Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3388

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

87.6% Complete
4.4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

85.5% Complete
4.3

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

89.7% Complete
4.5

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

87.6% Complete
4.4

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.6% Complete
4.4

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

79.3% Complete
4

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

89.7% Complete
4.5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

89.7% Complete
4.5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.1% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

85.5% Complete
4.3

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

93.8% Complete
4.7

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

91.7% Complete
4.6

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

87.6% Complete
4.4

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

81.3% Complete
4.1

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

69% Complete
3.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2018-01-24, 16:19 | 1

Puikus personalas, idealus aptarnavimas

Narema atsakė

Ačiū už puikų įvertinimą. Džiaugiamės, kad esate kartu.

2017-11-10, 20:06 | 2

Bunant įstaigoje man jų neprireikė, ne to aš ten ateinu.

Narema atsakė

Ačiū už puikų įvertinimą. Dėkojame, kad esate kartu.

2016-11-22, 21:13 | 12

Puiki įstaiga. Jauki aplinka, nuoširdus personalas. Jautiesi, kad esi svarbus asmuo, o ne eilinis recepto prašytojas. Nuolat esu informuojamas apie prevencines programas, procedūrinis veikia be priekaištų. Slaugytoja Violeta visada skuba į pagalbą. Dėkoju šiai darbuotojai. Antanas.

2016-10-05, 14:11 | 1

Labai geras šeimos medicinos centras. Kolektivas, vadovaujimas Aušra Jankauskienė profesionalai, nuoširdi žmones. .Reikia kad tokių daktarų ir centrų butu daugiau.Ačiū už jusų geruma ir atiduma.

2016-09-26, 14:45 | 12

Labai rekomenduoju apsilankyti sioje istaigoje. Labai puikus personalas, paslaugus, atidus. Gydytojos be galo malonios, atsako i visus klausimus, stengiasi isklausyti, Procedurinis dirba be priekaistu. Pagaliau pasijutau zmogumi. Aciu kolektyvui uz pozityvia nuotaika.

2015-04-19, 11:54 | IP: 78.61.79.85

Lankausi pas seimos gydytoja Jevgenija, labai maloni, paslaugi, demesinga. Svarbiausia, kad visada geros nuotaikos, nesu mates susierzinusios ar blogos nuotaikos. Saunuole musu gydytoja!

2012-08-18, 08:25 | IP: 78.61.79.85

Klaipėdos centre atsidarė nauja gydymo įstaiga, labai džiaugiuosi tapęs jos pacientu, jauki aplinka, puikus personlas, ir svarbiausia nėra eilių. Atėjęs pailsiu, nes nereikia po 2 val. sedėti eilėje

;