Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2149

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.1% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

76.1% Complete
3.8

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

79.1% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

81.8% Complete
4.1

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

57.6% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

80.8% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

58.9% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

69.2% Complete
3.5

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.7% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

90.2% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

28% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

78.8% Complete
3.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

50.5% Complete
2.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2015-08-06, 08:56 | IP: *.*.*.*

Visiškai nėra tvarkos. Dirba viena pediatrė 3 kartus per savaitę po 2 val., vaikų tiek, kad nesvarbu ar esi užsirašęs ar ne, lauksi ne mažiau pusvalandžio. Jei daktarė atostogauja ar tą dieną nedirba, tai jau turi labai naglai prašytis, kad priimtu kita daktarė. Paskutinį kartą kai atvažiavau su vaiku, kuriam 39 temperatūra pralaukėme 1,5 val. Nuėjau pas odontologą dėl pažymų buvome užsiregistravę, tai pralaukėm 1 val., kad uždėtu parašą. Kantrybė jau išseko ieškausi kur persirašyti. Gaila tik palikti pediatrę, nes ji nekalta, kad jai neduoda daugiau etato ir ji tikrai stengiasi visus priimti kasdien sėdi viršvalandžius, bet gal rasiu ir kitur gerų specialistų.

2014-11-04, 07:54 | IP: *.*.*.*

taip, dovanas tai jau labai mėgsta. Ir iš karto matosi, kurie pacientai atsilygina, nes gydytojai lydosi prieš juos. teisingai kitam komentare rašė- tai senukams vieta, nes kai kurioms gydytojoms taip pat laikas į pensiją, nelabai susigaudo ką joms sakai ir su kompiuteriais dirbti nesiseka, kur garantija, kad pataikys nustatyti ligą ir skirti reukalingus vaistus.

2011-03-10, 14:17 | IP: *.*.*.*

Gyd. Rozukiene, Zukiene, Trumpickiene labai megsta kysius. Pinigai juoms svarbiau uz zmogaus sveikata. Pati ne karta buvau priversta duoti pinigu uz invalidumo sutvarkyma. Vivat Vita - tai yra senuku susiburymo vieta, jaunam zmogui neimanoma patekti pas gyd. konsultacijai.

2008-04-24, 07:37 | IP: *.*.*.*

Teko patirti visiska abejinguma,nusiskundimu ignoravima ir lengviausia diagnozes nustatyma,kad issigalvoju liga.