Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1874

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.6% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

85.6% Complete
4.3

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

89.6% Complete
4.5

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

92.5% Complete
4.6

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

82.5% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

73.1% Complete
3.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

90.6% Complete
4.5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

85.4% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.4% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.4% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

88.3% Complete
4.4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

90.8% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

44% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.1% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.7% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "ANALIZĖ"
Pacientų atsiliepimai
2019-04-27, 15:36 | 3

Nuosirdziai sveikinu visus darbuotojus su Medicinos darbuotoju diena ir dekoju, kad esate malonus, mandagus ir jautrus visiems pacientams. Bukite sveiki ir laimingi, sekmes darbe ir seimose. Danute S.

2018-10-15, 15:57 | 1

Registruojies pas gydytoja pries 2 savaites ir atejes dar min. valanda lauki savo eiles, nes daug zmoniu serga, turi temperaturos.

2017-12-14, 12:29 | 1

Labai nepatiko krauja imanti sesele, buvo nemandagi, grubi, specialiai vaikui nenaudojo aparaciuko su kuriuo maziau skauda duriant, del to, kad pries tai atidariau duris nepakvieta uzeiti. Negana to turejau klausyti jos nepasitenkinimo darbu. Registraturoje paprasius skundu knygos ir paklausus seseles pavardes, buvo atsakyta, kad registratura knygos neturi, o administracija atostogauja. Pavardes nepasake.

2017-09-25, 22:10 | IP: *.*.*.*

Registratūroje retai besilankančiam žmogui niekas nepaaiškinama, nei kaip elgtis atėjus, kokia tvarka. Registruojant telefonu reikėtų atidumo, nes laukiau vizito mėnesį, o pasirodo ne tą laiką užregistravo ir teko skubiai kreiptis į privačią įstaigą

2017-07-12, 13:38 | IP: 78.58.186.83

Visos istaigos vienareiksmiskai gerai negaleciau ivertinti. Su visais gydytojais, kuriais susiduriau sioje istaigoje (isskyrus odontologus) malonu bendrauti ir priekaistu jokiu neturiu. Su odontologais suaugusiu pacientu turiu bloga patirti ir kazin ar noresiu kada dar registruotis.

;