Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2351

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

86% Complete
4.3

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

82.2% Complete
4.1

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

77.7% Complete
3.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.6% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.8% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

65.1% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

86.4% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

91.2% Complete
4.6

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

73.5% Complete
3.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

85.2% Complete
4.3

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

87.7% Complete
4.4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.9% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

63.6% Complete
3.2

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

79.8% Complete
4

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

69.4% Complete
3.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2016-01-28, 15:05 | IP: *.*.*.*

Neturiu teigiamu komentaru Grynas bardakas, registratura daro ką nori nemandagiai ir atšiauriai bendrauja su pacientais

2015-06-16, 17:02 | IP: *.*.*.*

Istaigos darbuotoju bendravimas labai nemandagus ir nemalonus Seseles elgesys su pacientas ne etiskas, ne karta girdejau kaip bendrauja su pacientais! Ir pati stai sulaukiau komentaro ju: jei per ilgos eiles registruokites i kita gydymo istaiga! Kad sitaip medicinos atstovai bendrautu su pacientais tik sioje istaigoje galima tiketis!

2014-09-24, 12:27 | IP: *.*.*.*

Norint prisiregistruoti pas gyditoja,iskart nepriaisi ,nes tau duoda talona kitam menesiui ar saaitei ,jeigu noriu pavyzdziui profilaktiskai pasitikrint sveikata,arba del kraujo,tai ka zn ce atgrasiai bendrauja,bet pati geriausia registraturoje yra ta kur tyrimus daro juodais plaukais,pati maloniausia moteriske ;)

2014-09-12, 23:39 | IP: *.*.*.*

Labai nepatinka registraturos darbas. Labai nemalonus aptarnavimas. Jei jau susirgai tai susidaro toks įspūdis kad turi gydytis kaip išmanai nes pas gydytoją papulti nėra šansų.

2014-05-13, 12:20 | IP: *.*.*.*

su pacientais bendraujama atsiauriai

2014-01-28, 00:05 | IP: *.*.*.*

Teigiamas tas,kad sioje ystaigoje dirba ta moteris juodais plaukais kur dara tyrimus gera ir puiki moteris visi ja giria. Registratura kraupi darykit ka nors su tokiu savo bjauriu elgesiu .

2013-12-12, 00:20 | IP: *.*.*.*

registraturos darbuotojos tiesiog tragiskos, slykstu ateiti ir su jom kalbeti

2013-10-22, 17:20 | IP: *.*.*.*

blogai dirba registraturos seseles,pas gydytojus priimama ne pagal talonus o pagal eile.

2013-02-28, 20:49 | IP: *.*.*.*

Ginekologe Janaviciene berodc,maloni gyditoja sauniausia. registraturoi viena normali tik yra kuri krauja ima ir slapimo buteliukus,o kitos bjauriai elgesi.

2013-01-24, 13:56 | IP: *.*.*.*

Pačios gydytojos mandagios, paslaugios priekaištų kolkas nėra Registratūroje dirbantis personalas pasibaisėtinas. ne visos,bet.. Atėjus užziregistruoti paklausia kuom skundžiames, išklaususios iškritikuoja, mėto replikas.. pacientai atėjų pas gyd. o ne pas jas. dažnai matyt jos tai pamiršta

2012-07-15, 13:38 | IP: *.*.*.*

reikiamos pagalbos cia nesulauksi,jautiesi lyg atejes sutrukdyti laika personalui

2011-04-08, 20:40 | IP: *.*.*.*

Labai truksta daktares Glodenytes buvusios seseles Adelijos.Ji gera specialiste, patardavo ka reikia,paguosdavo, i perisimus eidavau be baimes pas ja. Jos truksta ne man vienai, bet daugeliui daktares Glodenytes ligoniu su kuriais pasneku laukiamajame.

2010-09-29, 08:56 | IP: *.*.*.*

Mano vaiko gydytoja yra Domarkienė, labai šauni gydytoja, aš ja esu labai patenkinta Visą neigiamumą šios poliklinikos sudaro registratūros darbuotojos, nejau nėra normalių žmonių, kurie tiesiog tvarkingai dirbtų savo darbą , o ne vaizduotų jog tas šeimos sveikatos centras priklauso joms? Bent jau man visada palikdavo toks įspūdis apsilankius šioje poliklinikoje, turi elgtis pagal JŲ taisykles, laiku pagal taloną pas gydytoją niekada neprieisi, tai kam tada jos išvis tuos talonus duoda(dar kol jį gauni!!!!!) , chaosas ten nerealus, jam prilygsta tik centro poliklinika, daugiau niekur tokio bardako nemačiau nei Šiauliuose, nei kituose miestuose.

2010-07-17, 11:56 | IP: *.*.*.*

Jeigu si istaiga dar nori isvis egzistuoti, tai butina keisti įstaigos registratūros personala. Na kraupu. Ko tik nepaklausi-vis matai nepatenkintus veidus sakancius- ko tu isvis cia atejai????!!!! Niekada nera talonu pas gydytojus, bet kai ateini be uzsirasymo, tai zmoniu nera. Akivaizdu kad norima atlygio...Tik nieko blogo negaliu pasakyti apie gydytoja- Margeniene.

2009-01-11, 15:19 | IP: *.*.*.*

Vienintelis teigiamas dalykas, kad butent mes papuolem pas gydytoja kuri tikrai labai nuosirdi ir demesinga nes daugiau kaip bebutu gaila girdziu is pazistamu tik neigiamus atsiliepimus apie sia istaiga. Ipatingai baisus personalas t.y. registratore viena tokia yra kuri kai atsiliepia sako : "nu?" ir sesute viena nu labai jau laiko save reiksminga kadangi leidzia sau visada pakomentuoti ko cia atejom....

2008-06-30, 13:44 | IP: *.*.*.*

Labai ilgai reikia laukti prie gydytojo kabineto.1 valanda - tai juokas, palyginus su 2-3 valandom, kurias tenka praleisti prie duru.
O vidurinysis personalas, ypac viena sesel, labai isdidi ir leidzia sau metyti replikas.

2006-08-24, 15:19 | IP: *.*.*.*

Galėtų slaugytojos būti mandagesnis pacientų atžvilgiu.