Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1874

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

82.5% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

84% Complete
4.2

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

88.9% Complete
4.4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

91.9% Complete
4.6

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

84.6% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

72.7% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

90.3% Complete
4.5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

85.7% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.8% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.5% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

87.7% Complete
4.4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

90.8% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

43.2% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.3% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

33.9% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Pilėnų klinika"
Pacientų atsiliepimai
2024-04-30, 18:42 | 2

Mūsų asmeninė patirtis su gydytoja pediatre A. Jukniene yra stipriai neigiama. Vizito metu mūsų dvimetis vaikas bijojo, gydytojai bandant paklausyti krūtinę pradėjo rėkti. Buvo su nepasitenkinimu pasakyta, kad tokio vaiko neverta apžiūrėti toliau. Žmonai pasakius, kad jau laikas sekančiam skiepui nuo erkinio encefalito buvo paklausta ar tikrai norite skiepyti, juk vaikas šaukia, nors visus praeitus vizitus skiepijant žmona vaiką nulaikydavo užfiksavusi puikiai. Kiek man suprantama skiepui trukdo vaiko judėjimas, o ne šaukimas. Tęsiantis vizitui nuskambėjo pasakymas, kad vaikui reikalinga okulisto apžiūra, tačiau gėda rašyti siuntimą. Visų reikiamų paslaugų buvo išsireikalauta ir jos buvo suteiktos, tačiau toks vaikų gydytojos požiūris yra nepriimtinas. Ką jau bekalbėti, kad per 1 metų vaiko vizitą buvo sulaukta pasiūlymo stipriai mažinti maitinimą krūtimi, kai pagal PSO rekomendacijas siūloma nenutraukti maitinimo krūtimi bent iki 2 metų. Vizitų metu mūsų nuomone esant neramiam vaikui nepasistengė rasti kontakto su vaiku. Dėl aiškumo - aukščiau aprašyta tik subjektyvi mūsų asmeninė patirtis ir nuomonė.

2021-07-12, 19:26 | 1

Labai gaila, kad karantinui pasibaigus, vis dar naudojamasi patogia padėtimi ir nepriima sergančių vaikų (lyg klinikos ir tokia paskirtis). Prisiskambinti neįmanoma, o po visos dienos bandymų sužinai, kad laisvų laikų nėra, konsultacija telefonu. Išsireikalavus kraujo tyrimo ir nuvykus į vietą laukiamajam prabūname apie 20min., žmonių prie kabineto nėra.. pasikartojus ligai, tenka vykti į priėmimo skyrių, kur paaiškėja, kad ne mes vieni tokie atvykstame, nes poliklinikos tiesiog nepriima vaikų, taip apkraudamos priėmimo skyrių. Žinoma, ne tik ši poliklinika tokį elgesį propaguoja, tačiau mes jau pavargome nuolat atsitrenkti į sieną ir jaustis bejegiais prieš savo vaikus. Personalas, pediatrai mums pasitaikė nuostabūs, tačiau dabar ieškosime kitos gydymo įstaigos.

2020-08-27, 13:46 | 2

Poliklinikoje dirba labai nemandagios registratorės (ne vieną kartą teko patirti kai neatsisveikinus ir nepabaigus pokalbio su pacientu /jo atstovu numetamas ragelis - jeigu turi kelis klausimus - tenka skambinti kelis kartus), bendravimo tonas nemalonus, tarsi jas trukdytum savo skambučiu ir pasijunti kaltas, kad jos turi daug darbo. Poliklinikos aptarnavimo kokybė šiuo klausimu tikrai galėtų būti aukštesnė.
Pediatro paslaugos labai nustebino - maloni ir dėmesinga gydytoja bei sesutė viską detaliai išklausinėja ir apžiūri, paaiškina gydymo eigą, supratinga - priima tiksliai užregistruotu laiku. Būtent dėl daktaro dar liekame šioje poliklinikoje.
Stomatologės paslaugos nuvylė, nes nepriėmė vaiko su skaudamu dantim motyvuojant tuo, kad pasiūlė laiką, kuris mums netiko. Buvo pateiktas pasiūlymas atvykti "dabar", o atvykti iki poliklinikos reikia bent 20 minučių. Nemaloni patirtis.
Apibendrinus jaučiasi, kad personalas perkrautas darbu, nekreipia dėmesio aptarnavimo kokybei ir maloniam bendravimui su pacientu.

2018-10-15, 12:57 | 1

Registruojies pas gydytoja pries 2 savaites ir atejes dar min. valanda lauki savo eiles, nes daug zmoniu serga, turi temperaturos.

2017-09-25, 19:10 | IP: *.*.*.*

Registratūroje retai besilankančiam žmogui niekas nepaaiškinama, nei kaip elgtis atėjus, kokia tvarka. Registruojant telefonu reikėtų atidumo, nes laukiau vizito mėnesį, o pasirodo ne tą laiką užregistravo ir teko skubiai kreiptis į privačią įstaigą

2016-10-23, 18:29 | IP: *.*.*.*

Ilgą laiką esu šios klinikos pacientė. Kol nesirgau ir ėjau pasitikrinti tik profilaktiškai, maniau, kad klinika puiki ir atitinka mano poreikius. Kai susirgau, ir teko "ieškoti" ligos, supratau, kad šioje klinikoje neužsibūsiu, nes patekimo pas gydytojus reikia laukti per ilgai. Norint patekti pas akių gydytoją - reikia laukti mėnesį, pas ginekologę - taip pat mėnesį (ir nors lankausi pas ją gal 10 metų, ji kaskart žiūri į mane kaip į pirmą kartą matomą žmogų), pas stomatologą - vėl mėnesį, pas šeimos gydytoją - apie 3 savaites ir t.t. Kraujo tyrimus daro tik iki 13 val.
Yra tikrai daug puikių dalykų šioje klinikoje - registratorė Genutė - miela ir kantri, šeimos gydytoja A.Chmieliauskienė - be galo rūpestinga, šiltos ir jautrios seselės, puikūs gydytojai - Jančiūtė, Kiela ir visos stomatologės. Taip pat aplinka - jauki ir tvarkinga.
Bet... aš neturiu laiko tiek laukti specialistų konsultacijų, todėl ieškosiu kitos klinikos.

2010-03-29, 12:31 | IP: *.*.*.*

registratores siokiom dienom tiesiog super,malonu skambint ir konsultuotis,ipatingai Genute. Sestadienio registratore tragiska,jei uzdavus klausima,ji isdrysta pasakyt,tai eikit kitur jeigu jums nepartinka,tai manau neisprusimo ir nepagarbos zmogui parodymas.Kainos yra siaubingos,taip kad pirmiausia pasiklauskit kiek kas kainuoja,nes as esu mokanti visus privalomus draudimus,o nuejus pas higieniste ir pas dantiste turejau sumokejau brangiau nei privacioj medicinos istaigoj.Neziurint kainu,stovejimo aikstele maza ir duobeta,vaziuojant baisu,kad rata nepamestum ir kas neperbrauktu masinos.

2009-09-12, 09:16 | IP: *.*.*.*

Labai nekompetentingi specialistai tiek suaugusiuju,tiek vaiku.