Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1223

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.8% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.6% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.9% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

51% Complete
2.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.7% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

48.1% Complete
2.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.1% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

70% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

71.1% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.2% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

66.1% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.7% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

16.5% Complete
0.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.1% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

60.8% Complete
3

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Lazdynų poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2008-09-26, 20:16 | IP: *.*.*.*

Graževičiūtė nuostabi gydytoja. Ne veltui jos vertinimas aukščiausias. Tokį baisų ir nepagarbų aptarnavimą kaži ar dar kur galima pamatyti. Siulyciau sumazinti registraturos darbuotoju skaiciu ir uz didesne alga pasamdyti nors ir maziau bet normalias registratores. Butinas skubus elektroninio registravimosi diegimas, tokiu budu bent jau galima butu isvengti susidurimo su tom kiauliskom registratorem. Poliklinikos vedeja visai apatiska, nuejus issakyti kame problema net nekreipia demesio ir toliau sneka telefonu, zinoma uz musu mokesciu moketoju pinigus. Tai jei vedeja nekreipia demesio i pacientus, tai ko galima tiketis is jos pavaldiniu. Labai idomu kiek ji uz nieko neveikima gauna, butinai parasysiu oficialu paklausima, dabar valst. istaigos privalo teikti tokia info. Siandien buvau uzsiregistraves, bet nuejes radau uzrakintas gydytojos duris, tam kaip veliau issiaiskinau tikrai yra rimta priezastis, pas gretimos gydytojos slaugytoja paklausiau kas man israsys vaistus, tai ji pasake, kad turiu is registraturos pasiimti kortele, o ten tos raganos pasake kad korteles neduos, nes gydytojos nera ir nebus ir kad as turiu is tos seseles paimti parasa kad jos galetu duoti man kortele. Jos ne tik kad neatsiprase uz mano nepatogumus ir nepasiule kreiptis i kita gydytoja bet dar pasiunte pasimti parasa. Tada mano nervai neislaike ir nuejau pas vedeja, kuri kaip minejau apart telefono daugiau nieko nemato. Ar ne laikas butu sita tarybinio stiliaus senjora isleisti i uztarnauta poilsi, leisti vadovauti jaunesniam verzlesniam, kurybingam vadovui.

2008-08-07, 16:51 | IP: *.*.*.*

Labai prasta registratoriu kultura,temoka tik pykt, bambet ir atsikirtinet, jokio zmoniskumo, jokios pagarbos zmonems.Daro ivaizdi kad dirba lakstydamos rukyti.

2008-08-06, 00:53 | IP: *.*.*.*

na sios registraturos darbuotojos matyt neatskyria med.istaigos nuo pasilinksminimo vietos.Tesiog nemalonu ziureti,kai su ryskiu makijazu,ilgiausiais nagais ir palaidais plaukais ( blondine ) tave sutinka med.istaigos darbuotoja.Jei dar butiu maloni,besisypsanti tai velniai nemate tos "kaziuko muges",bet kai visada tave siurksciai sutinka, neleidzia tau isizioti, lisno klausimo uzduoti tai kyla klausimas administracijai: ar tokie darbuotojai turi dirbti su zmonemis?!

2008-07-28, 07:43 | IP: *.*.*.*

užsiregistruot pas gydytoja neįmanoma, išsikviesti dar labiau, geriau žmogau mirk namie.

2008-06-16, 10:33 | IP: *.*.*.*

Amžinos eilės.Nesuprantu už ką aš moku ligonių kasoms...

2008-04-25, 12:11 | IP: *.*.*.*

Baisiausias vaizdelis, kuri pamatai prisiartines prie sios istaigos - tai zmoniu su baltais chalatais prie iejimo duru burys cigareciu dumu debesyje. Kazkaip nesuderinama nei su profesine etika, nei su kultura.
Kitas darbuotoju burys pacienta pasitinka registraturoje. Cia cigareciu dumu lyg ir nera, bet nepasitenkinimo, itampos ir nepatogumo "tvaikas" tvyro ore. Kelios registratores iesko korteliu, registruoja, kelios darbuotojos apsikrove popieriais kazka pildo ir, zinoma, visos tarpusavyje, nei kiek nekreipdamos demesio i pacientus, snekuciuojasi. Ir gynk dieve, jei isdrisi siuos "debatus" savo kalusimu nutraukti...
Administracija tikrai turetu apie tai pagalvoti. Vieta rukymui, jei jau taip spria sveikatos sargus, numatyti uz pastato, o registraturos problema isspresti irengiant vietas dokumentu pildymui kitoje registraturos sales puseje.
Labai svarbus pats pirmas ispudis, tai - kaip tave pasitinka. Esant sios dienos konkurencijai vadovai turi suprasti, jog nieko nekeiciant ilgai neissilaikysit. Zmoniska rinktis kur geriau. Kam jus busit reikalaingi be pacientu...
Pgarbiai ir su geru pokyciu viltim,
Jusu paciente

2008-04-08, 13:45 | IP: *.*.*.*

Kai prireikia skubios pagalbos lieka neaišku, kas už ką atsako. Jeigu tavo gydytojui ne darbo laikas- dažna stumdys viena nuo kitos, nežiūrėdama, kokia ligonio būklė, arba lieps laukti "kad kas nors" priimtų. Tik tokio darbuotojo vardu "kas nors" nerasite :). budintis daktaras svarbiam atvejui reikalingas ne tik porai valandų ryte. Registratūros personalas, matydamas atvykusio ligonio stovį, galėtų perduoti ligonį su priepuoliu konkrečiai sesutei, o ne siųsti pas "ką nors" kelis aukštus palaipioti bei pasigalynėti su talonėlius jau turinčiais ir teisėtai savo eilės laukiančiais pacientais.

2008-03-14, 19:13 | IP: *.*.*.*

Tikriausiai pati baisiausia poliklinika visame Vilniuje!!! Kiek kartu man skubiai reikejo medicinines pagalbos...Vien karta stipriai persalau. Gulejau, kaip lavonas visa diena su 39 temp, geriau vaistus, kita ryta nusiunciau vyra, kad iskviestu man gydytoja i namus ir aisku isgeriau vaistu...Kokia buvo mano nuostaba, kai vyras grizo tusciom!Registraturos darbuotojos ji apreke basiauisiai, paziurejo i mano kortele ir pasake: Oj tai gi jus netoli gyvenat...nieko tokio...jauna...ateis kaip nors. As vos neapsiverkiau lovoje beguledama. Griebiau telefona ir skambinau i registratura. Bet deja, registraturos darbuotojos kategoriskai atsisake uzregistruot gydytojos kvietima i namus! Motyvuodamos tuo, kad "Tai kokia cia juokinga temperatura...Mes su tokia temperatura i darba einame..." Zmones, jus napatikesite, keliausi is visu jegu, kad tik davaziuoti iki tos prakeiktos poliklinikos. O atvaziavus, i mane dar taip keistai paziurejo tos moteriskes registraturoje... Tipo, cia ta, skandaliste atvaziavo!
Baisu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-27, 21:39 | IP: 78.60.84.127

Šaunus, komandoje dirbantis kolektyvas, jauki - namų atmosfera

2008-02-25, 10:55 | IP: *.*.*.*

Persirašiau į šią polikliniką verčiama aplinkybių, ir tokio absurdo dar nesu mačiusi. Negana to, kad kai sergi negali patekti pas gydytoja. Tai tave dar sugeba aploti registratūroje, arba iš viso registratūros personalas nekreipia į tave jokio dėmesio...
Gydytojų turi pralaukti apie 15-20 minučiu, kol jie teiksis išgerti kavą ir tave priimti.
Vienu žodžiu tikra betvarkė šioje poliklinikoje.

2008-02-11, 12:00 | IP: *.*.*.*

nuoširdus bendravimas, "šeimyninis kolektyvas", net "valdžia" pažįsta daugelį ligonių ir rūpinasi pacientais, bei jų patogumų ilgos eilės ir nėra galimybės užsiregistruoti internetu!

2008-02-07, 10:27 | IP: *.*.*.*

Kai pagalvoji apie nezmoniskas eiles ir "puiku" aptarnavima registraturoje net sirgti nebesinori...

2007-09-05, 15:05 | IP: *.*.*.*

Sunku gauti talonėlį echoskopijai,tenka laukti nuo 1-1,5 mėn.nors dirba dvi ateinančios gydytojos,bet dirbantis personalas nesigėdi be eilės nuvesti saviškių.
Pas neuropatologą ar okulistą tenka laukti apie 1 mėn.
Nemalonu ,kai esi uzsirasęs pas terapeutą prieš 2-3 sav. o į kabinetą tau prieš nosį eina neužsiregistravęs bet su nedarbingumo lapeliu ligonis,o jų kartais ne vienas ir ne du.

2007-04-24, 20:39 | IP: *.*.*.*

Nebeturiu ka teigiamo pasakyt apie sia istaiga. Darbuotojai irzlus, nekompetetingi, apziura vyksta pavirsutiniskai. Zodziu, blogiau nebuna.

;