Reitingas
Licencija

Nr. 3559

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

63.4% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

68.9% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

78.8% Complete
3.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

88.8% Complete
4.4

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95.6% Complete
4.8

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

82.1% Complete
4.1

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84.7% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

86.8% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

74.3% Complete
3.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.5% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

80.4% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

91.7% Complete
4.6

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

58.7% Complete
2.9

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

73.9% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

52.9% Complete
2.6

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2019-06-13, 17:30 | 2

1. Įstaiga siunčia sms patvirtinimą, tačiau aš negavau.
2.laukiau gydytojos mėnesį, o kai atvykau išaiškėjo kad ji išvyko...
3. Buvo akcija joje, daraisi higieną gauni pečių srities masažą. Higieną pasidariau, tačiau apie masažą niekas nė neužsimine. Tik vėliau paskambinus vos pavyko išsireikalauti.

2019-03-20, 13:47 | 1

Viskas labai tiko ir patiko. Bendravimas malonus. Viskas atlikta greitai ir gerai.

2019-02-18, 10:52 | 1

Apgailėtina gydymo įstaiga. Labai didelė gydytojų kaita, Finansinė būklė prasta. Kreipiausi dėl reabilitacijos, atsakymas buvo - pinigų neturim.

2018-11-14, 14:11 | 1

Užsirašai vizitui,pralauki savaite,o kai ateina paskirta diena paskambina ir pasako, kad gydytojo nebus ir perneša vizita dar dviem savaitem ....

2018-09-19, 08:37 | 1

Jokios komunikacijos el. paštu, neatsako į žinutes.

;