Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 179

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

100% Complete
5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.2% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75% Complete
3.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

45.4% Complete
2.3

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.5% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.3% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

75% Complete
3.8

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

51.8% Complete
2.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

62.8% Complete
3.1

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

38% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

56.2% Complete
2.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.8% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kretingos pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2024-04-25, 13:43 | 1

Kiek dar žmonių turės rašyti skundus, kad pagaliau iš darbo būtų atleistos registratūros darbuotojos, o gal viena kažkuri darbuotoja, nes prisistatant vardo niekada nepateikia. Kažkoks košmaras, mėto ragelį, nesuteikia jokios informacijos, paprašius mandagiau bendrauti, gauni atsakymą, kad rašyčiau skundą jei nepatinka.
Nuvažiavus į vietą irgi ne kažką. Penktadienio vakarą sėdi už langelio tryse, tačiau nė viena nebendrauja, neatsako į klausimus. Atsakymus gauni tokius, kad susirastum informaciją internete pats.

2024-02-09, 15:06 | 2

Puikus bendravimas su pacientais,nuoširdus įsiklausymas į problemą,laiku siteikta pagalba,teisingai nustatyta diagnozė. Ačiū labai.

2023-02-08, 15:32 | 1

Šią įstaiga vertinu labai blogai ir nerekomenduoju čia lankytis kitiems, nes atvykus 8val. ryte su kūdikiu, kuriam reikia atlikti kraujo tyrimus ir už juos susimokėti
*buhalterė/kasininkė vėluoja ~20min., nes “geria kavą pas kaimynę”
*kraują imanti sesutė nepriima į kabinetą, nes turi pabaigti pokalbį su kita sesute, nors už durų laukia ilga eilė pasipiktinusių žmonių. Laukimo laikas apie ~15min.
Taip pat atvykus kas mėnesiniam kūdikio sveikatos patikrinimui sutartu laiku, reikia laukti eilėje dar ~20min.
Ši įstaiga ir jos darbuotojai negerbia kitų žmonių laiko.

2006-09-07, 16:02 | IP: *.*.*.*

Jauki atmosfera. Provincialus bendravimo lygis.