Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2599

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.1% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

80.4% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

74% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

70.9% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

86.8% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.4% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.9% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78.8% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.7% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84.5% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

79.5% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.1% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

51.6% Complete
2.6

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

60.2% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

45.4% Complete
2.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Nefridos klinika"
Pacientų atsiliepimai
2020-02-11, 19:58 | 2

Gydytoja dirba gerai, bet talono reikia laukti mėnesį . O jei dar talono pas specialistą reikia, tai jau gaunasi net 2 mėnesiai. Per tą laiką, manau žmonės savarankiškai rusiškais vaistais išsigydo arba eina į mokamas klinikas. Be talono paklūti siuntimui gauti nėra šansų. .. Nerekomenduočiau šios klinikos vien dėl eilių :(

2019-05-09, 16:59 | 1

Užsirašiau, per internetą, į medicinos komisija vairuotojams iš anksto. Man perskambino ir patvirtino laiką 11.00 val., Nes reikėjo trijų gydytojų (okulistas, neuropatologo ir ausų ligų). Jie man pasakė telefonu, kad tokių laikų visi gydytojai bus. Atvykti reikėjo 11:00. Atėjau, sumokėjau 17,50 eurų. Padavė kortelę ir pasakė palaukti prie kabineto. Prie kabineto jau sėdėjo 4 žmonės. Visus iš eilės gydytojas priėmė. Kol laukiau, atėjo dar 3 žmonės, jos taip pat gydytoja priėmė. Manės kaip ir nematė. Pagaliau, po pusantros valandos, gydytojas mane priėmė. Patikrino spaudimą ir pasakė, kad turėčiau dabar eiti į kitą pastatą, kuriame ir randasi tie 3 daktarai, kurie man buvo reikalingi. Čia pasirodo, šeimos daktaras, kuris išduoda tik siuntimus pas kitų daktarų. Kitame pastate taip pat yra savo registratūra, kur man buvo pasakyta, kad neuropatologas atostogauja, okulistas dirba tik nuo 14:00. Tik ausų ligų gydytojas galėjo priimti iškarto. Na dar tokio nemačiau, kak vairuotoju komisiją reikėtų eiti per kelias dienas. Galų gale grįžau į pagrindinį pastatą, kur pareikalavau grąžinti pinigus. Pinigai buvo grąžinti, jokio paaiškinimo, atsiprašymo, dėl mano sugaišto laiko. Dėl tokio požiūrio į klientus - didžiulis minusas šiai klinikai. Na, vertinant pagal atsiliepimus, Nefridoje tai yra normalu.

2019-03-28, 13:00 | 1

Norėjom su šeima užsiregistruot šioj klinikoj, registratūroje sutiko labai grubiai, nemandagiai ir pasiūlė kreiptis į kitą įstaigą, nes pas juos gydytojai turi daug pacientų. Padėkojau ir užfariau šios įstaigos duris visiems laikams. Pirmas įspūdis toks prastas, dar neteko su tokiom nemandagiom registratūros darbuotojom niekur susidurt

2018-08-28, 20:18 | 1

Labai nusivyliau Nefridos klinikos darbu.Reikejo praeiti medicinine komisija.Registraturoje nusiunte pas seimos gyditoja,sake laukti prie kabineto.Sesele is kabineto pasake kad palaukciau.Pralaukus 3 valandas paklausiau ar busim priimti,atsake kad nezinau.Komisijos taip ir nepraejau nes neuzteko laiko gaut siuntima is gyditojos komisijai ir turejau iseiti i darba.Kita diena kitoje Klaipedos medicinos istaigoje mane aptarnavo per kelias minutes.Nusprendziau su visa savo Seima pereiti is Nefridos klinikos i kita Poliklinika.Niekam nerekomenduociau Nefridos klinikos.

2017-11-20, 12:10 | IP: *.*.*.*

Registratūra tragiška. Registracija internetu įdigta matomai dar akmens amžiuje. Vadovybė net nesureagavo į pareikštas pastabas. Jokios reakcijos.

2017-08-15, 01:39 | 4

Esu šios klinikos pacientė jau 6 metai, bet planuoju pereiti į kitą, nes labai "nusivažiavo" Nefrida - personalas grubus, tenka laukti ilgiausiai, net užsirašius vizitui, dirbančiam žmogui reikalui esant tyrimus pasidaryti tenka išsiprašinėti po kelis kartus, nes eilės nežmoniškos ir visiems nusispjauti, kad taloną turi; o jau registratūroje dirbančių kultūra... (ten tik viena, jaunesnė, kurią mačiau, dėja, 1 kartą, buvo labai maloni) tragedija.

2017-01-09, 11:36 | IP: *.*.*.*

Gydytoja (vaikų ligų) tikrai stipri , bet esame šoke nuo elių. teko prasedėti su sergancių vaiku virš 3 val prie kabineto, ir tai yra norma, nes gydytoja labai apkrauta pacientais.
Administraciją domina tik pinigai, apie paslaugų kokybę negalvoja - priregistruoja visus norinčius, bet nesusimasto ar gydytojai susitvarkys su tokiu krūviu.

2016-11-09, 23:03 | IP: *.*.*.*

Visada lankydavausi ir nesiskusdavau, taciau po siandieninio vizito su mazu vaiku pas okulista, prie kurio priejome tik po 45 min nuo talono laiko, nepaisant to dar turejome laukti 30 min, galu gale isejome tik po 1.5 val ar net daugiai su mazu vaiku, kuriam ir taip sunku isbuti. Visiskai neatsizvelgiama i talonu laika, priima zmones ne iseiles, priima atejusius ne laiku. Esu visiskai nusivylusi, gerbiu vienintele vaiko gydytoja, kuri priima nuosirdziai, pataria ir padeda nuosirdziai.

2016-09-01, 13:43 | IP: *.*.*.*

Gydymo įstaiga Nefrida viena iš prasčiausių. Pirmą kartą registravomės internetu, tačiau jų internetinis puslapis pasenęs ar sugedęs ir ne visus duomenis išsaugojo, atvažiavus į įstaigą nustatytu laiku, registratūroje pasakė, jog negalėjo su mumis susiekti ir pranešti, jog gydytojo tą dieną nėra. Teko su naujagimiu važiuoti atgal namo nieko nepešus.
Paskyrė mums kitą datą ir laiką. Atvažiavus į įstaigą mums teko susimokėti už konsultaciją 26 eurus, nors internetiniame puslapyje rašė, jog vaikams kainuoja 20 eurų. Apiplėšė. Registravomes pas gydytoją neurologą Savilovą. Atėjus pas jį į kabinetą, buvome priimti negražiai ir nemandagiai. Dar paklausė ar turime savo paklotėlį (mokama paslauga, o net savo paklotėlių neturi, reikia patiems pasirūpinti jais). Tačiau susivokė gydytojas ir atsinešė savo kažkokį skudurą. Konsultacija truko 1 minutę. VIENĄ MINUTĘ. Nors mes ėjome pas neurologą su rimta problema, mums gimdymo trauma, leliukas labai riečiasi, ne pagal savo amžių stiprus, raumenukai įsitempę. O tas gerasis gydytojas Savilovas viską įvertino dviem brūkštelėjimais per nugarą ir per pėdutes. BAISU. Ant pilvuko neguldė, netikrino kaip laiko galvytę, nebandė pastatyti, žodžiu nieko. Apžiūra baisi. Bandžiau klausinėti jo man rūpimų klausimų, bet jis vis atsakydavo, kad normaliai viskas yra ir ko jus čia manęs klausinėjat. Mums yra reikalinga gavytės echoskopija dėl jau minėtos gimdymo traumos, o Savilovas pareiškė, kad čia jums jos reikia, o ne man. Buvau šokiruota. Ir visą tai už 26 eurus. Ką jis mums pasakė aš pati žinojau, pati matau, kad mano vaikas reaguoja į brūkštelėjimus. Jo konsultacija (jei galima ją iįvis taip pavadinti) buvo bevertė ir brangi. Už tuos 26 eurus išmestus į balą geriau rūbelių nupirkti, nei eiti pas Savilovą. Esame labai nepatinkti šiuo gydytoju, nemanau, kad jį galima taip bevadinti, jam laikas į pensiją.

2016-02-01, 13:58 | IP: *.*.*.*

Esu jau 10 metų šios įstaigos pacientė. Taip nutiko, kad vienas šeimos narys juda tik vežimėlio pagalba,tai kaip dabar mums patekti pas šeimos gydytoją, rentgeną ar laboratoriją, jie juk yra antram aukšte. Savo gydytoja esam patenkinti, bet būsim priversti keist polikliniką

2015-03-12, 22:29 | IP: *.*.*.*

labai blogai, moka tik spaudima paziuret ir krauja paimt, nesupranta nieko apie siolaikine medicina, nemoka pastatyti teisinga diagnoza ir gydyti liga.

2014-12-27, 21:19 | IP: *.*.*.*

Registravimosi pas gydytojus tvarka nesamoninga. Talona galima gauti tik po menesio ir tai jei pavyks.

2014-11-19, 21:32 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbuotojos užmiršta pastoviai, kad bendrauja su žmonėmis, labai nemalonus bendravimas, nulis bendravimo kultūros.

2014-11-19, 15:13 | IP: *.*.*.*

Registratūroje pas gydytojus specialistus dirbančios administratorės labai nemalonios, bendravimo kultūra joms svetimas dalykas, apšaukti o ne paaiškinti Joms įprastas reikalas.

2014-09-19, 16:40 | IP: *.*.*.*

Gydytojai tikrai profesionalus ir ismanantys savo darba, ypatingai gyd. Silkuniene. Sitai istaigai reiketu irasyti klientus realiai apgalvojus, kiek ju galetu tilpti per tam tikra laika, o ne visus griebti is eiles. Lankiausi koki 10 kartu, visada dideles eiles. Kad ir su talonu ateini vistiek reikia pralaukti daugiau nei valanda, o jei su temperatura ateini..., tai isvis 2 kartus laukiau ir nesulaukiau.... kol galiausiai neiskentejes isejau.
Kad cia nueiti pas gyd. laiku reikia tikrai ne 1-2val iseiti is darbo, o net visa laisva diena pasiimti.

;