Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1104

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

85.9% Complete
4.3

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

44.8% Complete
2.2

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

52.7% Complete
2.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

75.2% Complete
3.8

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

83.3% Complete
4.2

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

55.9% Complete
2.8

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

85.7% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

85.7% Complete
4.3

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

52.9% Complete
2.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

77.5% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.2% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

69.7% Complete
3.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

91% Complete
4.6

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2023-07-09, 22:54 | 1

Gyditojas manau atliko savo darbą gerai.
Tikrai turėjome nepagydomą ligonį. Kuom galėjo tuom lengvino ligonio kančias.
Tačiau nugirstas slaugių pokalbis tarp savęs , sukėlė šleikštulį. Tėvelis gulėjo merdejimo patale. Dieną prieš mirtį , dar buvo nugabentas hirurgų apžiūrai į Raudonąjį kryžių. Ten gyditojai pagelbėti jau negalėjo. Pervežant ligonį, žinoma pagalbos reikėjo ir slaugių. Pakelti , aprengti ligonį. Kadangi tėtis nemenko sudėjimo , sunkus. Pakartosiu nugirstą sakinį , trečiojo aukšto slaugytojų :
,, Vakar jį( ligonį )vežė į kitą ligoninę , mes tiek prisitampėm , kad net nebegaliu žiureti į jį( ligonį, kuris gulėjo ir merdėjo). ,,
Gailiuosi , kad nepertraukiau jų kalbos. Pati tuo metu buvau nekokioje būsenoje,matant merdejant artimą.
Tai slaugės kurios dirbo šių metų liepos 6 d., 3 aukštas .
Jei jau pasirinkote šį nelengvą darbą, būkit malonios , turėkite ir atjautos jam.
Isivaizduoju , kaip jūs elgiates , kai yra nelankymo valandos arba nakties metas.
Jei būtų dar atvejas , kad reiktų tokios ligoninės paslaugos su slauga , niekada čia negryžčiau.

2023-07-09, 22:50 | 1

Gyditojas manau atliko savo darbą gerai.
Tikrai turėjome nepagydomą ligonį. Kuom galėjo tuom lengvino ligonio kančias.
Tačiau nugirstas slaugių pokalbis tarp savęs , sukėlė šleikštulį. Tėvelis gulėjo merdejimo patale. Dieną prieš mirtį , dar buvo nugabentas hirurgų apžiūrai į Raudonąjį kryžių. Ten gyditojai pagelbėti jau negalėjo. Pervežant ligonį, žinoma pagalbos reikėjo ir slaugių. Pakelti , aprengti ligonį. Kadangi tėtis nemenko sudėjimo , sunkus. Pakartosiu nugirstą sakinį:
,, Vakar jį vežė į kitą ligoninę , mes tiek prisitampėm , kad net nebegaliu žiureti į jį. ,,
Gailiuosi , kad nepertraukiau jų kalbos. Pati tuo metu buvau nekokioje būsenoje,matant merdejant artimą.
Tai slaugės kurios dirbo šių metų liepos 6 d.
Jei jau pasirinkote šį nelengvą darbą, būkit malonios , turėkite ir atjautos jam.
Isivaizduoju , kaip jūs elgiates , kai yra nelankymo valandos arba nakties metas.
Jei būtų dar atvejas , kad reiktų tokios ligoninės paslaugos su slauga , niekada čia negryžčiau.

2023-04-26, 12:02 | 1

Nerekomenduoju šios gydymo įstaigos, net nepavadinčiau gydymo įstaiga... baisu!!! Pasipūtimas darbuotojų aukščiausio lygio, net elementarių klausimų atsakyt negalėjo, savo darbo neatlieka... Jei norit sveikų artimųjų, nekelkit į šią vietą kojos!!!

2022-08-03, 21:19 | 1

Noriu padekoti 2 aukšto personalui, pradedant gydytojų, baigiant slaugučių ir valytojų darbu!
Nuoširdus ačiū už pagalbą, priežiūrą ir žmogišką jautrumą bei supratimą. Darbas labai sunkus tiek fiziškai, tiek psichologiškai-turėtų skirti daugiau personalo!
Jūs šaunuoliai. Pagarba kolektyvui.

2021-11-01, 11:20 | 1

Neguldykite čia savo artimo žmogaus. Niekada nepakartočiau tokios klaidos dar kartą.

2020-02-28, 22:19 | 1

Kol ligonis lankomas dažniau, personalas rūpinasi juo. Nors prašyti pakeisti pyžamą ar patalynę tenka kelis kartus, kol būni išgirstas. Ligonį lankant rečiau, palieka gulėti nepraustą, purvinoje patalynėje, nešvaria pyžama. Davus pastabą, ginasi, kad nespėja, kad turi daug ligonių sužiūrėti. Jeigu nesugeba dirbti savo darbo, gal vertėtų jį pakeisti į kitą ir gerbti ligonius. Kai kurios prižiūrėtojos kalba pakeltu tonu su ligoniais, maitinant ištaria vos ,,ryk". Davus pastabą, įsižeidusios eina koridoriumi ir nusuka galvą, kad nesisveikinti. Valytoja valo tarp lovų. Po lovomis pilna dulkių kamuolių. Davus pastabą, kodėl nevalytos dulkės ant spintelių, palangių, dingsta per duris ieškoti kaltų ar kitų valytojų, lieka neaišku. Tačiau dažniausiai trinasi koridoriuje ant sofkutės, kai neturi laiko valytis. Lankant ligonį kasdien, visada reikia priminti vartyti. Neturint galimybės kasdien lankyti, ligonis nevartomas, iškart atsiranda daug pragulų. Neatsakingumas, neatidumas, aplaidus darbas.

2019-06-10, 03:33 | 1

Esame be galo dėkingi III skyriaus vedėjui Sauliui Kazakevičiui ir visam personalui. Pirmą kartą ligoninėje patyrėme tokį nuoširdų rūpinimąsi senu žmogumi. Į mūsų nuostabos kupiną žvilgsnį sesutė atsakė: „Jie visi kažkada buvo jauni, ir mes visi kažkada pasensime. Reikia tiesiog mylėti senus žmones“. Tuo viskas pasakyta. Didžiausia pagarba Jums.