Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1107

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.5% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.8% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

55.9% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

56.4% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.5% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.5% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.5% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

64.1% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

61.5% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

67.7% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.5% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

40.3% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.3% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

42.7% Complete
2.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Jurbarko ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2021-12-06, 10:23 | 2

Daktarė neurologė išrašė siuntimą KT pasidaryti, atvykus pasidaryti manęs prašė popierinio varianto, be jo man neleido pasidaryti KT, kitą kartą tegul neurologė atlieką savo darbą iki galo,nes likau su tuo, kad visas konsultacijas iš naujo reikia darytis ir sugaištas laikas.

2019-11-12, 09:14 | 1

Labai nemandagios registratūros darbuotojos, bjaurios, kalba nusisukusios susiraukusios. net neatsisveikina, iškarto atgrąso lankytis šioje įstaigoje. Daugiau nesugryšiu čia ir savam nerekomenduosiu.

2016-12-15, 22:57 | IP: *.*.*.*

krc duxu ta ligonine

2013-01-08, 16:10 | IP: *.*.*.*

geri gydytojai nervu ir psichiatrijos ir priemime visi slaugytojos priemime labai orientuotos, paslaugios, nu bet nervu skyriuj tai tokia jauna storom kojom stanislovaitiene is vis neturetu buti prileidziama prie zmoniu, nes ji tiesiog nekencia savo darbo ir vargsu pacientu.

2010-06-05, 19:42 | IP: *.*.*.*

Puikiai dirbantys gydytojai,atsakingi pasiaukojantys. Piktos slaugytojos

2009-10-04, 18:52 | IP: *.*.*.*

TOKS VAIZDAS SUSIDARO KAD JURBARKO DAKTARAI NUSIPIRKE DAKTARO DIPLOMA.....

2008-05-21, 17:00 | IP: *.*.*.*

Paduodam kyši ir iš kart važiuojam į KMUK. Ten dar kartą paduodam truputi didesnę pinigų sumą ir nesulaukę pagalbos, paspaudę uodegas vėl grįžtame į Jurbarko ligoninę.