Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1223

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.9% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.1% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.5% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

51.3% Complete
2.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

92.3% Complete
4.6

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

48.5% Complete
2.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.2% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

70.2% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

71.1% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.4% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65.9% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

64.7% Complete
3.2

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

16.6% Complete
0.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

64.2% Complete
3.2

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Lazdynų poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2013-03-06, 21:03 | IP: *.*.*.*

Poliklinikoje dirba profesionali gyd. kardiologė I.Puipienė.
Ačiū už suteiktą pagalbą.

2013-02-16, 14:41 | IP: *.*.*.*

Registratura skirta tik registratorems, kurios konfliktuoja su pacientais.
Eiles pas budinti gydytoja nerealios pvz. Talonelio nr.77. O dirba vienas kabinetas. Informacijos norint gauti sveikatos pazyma suteikti pilnos nesugeba - esi priverstas atvykti kita karta. Pas gydytoja pagal isankstinini uzrasyma patenki po 3-4 sav., ir dar prie duru pralauki 40 min. arba valanda laiko Ir tai laikoma, kaip norma. Visiska stagnacija. Yra tik keli gydytojai, kuriais galima pasitiketi. Tobulinti bendravima ir profesines zinias butina, nes nevisi pacientai tik senjorai.

Nuoroda į šią prekę:

2013-01-02, 17:02 | IP: *.*.*.*

Po to, kas man atsitiko p. Lasto ir jo komandos "dėka" - visiems, kam galiu rekomenduoju NIEKADA čia nesikreipti. Per plauką išgyvenau, negaliu patikėti, kad šiais laikais, būtinų suleisti vaistų žųmėjimas vis dar žymimas brūkšneliais žurnaluose, ko pasekoj, parašius jų bet kiek gali gaut per daug, arba mano atveju, iš vis negauti mirtinai reikalingos paros dozės.. baisu. Esu be galo nusivylusi ir tikrai nepatingėsiu visiems, kam svarbi jų pačių bei artimųjų sveikata - aopie tai papasakoti.

2012-10-05, 22:32 | IP: 95.173.40.228

Aciu gydytojams. Ilgai reikia laukti .

2012-07-20, 08:51 | IP: *.*.*.*

Šioje įstaigoje tikrai yra gerų gydytojų, tačiau tinkamai apžiūrai jie turi per mažai tam skirto laiko. Manau, kad ši įstaiga turi per mažai gydytojų tokiam pacientų srautui aptarnauti. Nes kai žmogui atsitinka nelaimė, jis negali tą dieną gauti talonėlio (jų tiesiog jau nebebūna). Tuomet reikia pamiršti gailestį kitiems pacientams susitelkti visą savo naglumą ir brautis be eilės... arba sąžiningai laukti nuo poros dienų iki mėnesio, kol tave priims su talonėliu. Sorry, bet kol žmogus laukia pora dienų su tuo talonėliu, tai jo peršalimas gali pereiti į plaučių uždegimą, o trauma gali pareikalauti jau operacijos ir t.t.
Kita vertus, kai tu lauki su talonėliu valandą nuo to laiko, nuo tau skirto laiko ir vis savo eilės nesulauki. Nu sorry, jei tau reik į darbą lėkt, tai velniop meti tą polikliniką ir eilinį kartą nepatenki pas gydytoją...
O tie pensininkai... ne kartą girdėjau "...aš tai žinau, kiekvieną dieną čia ateinu...". Žinoma, jie neturi ką namie veikti, tai ateina "ale su blogu spaudimu", "ale jiems bloga"... - o tie, kam tikrai bloga ar nelaimė jau nebegauna talonėlių per juos...
Žmogus niekada planuotai nesuserga, o kai suserga laukti jau nebegalima nei kiek. Ir tas kelių dienų laukimas su talonėliu yra visiškai nepriimtinas. Taip nebegali daugiau būti.

;