Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 435

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64.6% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

68% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

72.3% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57.8% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

81.4% Complete
4.1

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

87.5% Complete
4.4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

79.3% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

64.2% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

78.3% Complete
3.9

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

72.4% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.9% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

40.6% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.6% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.8% Complete
1

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2023-03-28, 15:49 | 2

Nesigailiu kad pasirinkau savo gyd.Juliją Bolinskę, nuoširdžiai, kompetetingai nustato susirgimą , priskyria vaistus , siunčia konsultacijoms.Labai nuoširdžiai įvertinau, nes amžius , nusiskundimų pilna, gydytoja labai stengiasi padeti , palengvinti , pašalinti bedas .Ačiū daktare , ačiū ! Esate nuoširdi man kaip pacientei tai labai svarbu.būkite sveika Jùs .

2023-03-28, 15:49 | 2

Nesigailiu kad pasirinkau savo gyd.Juliją Bolinskę, nuoširdžiai, kompetetingai nustato susirgimą , priskyria vaistus , siunčia konsultacijoms.Labai nuoširdžiai įvertinau, nes amžius , nusiskundimų pilna, gydytoja labai stengiasi padeti , palengvinti , pašalinti bedas .Ačiū daktare , ačiū ! Esate nuoširdi man kaip pacientei tai labai svarbu.būkite sveika Jùs .

2022-11-16, 09:53 | 1

Visiškai nerekomenduoju! padarė kardiogramą, ir paklausus kokie atsakymai, pametėjo lapelį sakydama- štai, čia tavo atsakymai. Nieko nepakomentavusi. Man tas lapelis su širdies dūžiais nieko nesako. Tai ir likau nesupratusi, ar kardiograma gera, ar ne. Skydliaukės tyrimą taip pat atliko. Nieko nepakomentavo kas ir kaip. Tiesiog atsiuntė atsakymą į gmailą. Bet tas atsakymas man nieko nesako. Nes tikrai nesuprantu kas ten mediciniškai parašyta. Apie bendravimą registratūroje jau nebekalbu. Lyg iš kokio gylaus kaimo ten sėdinti moteris bendraudama net akių nepakelia. Ir vietoje -taip, visada bendrauja- jojoo... Ir mandagumo lygis vertas 0.

2022-08-04, 09:54 | 1

Anksčiau labai džiaugiausi klinika. Bet kuo toliau tuo labiau prastėja aptarnavimas. Registratūra pastoviai "užimta", neatsiliepia, o atvažiavus nei vieno žmogaus.
Gydytojai į kabinetą prisiskambinti neįmanoma.

2022-05-13, 21:55 | 9

Pacientus klinika pasitinka nesutvarkytu, nesaugiu interneto puslapiu ir prasta, neasfaltuota automobilių stovėjimo aikštele. Pastatas iš išorės primena tarybinę krautuvę. Viduje aplinka skurdi, mažai vietos ir nejauku. Gydytojo Jurgis Kyguolis kabineto durys buvo atviros ir aiškiai girdėjosi jo ir ankstesnio paciento pokalbis. Už sumokėtą 50-ties eurų sumą man buvo skirta apie 10 minučių iš esmės nieko nedavusios konsultacijos. Gydytojas vengė detalaus bendravimo, kalbėjo labai sausai, minimaliai. Gavau bendro pobūdžio atsakymą su aprašymu, galimai menkai susijusiu su aptarta problema (bendro pobūdžio tekstas, galimai rašomas ir kitiems ligoniams). 17:55 val. gydytojas jau išvyko iš darbo, nors mano vizitas turėjo prasidėti tik 18:00 val. Dėl netenkinusios vizito kokybės kreipiausi į kliniką. Direktorė Birutė Paškevičienė mano asmenine nuomone galimai vengė bendrauti, kalbėjo grubiai, beveik atvirai pareiškė, kad aš jai trukdau, galimai pamiršo duotus pažadus, galimai painiojosi tarp savo anksčiau pasakytų teiginių. Galiausiai kaip kompensacija man buvo paskirta telefoninė konsultacija su gydytoju, nors daugiau su juo bendrauti nenorėjau. Vis dėlto konsultacijai telefonu atsiliepiau, ji truko apie 10 minučių. Savo poziciją ir negalėjimą padėti daktaras iš esmės paaiškino ir pagrindė, į klausimus atsakė.
Griežtai nerekomenduoju šios klinikos ir aukščiau minėtų gydytojų.

2020-11-01, 12:44 | 7

Registratūroje dirbantys asmenys elgėsi nemandagiai ir atsainiai. Ginekologijos skyriuje toks pats elgesys, paskambinus viduryje pokalbio nutraukiamas skambutis. Įmonėje visiška betvarkė, nesuteikiamos tikslios registracijų datos, nėra galimybės užsiregistruoti vizitui. Nežinau kas galėtų mokėti už paslaugas šiame gydymo centre, kai su pacientais elgiamasi šitaip nemaloniai.

2014-08-22, 06:42 | IP: 86.100.34.167

malonus aptarnavimas,kokybiskas, geri specialistai.