Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1223

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.9% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.1% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.5% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

51.3% Complete
2.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

92.3% Complete
4.6

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

48.5% Complete
2.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.2% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

70.2% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

71.1% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.4% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65.9% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.7% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

16.6% Complete
0.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

64.2% Complete
3.2

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Lazdynų poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2017-10-12, 01:05 | 2

Konkretumas. Dalykiškumas. Profesionalumas. Ačiū!

2017-09-12, 14:39 | IP: *.*.*.*

Poliklinikoje eilės nežmoniškos, apskritai pas šeimos gydytoja reikia užsiregistruoti prieš pusantro mėnesio. Atėjus nurodytam laikui laukti trumpiau nei valanda netenka. Personalas bendrauja labai nemandagiai, seniai pakeičiau poliklinika deja seneliams tenka kankintis, nes sunkiai vaikšto, o iki kitos poliklinikos tenka važiuoti kas neįmanoma vyresnio amžiaus žmonėms ,o poreikis dažniausias tik vaistu išrašymas. Šioje įstaigoje tikrai yra gerų gydytojų, tačiau tinkamai apžiūrai jie turi per mažai tam skirto laiko. Manau, kad ši įstaiga turi per mažai gydytojų tokiam pacientų srautui aptarnauti. Nes kai žmogui atsitinka nelaimė, jis negali tą dieną gauti talonėlio (jų tiesiog jau nebebūna). Tuomet reikia pamiršti gailestį kitiems pacientams susitelkti visą savo naglumą ir brautis be eilės... arba sąžiningai laukti nuo poros dienų iki mėnesio, kol tave priims su talonėliu. Sorry, bet kol žmogus laukia pora dienų su tuo talonėliu, tai jo peršalimas gali pereiti į plaučių uždegimą, o trauma gali pareikalauti jau operacijos ir t.t. Niekam nerekomenduoju gydytis čia..

2017-08-17, 13:28 | IP: *.*.*.*

Aš neščia ir jau 7 menesis. Buvau užrašyta 8 valandai pas gydytoja. Pralaukiau iki 9 valandos. Kol man nepasidare blogai nes koridorese kondicioneriu ir vandens niera.
O šiandien už 2 min odontologo apžiūrą teko sumoketi 50 centu ir saskaitoje užrašyta kad sumokejau už tai kad gydytojas plauna rankas ir uždeda pirštines

2017-01-05, 13:38 | IP: *.*.*.*

paskambinus į registratūrą ir užtrukus aiškinantis klausimą, man buvo pasakyta, kad jau "nebegali kalbėti, nes lakia žmogus ", tik paklausus ar aš - ne žmogus, tonas kiek sušvelnėjo, tačiau bandant sužinoti kur kreiptis dėl informacijos, kurios nežino registratorė,teko traukti po vieną žodį vardą, pavardę, pareigas ir telefoną . Labai nemalonus bendravimas. Norėčiau paskaityti registratorės pareiginius nuostatus - įeina ar ne į jos pareigas informacijos teikimas.

2016-11-18, 12:19 | IP: 188.69.197.76

Patenkinamas.

;