Mes taip pat dirbantys žmonės, o mums siūloma ateit sėdėt prie kabineto ir laukti kol galbūt pakvies, kad parašytų tą lapą. Nors skiepų kabinetas tuščias.

2019-02-19, 15:30 | 1

Gydytoju ir seseliu malonus bendravimas

2007-10-30, 16:38 | IP: 82.135.196.148

taip nera