Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1223

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.2% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.6% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

57.9% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

54% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.3% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

44.6% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

65.1% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

68.6% Complete
3.4

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

68.6% Complete
3.4

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

56.3% Complete
2.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

64.9% Complete
3.2

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.7% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

21.4% Complete
1.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.2% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

57.5% Complete
2.9

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Lazdynų poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2024-01-23, 01:01 | 4

Reikėjo med.pažymos dėl darbo. Prieš 2 metus ir 2024 pradžioje, todėl galiu palyginti. Proceso "patobulinimai" klaikus. Prieš 2 metus "neefektyviai" per 1 vizitą atliko 1 gydytoja per 10 min., registruotų laikų. Šiemet suefektyvinus procesą prireikė 2-jų vizitų, pirmai pas 2! slaugės, tik po kelių dienų pas gydytoją. Abiem atvejais vėlavimo laikas - 30-50 min. Galvas nukapoti tokiems tobulintojams!

2023-10-18, 22:24 | 4

Teko laukti vizito pas šeimos gydytoją 2 val. Gydytoja dirba be seselės, prireikus, jai asistuoja kito gydytojo seselė, sėdinti kitam koridoriaus gale. Tenka brautis be eilės į kitą kabinetą, kas yra nemalonų nei man, nei kitiems pacientams.
Pas reikiamą specialistą eilę 5 mėn. Birželį užregistravo artimiausiam laikui - lapkričio viduriui. Reikalinga nuolatinė stebėsena, tad keisti gydytojo nesinori.

2023-06-27, 15:29 | 3

Neskuba priimti pagal laiką. Visada reikia laukti nuo 30 min iki valandos arba dar ilgiau (dažniausiai valanda). Vaistus išraso tik gale darbo, nors prašai, kad iškart išrašytu. Apie vaistus rašyti mačiau negalima atsiliepime, tai reikia paklusti taisyklėms. Gyvename kaime ir negalime laukti puse dienos mašinoj kol išrašys vaistus, nes ale gydytojai taip patogiau. 215 kabinetas. Nerekomenduoju.

2023-06-27, 15:29 | 3

Neskuba priimti pagal laiką. Visada reikia laukti nuo 30 min iki valandos arba dar ilgiau (dažniausiai valanda). Vaistus išraso tik gale darbo, nors prašai, kad iškart išrašytu. Apie vaistus rašyti mačiau negalima atsiliepime, tai reikia paklusti taisyklėms. Gyvename kaime ir negalime laukti puse dienos mašinoj kol išrašys vaistus, nes ale gydytojai taip patogiau. 215 kabinetas. Nerekomenduoju.

2023-06-27, 15:29 | 3

Neskuba priimti pagal laiką. Visada reikia laukti nuo 30 min iki valandos arba dar ilgiau (dažniausiai valanda). Vaistus išraso tik gale darbo, nors prašai, kad iškart išrašytu. Apie vaistus rašyti mačiau negalima atsiliepime, tai reikia paklusti taisyklėms. Gyvename kaime ir negalime laukti puse dienos mašinoj kol išrašys vaistus, nes ale gydytojai taip patogiau. 215 kabinetas. Nerekomenduoju.

2022-11-07, 09:20 | 2

Labai ilgai laukiau savo eilės, daugiau nei 40 min.

2022-11-07, 09:20 | 2

Labai ilgai laukiau savo eilės, daugiau nei 40 min.

2022-08-17, 11:54 | 818

Siaubas su kuriuo susidūriau šiandien,prieš gyd.Ramintos Baranauskienės atostogas užsiregistravau tel.,buvo paskirtas laikas 2022.08.17 7.30-atvykau truputį anksčiau(transporto grafikas),sedėjau prie durų iki 9.00-pagaliau pakvietė,o pasirodo,kad mano registracijos iš viso nėra,dar paprašė apleisti kabinetą,nes(ją ir taip spaudžia valdžia.o aš turiu aiškintis registratūroje).
Pasiutau ir mano kojos daugiau nebus jūsų poliklinikoje-vos atvažiavau susilenkusi nuo nugaros skausmo-pasiūlė numerėlį rugsėjo mėn.
OT AČIŪ

2022-08-17, 11:54 | 818

Siaubas su kuriuo susidūriau šiandien,prieš gyd.Ramintos Baranauskienės atostogas užsiregistravau tel.,buvo paskirtas laikas 2022.08.17 7.30-atvykau truputį anksčiau(transporto grafikas),sedėjau prie durų iki 9.00-pagaliau pakvietė,o pasirodo,kad mano registracijos iš viso nėra,dar paprašė apleisti kabinetą,nes(ją ir taip spaudžia valdžia.o aš turiu aiškintis registratūroje).
Pasiutau ir mano kojos daugiau nebus jūsų poliklinikoje-vos atvažiavau susilenkusi nuo nugaros skausmo-pasiūlė numerėlį rugsėjo mėn.
OT AČIŪ

2022-08-04, 15:38 | 2

Beveik du mėnesius laukiau vizito į mankštas, o atvykus radau užrakintą kabinetą (gydytoja atostogauja). Registratūroje sužinojau, kad kažkas perrašė mane vėlesnei datai ir net nepasivargino apie tai informuoti. Kadangi nauja data man netinkama, prašiau perregistruoti, ko registratorė (kažkodėl) padaryti negali. Siūlė atvykti dar kartą ir mėginti "pasigauti" daktarę, kad ši kada nors paskirtų vizitą. Kadangi važinėti pirmyn - atgal neturiu kada, davė telefoną, kuriuo neįmanoma paskambinti (nejungia). Po galybės skambučių, vėl kreipiausi į registratūrą, paėmė kontaktus, žadėjo, kad gydytoja pati paskambins, bet taip ir nepaskambino. Žodžiu, nei atsiprašymo, nei pagalbos.

2022-07-20, 12:52 | 1

Jau ne pirmą kartą susidūriu su registratūros darbuotojų visišką nekompetenciją. Reikia skubios pagalbos, dėl skausmų, tai sako laukti rugsėjo mėn. Nes tik tada gydytoja gali priimti. Tai tenka eiti privačiai ir mokėti pinigus, nors kiekvieną mėnesį ir taip iš darbo užmokesčio išskaičiuoja už šias paslaugas. Ne kartą buvo kreiptąsi į administraciją. Jokių pokyčių. Kuo toliau, tuo blogiau.

2022-07-18, 10:05 | 2

Turiu išrašą iš ligoninės, kur aiškiai parašyta, kad perrišimai turi būti kiekvieną dieną. Sekmadienį priėmė ligoninė ir perrišo, bet darbo dienomis privalau kreiptis į polikliniką. Paskambinau pirmadienį ryte į registratūra, kur man buvo atsakyta, kad laisvų vietų nėra. Kai paklausiau, ką man tokiu atveju daryti - gavau tokį atsakymą : eikite pas gydytoją ir prašykite, gal priims...
Kaip suprasti tokį atsakymą ? Aš juk ne išmaldos prašau, o suteikti man priklausomą med. paslaugą.

2021-12-27, 13:03 | 6

Nerekomenduoju, paskambinus su skausmu širdies plote, ritmo sutrikimu, aukštu kraujospūdžiu ryte į registratūrą - atskambina gyd. vakare, stebisi kad neskirta kardiograma, bet jos neskiaria, išrašo pakelį kaptoprilio - tuo pagalba telefonu ir baigiaisi,,eilinį kartą keliaujui Kardiolitą mokamų paslaugų, nes šioje įstaigoje pagalbos ir med paslaugų nesulaukiu

2019-01-24, 14:34 | 1

užregistravo pas kitą gyd,nes mano šeimos gyd ,pakeitė darbą,atvykau pasitikrint pagal programą ir pasiskundziau simptomais panašiais į virusą,paskyrė analizus po kelių dienų atvykau,priėmė mandagiai,bet istorijos neskaitė,o dairėsi atgal,tik kai paklausdavau ,nenoriai atsakydavo supratau ,kad nepageidaujamas ir išėjau,registratūroj paklausiau ,ar galiu pats pairinkti kitą gydytoją,man užtikrino,kad be problemų,tačiau atėjus pas kitą gyd,nebuvo kortelės,turėjo sesutė ieškoti,o keisčiausia,iš ligos istorijos buvo išplėšti lapai ir jokių analizų,ar irašo pas kitą gyd nebuvo,o ant kortelės užrašyta man nežinoma gyd jaučiausi mažvaikiu,o virusą pravaikščiojau

Lazdynų poliklinika atsakė

Dėkojame už komentarą. Norint išsiaiškinti situaciją ir atsakyti į Jūsų keliamus klausimus, labai prašytume patikslinti aplinkybes arba tiesiog užeiti į administraciją ir vietoje išspręsime visus Jums rūpimus klausimus.
Norime pasidžiaugti, jog aptarnavimas buvo mandagus, kadangi aptarnavimo kultūrai ir etikai skiriame ypatingą dėmesį.
Dėl Jūsų paminėtų aplinkybių dėl galimai iš medicininių dokumentų "išplėštų analizų", norime paaiškinti, kad laboratorinio ištyrimo duomenys jau dvejus metus nėra spausdinami ir klijuojami į pacientų medicininius dokumentus, o iš laboratorijos informaciniais tinklais keliauja tiesiai į gydytojo kompiuterį, todėl jie negali būti plėšomi. Jūsų paminėtas gydytojo "dairymasis atgal" galėjo būti susijęs su Jūsų laboratorinių duomenų bei kitos medicininės informacijos susipažinimu kompiuteryje.
Atsiprašome už galėjusius įvykti nesklandumus bei nepakankamai suteiktą informaciją.

2018-03-19, 06:42 | 1

Kam reikalinga tikra med. pagalba - apeikit šitą kontorą dideliu ratu. Kaltinu šeimos gydytoją aplaidumu. Neįvertino būklės, skubėjo, nesugebėjo pastebėti elementariausių simptomų, kuriuos iš karto aptiko kitos įstaigos medikai. Taip pati paprasčiausia liga progresavo ir komplikavosi. Ignoruoja nusiskundimus, neatliko būtinų tyrimų, kurie būtų parodę ligą. Kitoje med. įstaigoje buvo atlikti visi tyrimai ir liga buvo operatyviai gydoma. Per tris vizitus, daktarė nesureagavo į tai, kas buvo sakoma ir nė trupučio nepasidomėjo ir nepasigilino į galimą ligą. Kai dviejų metų vaikas nuolatos skundžiasi pilvo skausmu ir kai per kelis vizitus tai buvo minėta - ignoruoti negalima. Daktarė Virginija Ogintaitė.

2018-03-06, 12:50 | 1

nesugeba susisneket, paskambinus sako viena atvykus kita.

Lazdynų poliklinika atsakė

Dėkojame už komentarą, tačiau, kad galėtume objektyviai įvertinti situaciją, prašytume patikslinti skundžiamas aplinkybes.

2017-09-12, 11:39 | IP: *.*.*.*

Poliklinikoje eilės nežmoniškos, apskritai pas šeimos gydytoja reikia užsiregistruoti prieš pusantro mėnesio. Atėjus nurodytam laikui laukti trumpiau nei valanda netenka. Personalas bendrauja labai nemandagiai, seniai pakeičiau poliklinika deja seneliams tenka kankintis, nes sunkiai vaikšto, o iki kitos poliklinikos tenka važiuoti kas neįmanoma vyresnio amžiaus žmonėms ,o poreikis dažniausias tik vaistu išrašymas. Šioje įstaigoje tikrai yra gerų gydytojų, tačiau tinkamai apžiūrai jie turi per mažai tam skirto laiko. Manau, kad ši įstaiga turi per mažai gydytojų tokiam pacientų srautui aptarnauti. Nes kai žmogui atsitinka nelaimė, jis negali tą dieną gauti talonėlio (jų tiesiog jau nebebūna). Tuomet reikia pamiršti gailestį kitiems pacientams susitelkti visą savo naglumą ir brautis be eilės... arba sąžiningai laukti nuo poros dienų iki mėnesio, kol tave priims su talonėliu. Sorry, bet kol žmogus laukia pora dienų su tuo talonėliu, tai jo peršalimas gali pereiti į plaučių uždegimą, o trauma gali pareikalauti jau operacijos ir t.t. Niekam nerekomenduoju gydytis čia..

2017-08-17, 10:28 | IP: *.*.*.*

Aš neščia ir jau 7 menesis. Buvau užrašyta 8 valandai pas gydytoja. Pralaukiau iki 9 valandos. Kol man nepasidare blogai nes koridorese kondicioneriu ir vandens niera.
O šiandien už 2 min odontologo apžiūrą teko sumoketi 50 centu ir saskaitoje užrašyta kad sumokejau už tai kad gydytojas plauna rankas ir uždeda pirštines

2017-01-05, 11:38 | IP: *.*.*.*

paskambinus į registratūrą ir užtrukus aiškinantis klausimą, man buvo pasakyta, kad jau "nebegali kalbėti, nes lakia žmogus ", tik paklausus ar aš - ne žmogus, tonas kiek sušvelnėjo, tačiau bandant sužinoti kur kreiptis dėl informacijos, kurios nežino registratorė,teko traukti po vieną žodį vardą, pavardę, pareigas ir telefoną . Labai nemalonus bendravimas. Norėčiau paskaityti registratorės pareiginius nuostatus - įeina ar ne į jos pareigas informacijos teikimas.

2016-10-17, 15:51 | IP: *.*.*.*

Poliklinikoje eilės nežmoniškos, apskritai pas šeimos gydytoja reikia užsiregistruoti prieš pusantro mėnesio. Atėjus nurodytam laikui laukti trumpiau nei valanda netenka. Personalas bendrauja labai nemandagiai, seniai pakeičiau poliklinika dėja seneliams tenka kankintis nes sunkiai vaikšto o iki kitos poliklinikos tenka važiuoti kas neįmanoma vyresnio amžiaus žmonėms o poreikis dažniausias tik vaistu išrašymas. Niekam nerekomenduočiau šios poliklinikos o administracijai reikėtų susirupinti nes jaunimas šia poliklinika apeina todėl jos ateitis labai aiškim

2016-03-24, 17:24 | IP: *.*.*.*

Su seima ne senai gydomes sioje poliklinikoje ir tikrai esame patenkinti jos teikiamomis paslaugomis ir bendra aplinka.Visi dirba greitai ir profesionaliai. Labaj noriu padekoti zmonems,kurie taip ilgai ir kantriai su manim terliojosi :Natalija Nejolova,Vitautas Martinaitis. Ekaterina Bovsys, Lidija Velickene , Guttijera Diatlova....Aciu uz suteikta pagalba. Z.Butkeviciene

2016-03-21, 05:44 | IP: *.*.*.*

Kardiologes maloni sesele,malonios kai kurios tarapeutes,bwt pas jas nepakliuti Prasti terapeutai,dazna ju kaita(man per nepilnus metus pasikeite 4)

2015-07-27, 12:17 | IP: *.*.*.*

Nemandagios slaugytojos ir registraturos darbuotojos

2015-04-27, 10:47 | IP: *.*.*.*

patalpos suremontuotos, gydytojai pakankamai malonus, bet ju dazniausiai nera:) net ir labai retai, neisvengiamais atvejais apsilankant, tragedija. nenoriu sedeti kilometriniu eiliu del kraujo meginio ir pan. nera eiliu sistemos, atejus laiku, niekas nereaguoja i paskirta laika.

2015-02-13, 18:12 | IP: *.*.*.*

Slauge Alma Builiene pries keleta metu buvo ikliuvusi vartojant alkogoli. Manau kad dar nepasimoke...atvyko pas onko ligoni pakeisti infuzini kateteri ir pasirode visame grazume! Elgesi neadekvaciai, rode didziuli nepasitenkinima, griebe ligoniui metastaziu nuseta ranka, liepe issimti sena kateteri patiems, piktybiskai istate netinkama kateteri kuri isplese lauk ir pabaigai nesugebejo uzfiksuoti sistemos pleistru. Ziauru. Nenoreciau daugiau papult pas toki slaugos ,,specialista"

2013-11-11, 17:17 | IP: *.*.*.*

Santariskese po tyrimu nustatyta onkologija, po savaites pakirta operacija. Pries operacija poliklinikoje reikia pasidaryti kraujo tyrimus. Viska reikia speti per savaite.
Mielieji Lazdynu poliklinikos Vadovai pasakykite kaip tai padaryti be streso? ... Registraturoje uzrasymo nera, esi siunciamas laukti prie seimos gydytojos duru, kuri pamacius tave be uzrasymo apsaukia visu akivaizdoje...
Onkologija ne sloga ir taip zmogui sunku, didelis stresas o dar gydymo istaigoje esi kaip suo varomas...
Linkiu Jums viesiems sveikatos...

2013-08-26, 09:39 | IP: *.*.*.*

Registraturoje dirbancios darbuotojos yra labai nemandagios, nepatenkintos, visada suirziusios, ir telefonu, ir atvykus aptarnauja labai nemaloniai.

2013-03-06, 19:03 | IP: *.*.*.*

Poliklinikoje dirba profesionali gyd. kardiologė I.Puipienė.
Ačiū už suteiktą pagalbą.

2013-02-16, 12:41 | IP: *.*.*.*

Registratura skirta tik registratorems, kurios konfliktuoja su pacientais.
Eiles pas budinti gydytoja nerealios pvz. Talonelio nr.77. O dirba vienas kabinetas. Informacijos norint gauti sveikatos pazyma suteikti pilnos nesugeba - esi priverstas atvykti kita karta. Pas gydytoja pagal isankstinini uzrasyma patenki po 3-4 sav., ir dar prie duru pralauki 40 min. arba valanda laiko Ir tai laikoma, kaip norma. Visiska stagnacija. Yra tik keli gydytojai, kuriais galima pasitiketi. Tobulinti bendravima ir profesines zinias butina, nes nevisi pacientai tik senjorai.

Nuoroda į šią prekę:

2013-01-02, 15:02 | IP: *.*.*.*

Po to, kas man atsitiko p. Lasto ir jo komandos "dėka" - visiems, kam galiu rekomenduoju NIEKADA čia nesikreipti. Per plauką išgyvenau, negaliu patikėti, kad šiais laikais, būtinų suleisti vaistų žųmėjimas vis dar žymimas brūkšneliais žurnaluose, ko pasekoj, parašius jų bet kiek gali gaut per daug, arba mano atveju, iš vis negauti mirtinai reikalingos paros dozės.. baisu. Esu be galo nusivylusi ir tikrai nepatingėsiu visiems, kam svarbi jų pačių bei artimųjų sveikata - aopie tai papasakoti.

2012-07-20, 05:51 | IP: *.*.*.*

Šioje įstaigoje tikrai yra gerų gydytojų, tačiau tinkamai apžiūrai jie turi per mažai tam skirto laiko. Manau, kad ši įstaiga turi per mažai gydytojų tokiam pacientų srautui aptarnauti. Nes kai žmogui atsitinka nelaimė, jis negali tą dieną gauti talonėlio (jų tiesiog jau nebebūna). Tuomet reikia pamiršti gailestį kitiems pacientams susitelkti visą savo naglumą ir brautis be eilės... arba sąžiningai laukti nuo poros dienų iki mėnesio, kol tave priims su talonėliu. Sorry, bet kol žmogus laukia pora dienų su tuo talonėliu, tai jo peršalimas gali pereiti į plaučių uždegimą, o trauma gali pareikalauti jau operacijos ir t.t.
Kita vertus, kai tu lauki su talonėliu valandą nuo to laiko, nuo tau skirto laiko ir vis savo eilės nesulauki. Nu sorry, jei tau reik į darbą lėkt, tai velniop meti tą polikliniką ir eilinį kartą nepatenki pas gydytoją...
O tie pensininkai... ne kartą girdėjau "...aš tai žinau, kiekvieną dieną čia ateinu...". Žinoma, jie neturi ką namie veikti, tai ateina "ale su blogu spaudimu", "ale jiems bloga"... - o tie, kam tikrai bloga ar nelaimė jau nebegauna talonėlių per juos...
Žmogus niekada planuotai nesuserga, o kai suserga laukti jau nebegalima nei kiek. Ir tas kelių dienų laukimas su talonėliu yra visiškai nepriimtinas. Taip nebegali daugiau būti.

2012-03-21, 13:38 | IP: *.*.*.*

prieš dvi dienas buvau užregistruota pas šeimo gydytoją, bet atėjusi paskirtu laiku susidūriau su minia laukiančiųjų, kurie nebuvo "ekstra atvejai" su papildomais lapeliai, tai buvo su vizito lapeliais ir laukė jau daugiau negu valandą po savo paskirto laiko... persirašiau kitai dienai. šios dienos mano patirtis - mano gydytoja dirba nuo 11:30, laukiuosi todėl paprašiau kad paskirtų laiką kai gydytoja laisvesnė ir nereiktų ilgai laukti, paskyrė patį pirmą laiką 11:30. Atėjau 11:20, prieš mane jau buvo užėję 2 žmonės ir dar viena moteris turėjo lapelį 11:20. po manęs vyras turėjo lapelį 11:40... Ką galima padaryti per 10 minučių? Jei moteris prieš mane ėjusi tik gauti siuntimą, užtruko 20 minučių... Registratūroje nurodyti gydytojų darbo laikai pasenę, pasakius registratorei, kad atėjau pas endokrinologą, bet durys užrakintos, gavau atsakymą, kad ji dirba po pietų, bedžiau pirštu į darbo grafiką tiesiai prieš ją ant sienos - sako "tai čia senas"...
Registratūros darbuotojos nemalonios.

2011-09-28, 07:36 | IP: *.*.*.*

Registraturoje darbas katastrofiskas, darbuotojos tokios surugusios, nemalonios, nesu dar niekur taip aptarnaujama, nemaciau kad kiek beeitum visada tokios pat piktos

2011-01-24, 11:31 | IP: *.*.*.*

Dirba neprofesionalūs gydytojai. Prie šeimos gydytojo durų tenka laukti mažiausiai valandą. Įstaiga bjauri ir niekam tikusi. Vienintelis jos privalumas,kad prie pat namų.

2011-01-22, 10:27 | IP: *.*.*.*

Visiška betvarkė.Gyd.Pliaukštienės draugių klanas.Dauguma pagyvenusios,dovanų laukiančios gydytojos ir pora girtuoklių antraeilininkų,kurie ateina kada nori.Eilėse kartais tenka laukti po kelias val.Jei atsiranda normalus gydytojas,jis ilgai neužsibūna.

2010-10-18, 16:17 | IP: *.*.*.*

gydytojai isgerineja (konkreciai chirurgai), seseles ir registratura labai megsta aprekt, apsaukt ir dar net pasityciot.
labai nupirkti tam tikru farmacininku

2010-07-14, 08:28 | IP: *.*.*.*

Registratura klaiki, kai kurie gyditojai baisus, ketinu persirasyti i kita poliklinika

2010-07-12, 18:15 | IP: *.*.*.*

kad pakeist registraturos darbuotojas,but neblogai,labai nemalonios kaikurios,ir kai tenka eit pas Tubinytes sesele,irgi labai nemalonus zmogus,net nesinori bendraut,o kitkas lyg ir neblogai

2010-06-12, 07:42 | IP: *.*.*.*

Retai lankausi,bet patinka jos kompaktiskumas,pritaikymas nedideliam pacientu kiekiui,arti namu.Joje yra teikiamos visos butinos paslaugos,budintis gydytojas priima ta pacia diena.Aisku,eilese tenka palaukt,bet jos yra net ir privaciose gyd.istaigose...Gydytojai patyre,dirba nuosirdziai atsidave savo darbui,nelekia i uzsienius geresnio gyvenimo ieskot,ko nepasakysi apie daugeli ka tik iskeptu mediku.Aciu visam poliklinikos kolektyvui uz kantrybe,pasisventima,supratinguma,ypac kai tenka gydyti nestabiliu emociju pacientus.

2010-04-06, 17:33 | IP: *.*.*.*

Registraturos darbuotoju aptarnavimas - zemiau kritikos lygio.

2010-01-14, 13:53 | IP: *.*.*.*

Registraturos darbuotojos - visiska tragedija: elementaraus mandagumo ir pagarbos bendraujant nebuvimas, nuolatinis ejimas rukyti ir t.t. Gal reikia tas darbuotojas issiusti i bendravimo ir etikos kursus. O jeigu joms tas darbas nepatinka, tegul eina kitur - juk nepriristos - gal ateis tos, kurios nori ir sugeba bendrauti su zmonemis ir ypac serganciais

2009-12-06, 11:24 | IP: *.*.*.*

tikimės, kad baigs "kavučių bei brendžiukų" pasitarimus Pliaukštienės kabinete ir prisimins dėl ko ten esą - prisimins pacientą.

2009-11-25, 08:24 | IP: *.*.*.*

Geriausi atsiliepimai apie dileta, alma, kuri dirba su lasalinem, ir nezinau seseles pavardes, bet ji pas ostapenko dirba, trumpais plaukas, labai saunios moterys, tikros seseles :) ostapenko ir registraturos darbuotojos visiskai nekvalifikuoti, siknos nuo kedes pakelti negali, tokie zmones ir sugadina visu gydytoju gerus darbus

2009-03-04, 19:48 | IP: *.*.*.*

Laukiamasis tikrai neypatingas.

Esant kritinei situacijai ne visada specialistų pagalba pasiekiama, sesutės sprendimų nesiūlo, patarti nesiryžta, atsakomybės neprisiima.
Realiai poliklinikoje pagalbos nėra įmanoma gauti įstatymais numatytu laiku. Tenka kreiptis į didesnę medicinos įstaigą, mokėti už konsultaciją.

2008-12-16, 13:30 | IP: *.*.*.*

Prasciausiai darba organizuoja gerbiamoji direktoriaus pavaduotoja Dileta Marcinkevieciene, kuri pretenduoja i busima poliklinikos vadove, jai nusispiauti i pacienta ir i jo poreikius, pagrindinis jos kredo - rysiai ir kysiai, per rysius i postus. Taip pat visos naujos slaugos darbuotojos priimtos uz kysius, o ne vertinamas ju profesionalumas

2008-11-28, 13:36 | IP: *.*.*.*

Kabinetų įrengimas labai prastas. Sededama už durų, girdžiu viską apie ką kalbama kabinete. Tai kur privatumas? Tam, kad atsisesti ant apžiuros kedės, reikia persirengti prie pat durų, o jeigu kas atidaro duris, mato tave su nuogu užpakaliu. Jautiesi labai nepatogiai... Diagnostikos įrenginiai labai pasenė. Kila abėjoniu, ar jais galima pasikliauti.

2008-10-08, 10:22 | IP: *.*.*.*

Geru žodžiu norėčiau paminėti gydytojas Nejolovą, Bovšis ir Ambrazienę

2008-09-26, 17:16 | IP: *.*.*.*

Graževičiūtė nuostabi gydytoja. Ne veltui jos vertinimas aukščiausias. Tokį baisų ir nepagarbų aptarnavimą kaži ar dar kur galima pamatyti. Siulyciau sumazinti registraturos darbuotoju skaiciu ir uz didesne alga pasamdyti nors ir maziau bet normalias registratores. Butinas skubus elektroninio registravimosi diegimas, tokiu budu bent jau galima butu isvengti susidurimo su tom kiauliskom registratorem. Poliklinikos vedeja visai apatiska, nuejus issakyti kame problema net nekreipia demesio ir toliau sneka telefonu, zinoma uz musu mokesciu moketoju pinigus. Tai jei vedeja nekreipia demesio i pacientus, tai ko galima tiketis is jos pavaldiniu. Labai idomu kiek ji uz nieko neveikima gauna, butinai parasysiu oficialu paklausima, dabar valst. istaigos privalo teikti tokia info. Siandien buvau uzsiregistraves, bet nuejes radau uzrakintas gydytojos duris, tam kaip veliau issiaiskinau tikrai yra rimta priezastis, pas gretimos gydytojos slaugytoja paklausiau kas man israsys vaistus, tai ji pasake, kad turiu is registraturos pasiimti kortele, o ten tos raganos pasake kad korteles neduos, nes gydytojos nera ir nebus ir kad as turiu is tos seseles paimti parasa kad jos galetu duoti man kortele. Jos ne tik kad neatsiprase uz mano nepatogumus ir nepasiule kreiptis i kita gydytoja bet dar pasiunte pasimti parasa. Tada mano nervai neislaike ir nuejau pas vedeja, kuri kaip minejau apart telefono daugiau nieko nemato. Ar ne laikas butu sita tarybinio stiliaus senjora isleisti i uztarnauta poilsi, leisti vadovauti jaunesniam verzlesniam, kurybingam vadovui.

2008-08-07, 13:51 | IP: *.*.*.*

Labai prasta registratoriu kultura,temoka tik pykt, bambet ir atsikirtinet, jokio zmoniskumo, jokios pagarbos zmonems.Daro ivaizdi kad dirba lakstydamos rukyti.

2008-08-05, 21:53 | IP: *.*.*.*

na sios registraturos darbuotojos matyt neatskyria med.istaigos nuo pasilinksminimo vietos.Tesiog nemalonu ziureti,kai su ryskiu makijazu,ilgiausiais nagais ir palaidais plaukais ( blondine ) tave sutinka med.istaigos darbuotoja.Jei dar butiu maloni,besisypsanti tai velniai nemate tos "kaziuko muges",bet kai visada tave siurksciai sutinka, neleidzia tau isizioti, lisno klausimo uzduoti tai kyla klausimas administracijai: ar tokie darbuotojai turi dirbti su zmonemis?!