Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1223

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.3% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.9% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

51.5% Complete
2.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.7% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

48.5% Complete
2.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.3% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

70.2% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

71.3% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.9% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

66.3% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.8% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

16.6% Complete
0.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.1% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

64.2% Complete
3.2

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Lazdynų poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-04-12, 20:19 | 1

Šioje įstaigoje mane viskas tenkina. Visada priima maloniai ir pagal galimybes tai dienai. Atsižvelgia į mano galimybę atvykti pas
gydytoją pakartotinai man tinkamu laiku.

Lazdynų poliklinika atsakė

Dėkojame už teigiamus atsiliepimus, tai didelis paskatinimas toliau tobulėti.

2019-01-24, 16:34 | 1

užregistravo pas kitą gyd,nes mano šeimos gyd ,pakeitė darbą,atvykau pasitikrint pagal programą ir pasiskundziau simptomais panašiais į virusą,paskyrė analizus po kelių dienų atvykau,priėmė mandagiai,bet istorijos neskaitė,o dairėsi atgal,tik kai paklausdavau ,nenoriai atsakydavo supratau ,kad nepageidaujamas ir išėjau,registratūroj paklausiau ,ar galiu pats pairinkti kitą gydytoją,man užtikrino,kad be problemų,tačiau atėjus pas kitą gyd,nebuvo kortelės,turėjo sesutė ieškoti,o keisčiausia,iš ligos istorijos buvo išplėšti lapai ir jokių analizų,ar irašo pas kitą gyd nebuvo,o ant kortelės užrašyta man nežinoma gyd jaučiausi mažvaikiu,o virusą pravaikščiojau

Lazdynų poliklinika atsakė

Dėkojame už komentarą. Norint išsiaiškinti situaciją ir atsakyti į Jūsų keliamus klausimus, labai prašytume patikslinti aplinkybes arba tiesiog užeiti į administraciją ir vietoje išspręsime visus Jums rūpimus klausimus.
Norime pasidžiaugti, jog aptarnavimas buvo mandagus, kadangi aptarnavimo kultūrai ir etikai skiriame ypatingą dėmesį.
Dėl Jūsų paminėtų aplinkybių dėl galimai iš medicininių dokumentų "išplėštų analizų", norime paaiškinti, kad laboratorinio ištyrimo duomenys jau dvejus metus nėra spausdinami ir klijuojami į pacientų medicininius dokumentus, o iš laboratorijos informaciniais tinklais keliauja tiesiai į gydytojo kompiuterį, todėl jie negali būti plėšomi. Jūsų paminėtas gydytojo "dairymasis atgal" galėjo būti susijęs su Jūsų laboratorinių duomenų bei kitos medicininės informacijos susipažinimu kompiuteryje.
Atsiprašome už galėjusius įvykti nesklandumus bei nepakankamai suteiktą informaciją.

2018-03-19, 08:42 | 1

Kam reikalinga tikra med. pagalba - apeikit šitą kontorą dideliu ratu. Kaltinu šeimos gydytoją aplaidumu. Neįvertino būklės, skubėjo, nesugebėjo pastebėti elementariausių simptomų, kuriuos iš karto aptiko kitos įstaigos medikai. Taip pati paprasčiausia liga progresavo ir komplikavosi. Ignoruoja nusiskundimus, neatliko būtinų tyrimų, kurie būtų parodę ligą. Kitoje med. įstaigoje buvo atlikti visi tyrimai ir liga buvo operatyviai gydoma. Per tris vizitus, daktarė nesureagavo į tai, kas buvo sakoma ir nė trupučio nepasidomėjo ir nepasigilino į galimą ligą. Kai dviejų metų vaikas nuolatos skundžiasi pilvo skausmu ir kai per kelis vizitus tai buvo minėta - ignoruoti negalima. Daktarė Virginija Ogintaitė.

2018-03-06, 14:50 | 1

nesugeba susisneket, paskambinus sako viena atvykus kita.

Lazdynų poliklinika atsakė

Dėkojame už komentarą, tačiau, kad galėtume objektyviai įvertinti situaciją, prašytume patikslinti skundžiamas aplinkybes.

2017-11-27, 09:43 | IP: 88.119.140.16

Dėl gydytojų didelio nusiskundimo neturiu, apart to, kad šeimos gydytojas nepastebėjo vienos traumos. Bet susitvarkiau kitoje vietoje. Bet didžiausias minusas, kad kartais registracija internetu stringa. Šiuo metu ji visiškai neveikia. O registratūrai nuo 7.00 ryto NEĮMANOMA iš 10 karto prisiskambinti.

;