Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3388

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

87.6% Complete
4.4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

80.5% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

89.4% Complete
4.5

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

89.4% Complete
4.5

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

88.7% Complete
4.4

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

75.2% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

89.4% Complete
4.5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

89.4% Complete
4.5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

73.3% Complete
3.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

92.9% Complete
4.6

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

92.9% Complete
4.6

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

88.7% Complete
4.4

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

82.7% Complete
4.1

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

61.4% Complete
3.1

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2019-11-11, 15:46 | 12

Persirašiau ir tebesu vien todėl, kad registratūroje dirba malonūs žmonės, sutinkantys padėti. Šaunuolės merginos, moterys! Ačiū.

Įkalbėjo persirašyti ir išties, nuėjus jautiesi kaip orus žmogus, gerbiamas ir su tavimi pašneka draugiškai, pagelbsti. Manau, taip turėtų aptarnauti visur, tai geras pavyzdys kitoms klinikoms ir vis dar medicinos įstaigose užsilikusiai tarybinei kultūrai...
Gaila tik, jog ne visos čia dirbančios gydytojos taip stengiasi kaip registratorės ir slaugės. Tikiuosi, vadovybė paskaitys atsiliepimus ir apie Naremos gydytojas ir atsižvelgs į tai, ką apie kai kurias sako pacientai. Nepamirškime, jog ne visi palieka atsiliepimą, dauguma tiesiog negaišę laiko persirašo kitur. Dėl to norisi, kad Narema išliktų kaip gera gydymo įstaiga visapusiškai ir pasiliktų šeimos daktares, kurios taip pat pagarbiai bendrauja su pacientais ir stengiasi skirti tinkamus tyrimus (o ne nurašo, kaip dabar madinga, psichiatro konsultacijai) net kai įtariami rimti sutrikimai.

Taigi, ačiū, linkiu sėkmės augti toliau.

Narema atsakė

Dėkojame už pastabas. Jūsų nuomonė be galo svarbi ir skatina tobulėti. Ačiū, kad esate kartu.
Narema

2019-09-09, 22:18 | 1

Mūsų visa šeima lankosi šioje įstaigoja, ir į kita didesnių apimčių nekeisim. Nes šioje įstaigoje esam priimami su įpatingu rupeščiu ir dėmesiu. Neturim padėkos vienam ar kitam personalo darbuotojui. YRA DIDELĖ PADĖKA VISAM KOLEKTYVIU. Didelis AČIŪ

2018-01-24, 16:19 | 1

Puikus personalas, idealus aptarnavimas

Narema atsakė

Ačiū už puikų įvertinimą. Džiaugiamės, kad esate kartu.

2017-11-10, 20:06 | 2

Bunant įstaigoje man jų neprireikė, ne to aš ten ateinu.

Narema atsakė

Ačiū už puikų įvertinimą. Dėkojame, kad esate kartu.

2016-11-22, 21:13 | 17

Puiki įstaiga. Jauki aplinka, nuoširdus personalas. Jautiesi, kad esi svarbus asmuo, o ne eilinis recepto prašytojas. Nuolat esu informuojamas apie prevencines programas, procedūrinis veikia be priekaištų. Slaugytoja Violeta visada skuba į pagalbą. Dėkoju šiai darbuotojai. Antanas.

;